Denk jij dat ons gerechtelijk systeem net zo werkt als in Mission Impossible ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om de gasten die nu 24 uur per dag gevolgd worden, gewoon uit te zetten?
en wat als jij één die mensen bent die 24 uur wordt gevolgd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om de gasten die nu 24 uur per dag gevolgd worden, gewoon uit te zetten?
Nee, als Saudi-Arabië.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:10 schreef Belabor het volgende:
[..]
Denk jij dat ons gerechtelijk systeem net zo werkt als in Mission Impossible ofzo?
Is het misschien niet een idee de beveiliging over te laten aan militairen of gewapende politie/beveiligingsmensen... Ook beveiligers staan kansloos tegenover dit soort terreur. Kan mij voorstellen dat die mensen daar niet graag meer staan te werken.quote:Dader probeerde Stade binnen te komen
Een van de aanslagplegers die een bomaanslag pleegde buiten het Stade de France vlak bij Parijs, heeft eerst geprobeerd dat stadion binnen te komen. Dat hebben een beveiliger van het stadion en de Franse politie zaterdag gezegd tegen de Amerikaanse krant The Wall Street Journal.
De man probeerde vijftien minuten na aanvang van de voetbalwedstrijd het stadion binnen te komen. Tijdens het fouilleren werd ontdekt dat hij een bomvest had. De aanslagpleger keerde het stadion daarop de rug toe en bracht zijn vest tot ontploffing.
De politie bevestigde het verhaal van de beveiliger. Hij voegde daaraan toe dat het waarschijnlijk de bedoeling van de aanslagpleger was zijn bomvest in het stadion te laten ontploffen om een stormloop te veroorzaken.
Je bedoelt Minority Report?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:10 schreef Belabor het volgende:
[..]
Denk jij dat ons gerechtelijk systeem net zo werkt als in Mission Impossible ofzo?
Welke militairen? Sinds de dienstplicht in zo'n beetje heel Europa afgeschaft is, is er een groot tekort aan militairen. Getraind beveiligingspersoneel is niet voor niets heel duur tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Is het misschien niet een idee de beveiliging over te laten aan militairen of gewapende politie/beveiligingsmensen... Ook beveiligers staan kansloos tegenover dit soort terreur. Kan mij voorstellen dat die mensen daar niet graag meer staan te werken.
Mijn filmkennis...quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt Minority Report?
Maakt niet uit, ze zijn staatsgevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ze een Nederlands paspoort hebben.
Kheb het gevoel dat ie de helft overslaat..quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:12 schreef Infection het volgende:
Die tolk
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws
Mochten ze het origineel geluid iets stiller zetten zou het al veel beter klinken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:12 schreef Infection het volgende:
Die tolk
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws
Er zal vrijwel niemand zijn die serieus denkt dat je het 100% kunt uitsluiten, maar dat is wat anders dan olie op het vuur gooien door gigantisch veel mensen hier binnen te halen waarvan een weldenkend mens vooraf al weet dat er een deel zeer radicaal is. Dit was wél te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd naar maatregelen die alle gevaren uit kunnen bannen.
Alle gevaren niet mogelijk natuurlijk, maar wat er nu gebeurd is gewoon slappe hap. Veiligheidsdiensten hebben al zo vaak gewaarschuwd dat ze onder de huidige situatie gewoon niet genoeg kunnen doen. Gewoon wet veranderen in deze nieuwe situatie. Je kunt wel alles bij het oude laten, maar dan is het dus gewoon wachten als een sitting duck tot de volgende, nog ergere aanslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd naar maatregelen die alle gevaren uit kunnen bannen.
Voor zover ik het Frans kan volgen slaat die meer dan de helft over. Maar real time vertalen en samenvatten tegelijkertijd is moeilijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:13 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kheb het gevoel dat ie de helft overslaat..
Ohhh ik denk dat Rutte voorlopig slecht slaaptquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is echt, is zelfs als bewijs door Wilders laten zien aan de kamer
Dan wordt het tijd dat we eens een politieke partij aansporen om hier een standpunt over in te nemen. Ow, is er al zo'n partij, de PVV? hmmm...quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:12 schreef Belabor het volgende:
[..]
Welke militairen? Sinds de dienstplicht in zo'n beetje heel Europa afgeschaft is, is er een groot tekort aan militairen. Getraind beveiligingspersoneel is niet voor niets heel duur tegenwoordig.
raar dat de linksen in Europa dat niet willen. In La Paz staan bij ieder plein, metrostation of winkelcentrum zwaarbewapende militairen. En daar hebben ze niet eens moslims!quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Is het misschien niet een idee de beveiliging over te laten aan militairen of gewapende politie/beveiligingsmensen... Ook beveiligers staan kansloos tegenover dit soort terreur. Kan mij voorstellen dat die mensen daar niet graag meer staan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |