We proberen Al-Qaida al 15 jaar non-stop weg te vagen en alles is alleen erger gewordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je een groepering niet wegvagen?
Dat klopt, daarom vind ik religie op zich niet een slecht ding. Het gaat voornamelijk om hoe mensen de dingen interpreteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef danos het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat religie heel veel mensen juist houvast geeft en dus ook voorkomt dat veel mensen ontsporen.
Er zit veel goeds in religie als het gaat om hoop, troost, houvast, geborgenheid, saamhorigheid, zingeving.
Blijkbaar moet het een keer goed in Nederland gebeuren voordat de linkse struisvogels misschien een keer hun kop een klein stukje uit het zand trekken. Dus wat dat betreft is het noodzakelijk dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Dit soort aanslagen gaan ook in Nederland en wij kunnen daar helemaal niets aan doen. Dat is beangstigend en geruststellend tegelijk.
Daar heeft het dus geen moer mee te maken. Onze geblondeerde clown in Den Haag gaat ook niets oplossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het een keer goed in Nederland gebeuren voordat de linkse struisvogels misschien een keer hun kop een klein stukje uit het zand trekken. Dus wat dat betreft is het noodzakelijk dat het gebeurt.
Ach hou toch op met die interpretatie-bullshit, lekker makkelijk verschuilen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom vind ik religie op zich niet een slecht ding. Het gaat voornamelijk om hoe mensen de dingen interpreteren.
Stilzwijgend?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Dat doet de moslimgemeenschap al vaak genoeg.
Misschien kunnen we voorkomen dat we het gevaar naar ons toe halen, dat zou al heel wat zijjn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Daar heeft het dus geen moer mee te maken. Onze geblondeerde clown in Den Haag gaat ook niets oplossen.
Mensen die kwaad willen, willen kwaad. Jij, ik of Geertje kunnen daar helemaal niets aan doen.
Leden uitroeien. Snap dat het in de praktijk wat lastiger is dan een staat wegvagen, maar dat betekent niet dat het niet kan.quote:
Dat is al gebeurd. Er is een aanslag gepleegd op een religie-kritische filmregisseur. Op de fiets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Dit soort aanslagen gaan ook in Nederland en wij kunnen daar helemaal niets aan doen. Dat is beangstigend en geruststellend tegelijk.
Staat in de bijbel ook. Alle bejaarden zijn terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ach hou toch op met die interpretatie-bullshit, lekker makkelijk verschuilen.
"Dood hen met uw zwaar" interpreteer ik natuurlijk ook graag als "houd van hen en heb ze lief"
Interpretatie-verdediging en verheerlijking van islam
Concert van de "toppers" lijkt me een geschikt moment.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het een keer goed in Nederland gebeuren voordat de linkse struisvogels misschien een keer hun kop een klein stukje uit het zand trekken. Dus wat dat betreft is het noodzakelijk dat het gebeurt.
Ja kijk uit, er staan 1,5 miljard moslims klaar om je aan te vallen met een zwaard.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
"Dood hen met uw zwaar" interpreteer ik natuurlijk ook graag als "houd van hen en heb ze lief"
Hoe ga je alle leden uitroeien? voor een dooie IS strijder, hebben ze er weer twee bij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leden uitroeien. Snap dat het in de praktijk wat lastiger is dan een staat wegvagen, maar dat betekent niet dat het niet kan.
Je gaat dit inderdaad niet tegenhouden maar je hoeft het 'ze' ook niet makkelijker te makenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Daar heeft het dus geen moer mee te maken. Onze geblondeerde clown in Den Haag gaat ook niets oplossen.
Mensen die kwaad willen, willen kwaad. Jij, ik of Geertje kunnen daar helemaal niets aan doen.
Neuh.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef watisdezen het volgende:
[..]
We proberen Al-Qaida al 15 jaar non-stop weg te vagen en alles is alleen erger geworden
Klopt, als een atheïst verdedig en verheerlijk ik iedere religie, waaronder de islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
"Dood hen met uw zwaard" interpreteer ik natuurlijk ook graag als "houd van hen en heb ze lief"
Krijgen we dit weer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staat in de bijbel ook. Alle bejaarden zijn terroristen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Wat wil je doen dan? kom eens met suggesties?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat dit inderdaad niet tegenhouden maar je hoeft het 'ze' ook niet makkelijker te maken
Nee, maar wel dik 4% daarvan, dat zijn er al 50 miljoen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ja kijk uit, er staan 1,5 miljard moslims klaar om je aan te vallen met een zwaard.
Niets is zwart/wit. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef danos het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat religie heel veel mensen juist houvast geeft en dus ook voorkomt dat veel mensen ontsporen.
Er zit veel goeds in religie als het gaat om hoop, troost, houvast, geborgenheid, saamhorigheid, zingeving.
ISIS is veel meer dan haar leden. ISIS is een ideologie. Een ideologie is veel lastiger onschadelijk te maken dan mensen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je een groepering niet wegvagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |