Dat is een valkuil. Het is onmogelijk om eruit te komenquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:48 schreef peterkailey het volgende:
Vrouwen willen een man die begeert wordt door andere vrouwen, en dus ervaring heeft.
Jij doet nofap, dat is technisch gezien cheating.quote:Op zondag 15 november 2015 00:02 schreef PausNicolaas het volgende:
13 en 14 jaar? Yeah right. Dat zijn sprookjes.
Gebeurde dat bij mij op de basis school? No way. "Verkering" was eens per week bij elkaar thee drinken en spelen (zoals kinderen doen hè).
In de eerste en tweede dan? Nee, want jongens gaan net als op de basis school alleen met andere jongens om en meisjes met meisjes
Naja daardoor heb ik ook weinig ervaring op de genoemde gebieden. Zo ging het in elk geval op mijn school. Zal deels wel aan het niveau liggen (alleen gymnasium).
Kan er ook niks meer van maken, het is gewoon zo.![]()
Heb inmiddels na een jaar studie gezoend en gedate. Oja, en regelmatig contact met meiden, wat ik tijdens mijn 6 jaar middelbare nooit heb gedaan.
Misschien is een verandering van milieu iets? Bij mij hielp het, heb grote stappen gemaakt, en het is pas het begin, daar ben ik zeker van
Sommige mensen treffen het, worden geboren in een bepaalde omgeving waar je veel meisjes leert kennen, anderen niet.
Sommige mensen kunnen erg goed met het andere geslacht overweg (door ervaring, opvoeding etc.), anderen minder.
Kortom, niet iedereen heeft het geluk geboren te zijn om constant in de omringing van meiden te zijn. Misschien wat veranderen aan je dagelijkse leven zou kunnen helpen.
Nee hoor. Niet langdurig. Af en toe een paar dagen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:05 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Jij doet nofap, dat is technisch gezien cheating.
Ik heb het laatst lange tijd volgehouden en voor mij maakt het best een groot verschil. Zie soms ook dat verschil tussen mij en een andere dude als ik me lekker in m'n vel voel en ik zie aan hem dat ie zwaar verslaafd is. Vandaar cheatingquote:Op zondag 15 november 2015 00:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet langdurig. Af en toe een paar dagen.
Hoezo is het cheating? Niet dat je er veel beter door wordt ofzo
Het begint met een G. en eindigt met Hot Babe.quote:Op zondag 15 november 2015 00:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bier gezien maar geen tieten drinken. Nee ben full time FOK!-maagd he.
Leer het me, meester konink.
Hou niet van daten met onbekende mensen (denk ik). Dat is te gemaakt en dus ongemakkelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:18 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Het begint met een G. en eindigt met Hot Babe.
Zonder dollen: double your datings ken je misschien al maar staan veel belangrijke dingen in en gewoon doen, niet opgeven met nofap en nogmaals gewoon doen. Ook al wordt je 1000 keer afgewezen, na elke keer gaat het steeds iets beter. Totdat al die ietsjes een immens verschil vormen. (:
Is wel de enige manier om seks te krijgen, die in jouw handen ligt (anders laat je het over aan het toeval). Als je iets vaak genoeg doet is het niet meer ongemakkelijk maar comfortabel en wordt het zelfs leuk.quote:Op zondag 15 november 2015 00:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hou niet van daten met onbekende mensen (denk ik). Dat is te gemaakt en dus ongemakkelijk.
Grappig citaat. Zowel op de basisschool, als op de middelbare school ging ik liever met meisjes om dan met jongens. Ze waren zachtaardiger, liever en minder stoer. Echter, het werd bijna nooit echt intiem. Ik had in groep 7 een vriendinnetje dat me altijd kietelde als ze bij me langskwam. Ik heb me pas echt een paar jaar geleden op de schoolreunie gerealiseerd dat ze super verliefd was :$quote:In de eerste en tweede dan? Nee, want jongens gaan net als op de basis school alleen met andere jongens om en meisjes met meisjes
Haha ja zulke dingen zijn mij ook wel eens overkomen. Dat heet "noob in de liefde zijn".quote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef jaha het volgende:
Voor vrouwen is het belangrijk dat je als "goede vader" voor hun kinderen overkomt. Dat vinden ze erg aantrekkelijk. Een gebrek aan (seksuele) ervaring zien ze echt niet aan de buitenkant, dat is slechts een blokkade in je hoofd.
[..]
Grappig citaat. Zowel op de basisschool, als op de middelbare school ging ik liever met meisjes om dan met jongens. Ze waren zachtaardiger, liever en minder stoer. Echter, het werd bijna nooit echt intiem. Ik had in groep 7 een vriendinnetje dat me altijd kietelde als ze bij me langskwam. Ik heb me pas echt een paar jaar geleden op de schoolreunie gerealiseerd dat ze super verliefd was :$
Dat hadden ze me ook wel eens eerder mogen vertellen... hehe
Een vrouw ziet dat heel goed. Vanaf het moment dat een vrouw je ziet ziet ze of zelfverzekerd bent of niet.quote:Op zondag 15 november 2015 00:38 schreef jaha het volgende:
Voor vrouwen is het belangrijk dat je als "goede vader" voor hun kinderen overkomt. Dat vinden ze erg aantrekkelijk. Een gebrek aan (seksuele) ervaring zien ze echt niet aan de buitenkant, dat is slechts een blokkade in je hoofd.
[..]
Grappig citaat. Zowel op de basisschool, als op de middelbare school ging ik liever met meisjes om dan met jongens. Ze waren zachtaardiger, liever en minder stoer. Echter, het werd bijna nooit echt intiem. Ik had in groep 7 een vriendinnetje dat me altijd kietelde als ze bij me langskwam. Ik heb me pas echt een paar jaar geleden op de schoolreunie gerealiseerd dat ze super verliefd was :$
Dat hadden ze me ook wel eens eerder mogen vertellen... hehe
Ja ik heb een hoop tips gehad maar er zijn ook genoeg zaken die niet meer terug te draaien zijn. Door de enorme achterstand in ontwikkeling zit ik echt nog op beginnersniveau, voor veel vrouwen is dit toch problematisch omdat het zelden voorkomt dat iemand op mijn leeftijd nog zo onervaren is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:28 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe vaak is deze vraag nu wel niet voor je beantwoord?
Je wil geen antwoord, je wil medelijden en excuses om te blijven hangen
je vult dat allemaal zelf in om te gebruiken als schild. Ook vrouwen hebben al vaak zat gezegd dat het er niet toe doetquote:Op zondag 15 november 2015 01:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja ik heb een hoop tips gehad maar er zijn ook genoeg zaken die niet meer terug te draaien zijn. Door de enorme achterstand in ontwikkeling zit ik echt nog op beginnersniveau, voor veel vrouwen is dit toch problematisch omdat het zelden voorkomt dat iemand op mijn leeftijd nog zo onervaren is.
Komt ook bij dat ik nog best onzeker ben en niet weet hoe ik met vrouwen om moet gaan. Het is niet gemakkelijk om de tips die je krijgt om deze direct in de praktijk te brengen. Een tip bijv was om de kroeg in te stappen. Nu kan ik zeggen dat zoiets bij mij lastiger gaat omdat ik onzeker overkom en dat een kroeg alleen averechts zal werken. Natuurlijk worden met goede bedoelingen tips gegeven maar niet iedere tip is voor elk persoon geschikt. Vergeet dat de type man die op oudere leeftijd maagd is je niet zo snel aan zou treffen in drukke gelegenheden als bars en discotheken.
Het zou gênant zijn als ik straks moet gaan vertellen dat ik nog nooit een relatie heb gehad en nog maagd ben. Dat komt nogal zielig, triest, en alles behalve mannelijk over. Toch vind ik dat het verteld moet worden omdat ik er open over wil zijn en vind dat het uit die taboesfeer moet komen. Waarom hebben mensen respect voor een 25-jarige vrouw die nog maagd is terwijl je als man zielig zou moeten zijn als je 25 en maagd bent?
Ik vind eerlijk gezegd deze tip niet eens zo ver gezocht. Ik ken iemand die hetzelfde ervoer en uiteindelijk is hij (mede door opdringerige collega's) één keer gegaan.quote:
Dat is inderdaad een rare tip voor iemand van 26 jaar. Alsof je dan nog demonstratief met zo'n t-shirt met zogenaamd coole kreet gaat rondlopen. Is leuk voor als je 14 bent en denkt dat anderen onder de indruk moeten zijn van je statement. Valt niet echt onder "goed kleden".quote:Op zondag 15 november 2015 02:03 schreef EricOscuro het volgende:
Nog een andere (beetje rare) tip... zou je gaan fitnessen, dan kun je over een half jaarte een T shirt drukken met de tekst So yeah, I'm shy, so what is your excuse! Zorg dan wel dat jouw net ontwikkelde spieren wel lekker uitkomen
En ja, dit lijkt een rare tip.... maar eigenlijk maak je duidelijk dat je meer bent dan alleen verlegen... en dat je jezelf zeker niet als minder ziet. Daarnaast vinden vrouwen een beetje gespierde man wel aantrekkelijk, maar zijn ze niet allemaal op zoek naar macho's.
Als je genoeg geld hebt; kleed je goed,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |