Werd hij hard aangepakt door Pauw?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef derLudolf het volgende:
Imam zegt ook nog mooi dat terrorisme geen kleur heeftBinnen en jaar tijd twee bloedbaden in een stad, met een vergelijkbare achtergrond, dat is toeval natuurlijk
Niet echt volgens mij. Toen ging mij pa zappenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Werd hij hard aangepakt door Pauw?
Jouw pa was een beetje Parijs-moequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Toen ging mij pa zappen
Nee die heeft gewoon last van dwangmatig zappenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jouw pa was een beetje Parijs-moe
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Vrees de diversiteit toch niet, omarm hem of wees een vreemdelingenhater!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef DrDentz het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Ja ik hoorde het...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Meer dan 100 doden in het theater :s wow
twitter:pauwnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:26Vanwege de aanslagen in Parijs vanavond een extra uitzending van Pauw om 20:30 uur op @NPO1. Erbij zijn? Mail naar: pauwacademy@bnnvara.nl reageer retweet
Alsof grenzen echt dicht kunnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Mwa, hij zei dat terrorisme geen religie kent en Pauw gaf wel wat tegengas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Werd hij hard aangepakt door Pauw?
Hopelijk staan de smartphones vanavond op stil.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:23:26Vanwege de aanslagen in Parijs vanavond een extra uitzending van Pauw om 20:30 uur op @NPO1. Erbij zijn? Mail naar: pauwacademy@bnnvara.nl reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach je doet het nooit goed. Als ze de gewone uitzending laten doorgaan roept iedereen dat het een schande is dat ze over futiliteiten discussiëren, als ze dit ervan maken blijft het (ook naar mijn mening) veel te veel speculeren en gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:34 schreef Kazenbazen het volgende:
Het was eigenlijk wel treurig gisteren. Oude heren die als een gek op hun telefoon aan het scrollen waren. En dan deed Frits weer een vinger omhoog om 'breaking news' te brengen
Als je heet nieuws wilt volgend moet je geen NL tv kijken kwam ik gisteren weer achter.
Dat is waar. Al stoorde ik niet zozeer om dat overdreven gedoe op de telefoon maar meer dat het geluid dan niet even uitgezet wordt, dan hoor je weer midden in het gesprek PINGGGGGGquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach je doet het nooit goed. Als ze de gewone uitzending laten doorgaan roept iedereen dat het een schande is dat ze over futiliteiten discussiëren, als ze dit ervan maken blijft het (ook naar mijn mening) veel te veel speculeren en gelul in de ruimte.
Van zo'n uitzending als vanavond verwacht ik dan meer. Meer afstand tot het nieuwsfeit en meer mogelijkheden tot duiding.
Helemaal mee eens...ik zat uit nieuwsgierigheid RTL Late Night terug te kijken en natuurlijk was dat eerder begonnen (22:30) en daardoor waren zij daar minder op hoogte dan ten tijde van Pauw, maar het had wel iets pijnlijk om toch gewoon de gasten over hun onderwerp te laten praten...quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach je doet het nooit goed. Als ze de gewone uitzending laten doorgaan roept iedereen dat het een schande is dat ze over futiliteiten discussiëren, als ze dit ervan maken blijft het (ook naar mijn mening) veel te veel speculeren en gelul in de ruimte.
Van zo'n uitzending als vanavond verwacht ik dan meer. Meer afstand tot het nieuwsfeit en meer mogelijkheden tot duiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |