abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:53:29 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157553351
Goedemiddag allemaal,

Ik (lichtkogel) had van Jogy een aantal dagen geleden al opgemerkt gekregen dat het wellicht interessant was een apart topic te besteden aan de elite en het Satanisme waar zij voor staan.

Om goed te begrijpen waar wij in de wereld heen koersen, zullen we dus moeten bekijken waar de elite mee bezig is. Onthou daarbij dat het dus niet gaat om wat wij wel/niet geloven, maar het gaat erom waar ZIJ in geloven en wat dus effect op ons allemaal gaat hebben.

De wereldelite bestaat, zoals velen ondertussen al weten, uit diverse clubs zoals o.a.:

- Freemasons
- De Bilderberggroep
- Council on Foreign Relations
- Trilateral commission
- Skull & Bones
- Club of Rome
- Bank of International Settlements
- Vaticaan
- etc. etc.

We kunnen bijvoorbeeld letterlijk de 'sporen' zien welke zij achterlaten in de wereld, zoals het pentagram, met in de onderste punt het Witte Huis:

Tevens kunnen we de Freemason-pyramide goed zien, wanneer ingezoomd met google maps (satellite) waarin het Capitool zich in de top bevindt:

Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld en met recht het 'kill-center' van waaruit complete oorlogen georchestreerd en uitgedokterd worden met miljoenen slachtoffers tot gevolg. In dit Pentagon is dus ook duidelijk een Pentagram te trekken als je de punten met elkaar verbindt:

Om goed te kunnen zien aan wat voor soort rituelen o.a. de Freemasons doen en wat voor symboliek zij aanhangen, wil ik jullie doorverwijzen naar deze video:

Men aanbidt dus letterlijk hun god Lucifer. Lucifer = Satan.

John F Kennedy probeerde ons hier al eerder voor te waarschuwen, en heeft dat met de dood moeten bekopen:

Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.

Het Zionisme is, uiteraard in samenwerking met de Rothschild familie, in 1897 opgericht door Theodor Herzl, en heeft als doel om de hele wereld te domineren en de oorspronkelijke bewoners van Europa te doen verdwijnen; we kunnen zien dat dit inmiddels al aan de gang is, gezien de gigantische stromen massa-immigratie naar onze gebieden. Waarom wil men de oorspronkelijke bewoners doen verdwijnen..? Omdat deze gezien worden als de grootste tegenstanders van de eltie, vanwege de hoge ontwikkeling e.d.

Laten we eens kijken wat we allemaal bij elkaar kunnen sprokkelen om aan te tonen dat er daadwerkelijk sprake is van een kleine Satanistische elite-groep, die de touwtjes in deze wereld in handen hebben. Svp wel zorgdragen dat wat gepost wordt aannemelijk is en valt te onderbouwen. ;)

Let's go. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 14-11-2015 22:29:21 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:54:55 #2
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157553421
Sorry, ik had niet de lapo maar heb het topic maar weer geopend.
Waarom werkt reeksen niet als je een 2e deel opent?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:57:45 #3
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157553536

Het lijkt me niet geheel toevallig dat de Master of Occultisme en Satanisme Aleister Crowley dezelfde symboliek gebruikt als de "illuminati" / Elite of whatever you want to call them.

Zie ook de gelijkenis met de Egyptische Sfinx
pi_157553645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens de Jerusalem Post zien de Joden zichzelf dus wel als een ras
Wat kan mij die Jeruzalem post nou schelen? Kun je in het oud testament laten zien dat er een Joodse volk bestaat?

quote:
Vandaar dat Israël dus ook het striktste immigratiebeleid ter wereld hanteert (op Noord-Korea na dan..), omdat de Zionisten een puur Joodse staat willen creëeren. In tegenstelling tot het feit dat wij overstroom worden door miljoenen mensen van allerlei culturen om ons uit te schakelen.
Zoals ik al vele malen heb gezegd: nieuwkomers vind ik prima, echter met mate, en dus niet zoals het nu gaat door de sluizen naar onze gebieden wagenwijd open te zetten.
Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Over vluchtelingen verwijs ik naar mijn post nummer 23 in het andere topic.
pi_157555107
quote:
18s.gif Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het lijkt me niet geheel toevallig dat de Master of Occultisme en Satanisme Aleister Crowley dezelfde symboliek gebruikt als de "illuminati" / Elite of whatever you want to call them.

Zie ook de gelijkenis met de Egyptische Sfinx
Waarom komt die Aleister Crowley toch zo vaak op de proppen in occulte topics? De term Master of Occultisme heb ik overigens nog nooit bij hem gehoord. Ik heb eens een docu over hem gezien, en dan blijkt dat die man niet helemaal spoorde. Zie je ook wel in de blik in zijn ogen.
pi_157555346
Natuurlijk kan je een pentagram in een vijfhoek tekenen. Dat is de EIGENSCHAP van een vijfhoek. Mensen hier moeten echt wiskunde gaan leren _O- Of zijn alle vijfhoeken demonisch, net zoals alle driehoeken illuminati :O
  zaterdag 14 november 2015 @ 22:30:57 #7
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157556577
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Foppe1986 het volgende:

[..]

Waarom komt die Aleister Crowley toch zo vaak op de proppen in occulte topics? De term Master of Occultisme heb ik overigens nog nooit bij hem gehoord. Ik heb eens een docu over hem gezien, en dan blijkt dat die man niet helemaal spoorde. Zie je ook wel in de blik in zijn ogen.
Dat geldt voor de meeste lieden die met het occulte bezig zijn. Kijk maar naar Hitler die was ook fan van Crowley.
  zaterdag 14 november 2015 @ 23:26:10 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157557823
Gereekst
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 15 november 2015 @ 01:34:51 #9
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157560545
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157565295
Kan deze niet in de OP? .. dit is hoe het 'pentagram' van het White House er in werkelijkheid uitziet...
beetje mislukt ;)
pi_157565348
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 21:51 schreef GhpH het volgende:
Natuurlijk kan je een pentagram in een vijfhoek tekenen. Dat is de EIGENSCHAP van een vijfhoek. Mensen hier moeten echt wiskunde gaan leren _O-
In het vorige deel was er iemand, ik weet niet meer wie, die ons wees op dat PENTAgram en PENTAgon qua naam veel op elkaar leken en dat dat dus geen toeval kon zijn _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door ems. op 15-11-2015 13:25:26 ]
Conscience do cost.
pi_157566212
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:02 schreef ems. het volgende:

[..]

In het vorige deel was er iemand, ik weet niet meer wie, die ons wees op dat PENTAgram en PENTAgon qua naam veel op elkaar leken en dat dat dus geen toeval kon zijn _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, en denkt de TS ook nog eens dat een pentagon 6 hoeken heeft _O-

Jajaja, het niveau is erg hoog weer...
I feel kinda Locrian today
pi_157566272
quote:
Jouw onderschrift hahaha

''Trap niet in de leugen over de Illuminati. Deze zijn in het leven geroepen door Christenen en Moslims die erop uit zijn 'de dictatuur der ongelovigen' te vernietigen. De ware Illuminati hebben een einde aan hun dark ages gemaakt!''

''de dictatuur der ongelovigen'' :') het is juist die onzichtbare lage van de maatschappij die erop uit is om elk geloof uit te bannen voor een wereldwijde religie. de joden vs de moslims vs de christenen, kijk maar naar het MO. het zal niet lang duren voordat men zal roepen tot het uitbannen van elke religie
pi_157566360
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:03 schreef Aguia het volgende:
het zal niet lang duren voordat men zal roepen tot het uitbannen van elke religie
wouldn't that be great?! :)
pi_157566397
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:02 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 14:00 schreef starla het volgende:

[..]

Yup, en denkt de TS ook nog eens dat een pentagon 6 hoeken heeft _O-

Jajaja, het niveau is erg hoog weer...
want jouw reactie is van hoogstaand niveau? een ander uitlachen maar zelf geen constructieve bijdrage kunnen leveren en enkel maar bewijs afkeuren.

pi_157566692
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:08 schreef Aguia het volgende:

[..]

[..]

want jouw reactie is van hoogstaand niveau? een ander uitlachen maar zelf geen constructieve bijdrage kunnen leveren en enkel maar bewijs afkeuren.

[ afbeelding ]
je ziet toch hopelijk wel dat die pentagram het stratenplan niet helemaal volgt en er dus helemaal geen sprake is van een pentagram?
pi_157566938
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik begrijp überhaupt niet wat het uitmaakt of er ergens een figuurtje in verwerkt is. Dat bewijst noch ontkracht helemaal niets.
  zondag 15 november 2015 @ 14:34:08 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157567006
quote:

[ afbeelding ]
Dat vind jij serieus bewijs? Wat lijntjes over een stratenplan leggen en dan vooral niet de straten, maar enkel je vooringenomenheid volgen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 november 2015 @ 14:47:23 #19
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157567321
Waarom staat er eigenlijk een Obelisk op het plein van het Vaticaan?

En waarom loopt de Pope rond met een kruis waarop een illuminati symbool staat?

Hij heeft zelfs een Hexagram op zijn mijter staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 15-11-2015 14:53:58 ]
  zondag 15 november 2015 @ 14:51:10 #20
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157567404
Hé lolbroeken, open een topic in ONZ en ga daar de lolbroek uithangen.
pi_157567407
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 14:47 schreef Izzy73 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij heeft zelfs een Pentagram op zijn mijter staan.

[ afbeelding ]
nou waarom?
  zondag 15 november 2015 @ 14:51:55 #22
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157567417
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 14:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

nou waarom?
Omdat ze niet God/Jezus vereren maar de Egyptische Goden.
pi_157567462
quote:
18s.gif Op zondag 15 november 2015 14:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Omdat ze niet God/Jezus vereren maar de Egyptische Goden.
En daar is de paus zelf ook van op de hoogte?
  zondag 15 november 2015 @ 14:57:20 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157567530
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij heeft zelfs een Hexagram op zijn mijter staan.

[ afbeelding ]
Obelisk vind je zelfs in Mekka daar waar tijdens de hadj de duivel (shaitan) gestenigd wordt. Waar jl het drama zich afspeelde.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157567621
quote:

Status symbool/overwinningstrofee..
er staat overigens een groot kruis op he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')