abonnement Unibet Coolblue
pi_158235440
Wat betreft sokken: ik vind de witte babysokken van primark ideaal. Tot nu toe (naast hema) de enige sokken die blijven zitten, zijn lekker lang (kousen). En super goedkoop. ^O^
  maandag 14 december 2015 @ 12:58:57 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158235498
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef Dot. het volgende:
Weet iemand een leuke kerst-longsleeve? Ik vind ze zo leuk, maar ik doe mijn warmbloedige mannetje echt geen plezier met zo'n dikke warme trui :)
Moet het echt kerst zijn? Ik heb een leuke gevonden bij Zeeman, een zwarte waar met gouden letters op staat "this is my party shirt". Maar die bewaar ik voor het gouden huwelijksjubileum van mijn ouders ;).
KuikenGuppy
pi_158235554
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 12:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Moet het echt kerst zijn? Ik heb een leuke gevonden bij Zeeman, een zwarte waar met gouden letters op staat "this is my party shirt". Maar die bewaar ik voor het gouden huwelijksjubileum van mijn ouders ;).
Hm, ik hou niet zo van teksten.

Ik vind zo'n foute Rudolph of kerstman eigenlijk wel het leukste :) Ik bedacht me dat ik ook nog wel even de Primark binnen kan lopen. Ik dacht dat ik daar ook wel iets had gezien een tijd terug.
pi_158236601
Kan iemand mij vertellen hoe de baby maatjes van Kiabi.nl vallen?
  maandag 14 december 2015 @ 14:30:21 #255
409579 LuDann
All the way
pi_158236961
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:08 schreef Ineffable het volgende:
Hoe bestellen jullie die next kersttruien met licht? Bij mij geeft de website aan dat deze niet te bestellen is.
De Kersttrui met licht die ik had gepost is bij Bol.com te koop.
pi_158237059
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:05 schreef JantinaGr het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de baby maatjes van Kiabi.nl vallen?
Wij hebben een winterjas in maat 74 en die valt wat ruim, vind ik.
  maandag 14 december 2015 @ 15:02:32 #257
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158237503
Ligt het aan mij of is bij next altijd alles uitverkocht in categorie 9-12 maanden?
Heb echt altijd pech. :'(
pi_158237733
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:02 schreef Dot. het volgende:

[..]

Hm, ik hou niet zo van teksten.

Ik vind zo'n foute Rudolph of kerstman eigenlijk wel het leukste :) Ik bedacht me dat ik ook nog wel even de Primark binnen kan lopen. Ik dacht dat ik daar ook wel iets had gezien een tijd terug.
Ik kocht deze voor Twix bij Primark voor ¤3,50:
pi_158237758
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 15:02 schreef faptist het volgende:
Ligt het aan mij of is bij next altijd alles uitverkocht in categorie 9-12 maanden?
Heb echt altijd pech. :'(
Dit! Alles wat ik leuk vind, is altijd uitverkocht. Weliswaar in een andere categorie maar dus dezelfde ervaring.
  maandag 14 december 2015 @ 15:27:37 #260
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158237902
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 19:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik vond het die moeite soms wel waard omdat het dan verder zo lekker zacht is zonder knoopjes en ritsjes O+
Om dezelfde reden vind ik overslagrompers maar niks, dat dubbele gebeuren allemaal op die buik.
Het is wel een groot voordeel als je een baby hebt die moord en brand krijst als je iets over z'n hoofd aantrekt. Had uit een tas gekregen babykleertjes alle Petit Bateau rompers met 4000 drukknoopjes weer teruggegeven, maar in de kraamweek toch maar weer ingeslagen.! :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158237993
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 15:17 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik kocht deze voor Twix bij Primark voor ¤3,50:
[ link | afbeelding ]
Die is perfect! Ik ga dit weekend even kijken :)
pi_158242555
Ze hebben er veel Dot! Ik heb ook een Rudolf trui gescoord.

Wie wil even inspiratie delen voor leuke kerstoutfits voor jongetjes? Ik hou totaal niet van giletje + overhemd (zo stijfjes) maar gilet met longsleeve wel. Heb altijd vele ideetjes maar kan het nooit uitvoer brengen.

Ooh en shirtjes met opdrukstrikjes enzo zijn ook niet mijn ding :)
  maandag 14 december 2015 @ 23:24:42 #263
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158250424
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 15:19 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dit! Alles wat ik leuk vind, is altijd uitverkocht. Weliswaar in een andere categorie maar dus dezelfde ervaring.
Ik dacht dat het aan mij lag. Pff..
Vind het echt jammer, want er staat nu kleertjes op <3 Oh..

Anders vraagje..
Die maxomorra pakjes (ik schrijf het vast verkeerd)..
worden die altijd zo snel vaal?
pi_158250774
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 15:17 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik kocht deze voor Twix bij Primark voor ¤3,50:
[ link | afbeelding ]
O+ Zo lekker fout! Onze primark heeft een hoek voor newborn meisjes, meisjes en jongens vanaf anderhalf jaar maar de newborn jongens hangen incidenteel in de winkel, de rest is allemaal vanaf maat 80, echt ruk qua indeling en voorraad. Terwijl ze best leuke dingen hebben voor een schappelijk prijsje
pi_158251207
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 19:20 schreef Mabawa. het volgende:
Ze hebben er veel Dot! Ik heb ook een Rudolf trui gescoord.

Wie wil even inspiratie delen voor leuke kerstoutfits voor jongetjes? Ik hou totaal niet van giletje + overhemd (zo stijfjes) maar gilet met longsleeve wel. Heb altijd vele ideetjes maar kan het nooit uitvoer brengen.

Ooh en shirtjes met opdrukstrikjes enzo zijn ook niet mijn ding :)
Zeeman heeft/had iig giletjes vanaf maat 92
pi_158254353
Dot de hema heeft ook kersttruien met sneeuwpop enzo er op. Die zijn van een hele dunne stof, qua dikte echt max vergelijkbaar met een longsleeve. Eigk mag het geen trui heten volgens mij :')

En ik heb mijn jongetje dat zwarte H&M pakje aangetrokken gister. Staat haske leuk! zwart/donkergrijs staat hem zo tof <3 Was er een beetje benauwd voor want het pakje valt vrij smal op het oog en mijn kind is dat niet. Zacht uitgedrukt :') Maar het zit eigenlijk heel erg netjes. Dusch. Mocht iemand er nog over twijfelen, gewoon kopen.
:)
pi_158254481
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:07 schreef mignonne het volgende:
Dot de hema heeft ook kersttruien met sneeuwpop enzo er op. Die zijn van een hele dunne stof, qua dikte echt max vergelijkbaar met een longsleeve. Eigk mag het geen trui heten volgens mij :')

En ik heb mijn jongetje dat zwarte H&M pakje aangetrokken gister. Staat haske leuk! zwart/donkergrijs staat hem zo tof <3 Was er een beetje benauwd voor want het pakje valt vrij smal op het oog en mijn kind is dat niet. Zacht uitgedrukt :') Maar het zit eigenlijk heel erg netjes. Dusch. Mocht iemand er nog over twijfelen, gewoon kopen.
Zwart kleedt af toch? Ik trek mijn bollo ook graag zwart aan :+
pi_158254500
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:18 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Zwart kleedt af toch? Ik trek mijn bollo ook graag zwart aan :+
Hahahahahaha :D zou dat het zijn ja? :P
Ik had half-half verwacht dat al die zijnaden op spanning zouden staan bij dit pakje maar dat viel erg mee. A. is redelijk okay in verhouding geloof ik, ondanks speklap.
:)
pi_158254532
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+ Zo lekker fout! Onze primark heeft een hoek voor newborn meisjes, meisjes en jongens vanaf anderhalf jaar maar de newborn jongens hangen incidenteel in de winkel, de rest is allemaal vanaf maat 80, echt ruk qua indeling en voorraad. Terwijl ze best leuke dingen hebben voor een schappelijk prijsje
Ja, hier idem. Sowieso weinig newborn. Over een jaartje wordt primark dus pas echt leuk.
pi_158254598
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 12:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Moet het echt kerst zijn? Ik heb een leuke gevonden bij Zeeman, een zwarte waar met gouden letters op staat "this is my party shirt". Maar die bewaar ik voor het gouden huwelijksjubileum van mijn ouders ;).
Klinkt briljant! _O- In het dorp bij de Zeeman? Dan ga ik effe kijken van de week... mooi kerstshirt voor Fedde.
pi_158254673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:07 schreef mignonne het volgende:
Dot de hema heeft ook kersttruien met sneeuwpop enzo er op. Die zijn van een hele dunne stof, qua dikte echt max vergelijkbaar met een longsleeve. Eigk mag het geen trui heten volgens mij :')

En ik heb mijn jongetje dat zwarte H&M pakje aangetrokken gister. Staat haske leuk! zwart/donkergrijs staat hem zo tof <3 Was er een beetje benauwd voor want het pakje valt vrij smal op het oog en mijn kind is dat niet. Zacht uitgedrukt :') Maar het zit eigenlijk heel erg netjes. Dusch. Mocht iemand er nog over twijfelen, gewoon kopen.
Die grijze en blauw toch? Ik vond die toch best dik eigenlijk.

quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+ Zo lekker fout! Onze primark heeft een hoek voor newborn meisjes, meisjes en jongens vanaf anderhalf jaar maar de newborn jongens hangen incidenteel in de winkel, de rest is allemaal vanaf maat 80, echt ruk qua indeling en voorraad. Terwijl ze best leuke dingen hebben voor een schappelijk prijsje
Ik moet wel zeggen dat het qua kwaliteit niet meer je van het is bij de grotere maten. Dan doe je er toch wat langer mee en dat haalt het vaak niet. De broeken hebben ook op de een of andere manier een gek laag kruis, waardoor je een soort halve harembroek krijgt.
pi_158254697
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:32 schreef Dot. het volgende:

[..]

Die grijze en blauw toch? Ik vond die toch best dik eigenlijk.

[..]

Ik moet wel zeggen dat het qua kwaliteit niet meer je van het is bij de grotere maten. Dan doe je er toch wat langer mee en dat haalt het vaak niet. De broeken hebben ook op de een of andere manier een gek laag kruis, waardoor je een soort halve harembroek krijgt.
Deze?



Ik geloof dat ik hem vrij dun aan vond voelen, maar misschien ben ik in de war met een andere trui dan.
:)
pi_158254725
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:24 schreef faptist het volgende:

[..]

Ik dacht dat het aan mij lag. Pff..
Vind het echt jammer, want er staat nu kleertjes op <3 Oh..

Anders vraagje..
Die maxomorra pakjes (ik schrijf het vast verkeerd)..
worden die altijd zo snel vaal?
Jup, Maxomorra staat daar idd om bekend. Vooral de donkere kleuren.
pi_158254774
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:32 schreef Dot. het volgende:

[..]

Die grijze en blauw toch? Ik vond die toch best dik eigenlijk.

[..]

Ik moet wel zeggen dat het qua kwaliteit niet meer je van het is bij de grotere maten. Dan doe je er toch wat langer mee en dat haalt het vaak niet. De broeken hebben ook op de een of andere manier een gek laag kruis, waardoor je een soort halve harembroek krijgt.
Ja juist daarom baal ik zo. Hij past dingen nu twee of drie keer en dan zijn ze te klein. Als hij groter is en langer in een maat past ga ik los bij Mango ofzo O+
pi_158254830
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Ik geloof dat ik hem vrij dun aan vond voelen, maar misschien ben ik in de war met een andere trui dan.
Ja, die idd :) Maar Stip loopt meestal rond in echt gewoon een dunne longsleeve, omdat hij nogal actief is en vooral als hij zn nichtje ziet gaan ze lekker rennen. Ik loop gewoon even bij de Primark langs en als ze niks hebben krijgt ie gewoon een auto op zn trui. Kind ook blij :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')