Meneer wou naar binnen toen de wedstrijd al 15 min bezig was. Dan staat er niemand meer buiten dus heb je alle bewakers naar je gericht qua ogen. Niet als je ruim voor aanvang in de lange rij ging staan.quote:Op zondag 15 november 2015 00:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is precies het domme? Misschien iets te naief dat ze buiten de beveiliging hadden gerekend maar verder juist slim..
Waarom reageer je op deze manier ?quote:Op zondag 15 november 2015 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we allemaal PVV gaan stemmen verdwijnt het terrorisme als sneeuw voor de zon?
De VS heeft zat kalashnikovs in voorraad. Ze hebben na de Irak oorlog het nieuwe Iraakse leger ook uitgerust met AKs.quote:Op zondag 15 november 2015 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan zouden er geen kalashnikovs gebruikt worden.
Dat zijn voormalige USSR wapens. Geen US wapens. Dan hadden ze wel M6 en ofzo
dus daarom zelf wat plannen bedenken om meer haat te zaaien.quote:Op zondag 15 november 2015 00:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait als je je hiermee in laat. Moet je maar niet sympathiseren met is. Er is simpelweg geen plaats voor die gasten hier.
Het kan nog vrij druk zijn hoor. Ik ben eenmaal bij een Interland geweest, en tijdens de wedstrijd kwamen er nog mensen binnen. Zeker op zo'n dag als vrijdag als er mensen van het werk moeten komen en wellicht van buiten Parijs moeten komen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Meneer wou naar binnen toen de wedstrijd al 15 min bezig was. Dan staat er niemand meer buiten dus heb je alle bewakers naar je gericht qua ogen. Niet als je ruim voor aanvang in de lange rij ging staan.
De enige die hier haat zaait zijn de salafisten met hun ak's tijdens rockshows.quote:Op zondag 15 november 2015 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dus daarom zelf wat plannen bedenken om meer haat te zaaien.
Omdat ik al meerdere discussies met Dr Kloothommel heb gehad, en ik weet dat zijn opmerking van mensen die CDA/VVD etc stemmen gefundeerd is door zijn eigen voorkeur voor de PVV. Ik ben een slechte paragnost, dus kan niet raden wat een ieders politieke voorkeur is.quote:Op zondag 15 november 2015 00:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom reageer je op deze manier ?
Ten eerste heeft hij het hellemaal niet over de PVV
En ten tweede beweerd de PVV hellemaal niet dat het stopt als we op hun gaan stemmen
Je roept toetert een echte stomme vraag vermoedelijk met opzet denk ik .
Daar hebben we deze aanslagen aan te danken, ja?quote:Op zondag 15 november 2015 00:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En niet ieder argument of maatregel tegen die gasten goed willen praten met policor. Je ziet wat er van komt van dat wegkijken en struisvogelgedrag.
Nou, persoonlijk moddergooien kun je beter in een modderbad doen. Iedereen die jouw mening niet deelt de cel in dan maar. Ik geef me gewonnen.quote:Op zondag 15 november 2015 01:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De enige die hier haat zaait zijn de salafisten met hun ak's tijdens rockshows.
Misselijk figuur ben je.
Mjah, tussen alle blanke die dan naar binnen willen, staat dan een haatbaard met jurk met een strak gezicht en vuur in de ogen.quote:Op zondag 15 november 2015 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Meneer wou naar binnen toen de wedstrijd al 15 min bezig was. Dan staat er niemand meer buiten dus heb je alle bewakers naar je gericht qua ogen. Niet als je ruim voor aanvang in de lange rij ging staan.
Een aantal van hen zijn via de vluchtelingenstromen mee gekomen. Grenzen dicht en ze hadden geen aanslag kunnen plegen.quote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar hebben we deze aanslagen aan te danken, ja?
Verspil je energie niet aan die dombo's joh...quote:Op zondag 15 november 2015 01:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat ik al meerdere discussies met Dr Kloothommel heb gehad, en ik weet dat zijn opmerking van mensen die CDA/VVD etc stemmen gefundeerd is door zijn eigen voorkeur voor de PVV. Ik ben een slechte paragnost, dus kan niet raden wat een ieders politieke voorkeur is.
Maar toch bedankt voor je opbouwende kritiek, welke je wel iets netter had kunnen formuleren. Maar dat is een kwaliteit die niet aan een ieder gegeven is, dus dat geeft niet
twitter:nrc twitterde op zondag 15-11-2015 om 00:46:50'Toch crewlid Eagles of Death Metal omgekomen', melden Britse media https://t.co/DN33XQuSBX https://t.co/XNn3XQijM1 reageer retweet
En een overheid die dan zo snel mogelijk reageert met een hagelschot om die veiligheid 'te garanderen'. Terwijl ze weten wie, wat en waar door de inlichtingendiensten.quote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Vallon het volgende:
De volgende fase in shocktherapie (Naomi Klein). Opvallend hoe snel mensen hun privacy/autonomie te grabbel willen gooien en beginnen rond te gillen dat de overheid ons meer veiligheid moet bieden.
Met grenzen dicht worden er geen aanslagen gepleegd?quote:Op zondag 15 november 2015 01:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een aantal van hen zijn via de vluchtelingenstromen mee gekomen. Grenzen dicht en ze hadden geen aanslag kunnen plegen.
Wederom een selectief suggestieve vraag van jou. Voegt werkelijk niets toe hier.quote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar hebben we deze aanslagen aan te danken, ja?
Snap je dat je met geweld alleen maar meer terroristen kweekt? De reden dat er nu zoveel ISIS terroristen rondlopen is omdat de USA zoveel heeft gebombardeerd in het Midden Oosten.quote:Op zondag 15 november 2015 01:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De enige die hier haat zaait zijn de salafisten met hun ak's tijdens rockshows.
Misselijk figuur ben je.
Vreemde oorlog waar het westen de vijand bewapend.quote:Op zondag 15 november 2015 00:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer precies hoe hij het formuleerde maar het was
zoiets van we zijn niet in oorlog met de islam of een geloof maar wel met IS
Met grenzen dicht waren er vermoedelijk 3 van deze terroristen niet in Parijs aanwezig op de bewuste avond.quote:Op zondag 15 november 2015 01:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met grenzen dicht worden er geen aanslagen gepleegd?
Ik probeer je logica te volgen, maar kennelijk ben je er zelf ook niet helemaal van overtuigd.quote:Op zondag 15 november 2015 01:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wederom een selectief suggestieve vraag van jou. Voegt werkelijk niets toe hier.
Daardoor voel ik me juist des te slimmerquote:Op zondag 15 november 2015 01:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan die dombo's joh...
Ik volg dit topic alleen voor het laatste nieuws of nog nieuwtjes te posten...
De discussie kan je vantevoren al dromen wat er gezegd wordt.
Want mensen kunnen met dichte grenzen niet alsnog binnenkomen?quote:Op zondag 15 november 2015 01:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met grenzen dicht waren er vermoedelijk 3 van deze terroristen niet in Parijs aanwezig op de bewuste avond.
Kan niet goed zeggen of je nou serieuze argumentaties maakt of aan het trollen bent. Er wordt gezegd dat mensen die de IS aanhangen aangepakt moeten kunnen worden en jij zegt dat dan iedereen met een andere mening dan maar de cel in kan. Beetje rare vergelijking.quote:Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk moddergooien kun je beter in een modderbad doen. Iedereen die jouw mening niet deelt de cel in dan maar. Ik geef me gewonnen.
Red85 verwoordde het uitmuntend: wat je zaait zul je oogsten. Alleen stopt niemand met zaaien, en wordt er alleen maar meer gezaaid.quote:Op zondag 15 november 2015 01:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Snap je dat je met geweld alleen maar meer terroristen kweekt? De reden dat er nu zoveel ISIS terroristen rondlopen is omdat de USA zoveel heeft gebombardeerd in het Midden Oosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |