Lijkt me ook ja. Maar wat een geluk joh, stel je voor dat ie wel binnen was gekomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow. Dan schrik je je toch kapot als security guard.
twitter:CNN twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 18:12:00Just In: Belgian police conduct raids in Brussels suburb https://t.co/D1PaLHBWX3 https://t.co/yshbRowea3 reageer retweet
Ik geloof geen snars van dit verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Veel doden voorkomen lijkt:
http://www.wsj.com/articl(...)rned-away-1447520571
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar het was wel gezelliger.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:51 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Gelukkig was het met Saddam aan de macht heel gezellig.
Ten eerste houd ik er niet van om in wij/zij te spreken. Ik ben nog nooit Irak binnen gevallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het dan niet ergens 'onze eigen schuld'?
Wij, het westen, vallen illegaal een land binnen, laten het land instabiel achter.
Gebeurd er hier wat, zijn de moslims de schuldige.
Best wel hypocriet.
Jij bent zeker nog nooit door moslims voor je voeten gespuugd. Zonder reden, of omdat je niet op hun subtiele avances in wenste te gaan. Die voedingsbodem hebben ze veelal zelf vruchtbaar gemaakt. De welwillende moslims ten spijt, want ik besef me terdege dat die er, hoewel die minder indruk achterlaten, zeker zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
En allemaal janken en verbaast/verongelijkt reageren als er groepjes kaalkopjes ''moslimachtige mannen () in elkaar gaan hoeken.
Die kant gaan we namelijk kei hard op. We kweken de voedingsbodem as we speak, en dat doen we niet alleen.
Ik word er misselijk van.
Als er geen doden waren gevallen, was het nog best een goede actie..quote:A third suicide attacker detonated explosives at a nearby McDonald’s, police said.
Ow ze zijn er wel hoor. Maar over het algemeen is er ook een beweging die moslims juist verteld vooral niet naar deze gematigde moslims te luisteren. Want ze proberen de islam te verzwakken, door ze een westerse islam op te leggen, die eerder zegt van:quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben persoonlijk wel benieuwd hoe gematigd de gematigde imams echt zijn. Ik geloof niet dat ze aanzetten tot geweld, wel heb ik mijn sterkte twijfels bij de mate waarin ze bijdragen aan de integratie van de islam in de Westerse wereld.
Ja dat zijn de slimmere mensenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Veel van die burgers zitten in een europees gymzaaltje ergens nu.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar het was wel gezelliger.
"Just in". Ze zijn al twee uur bezig, of langer...quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef jcdragon het volgende:
twitter:CNN twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 18:12:00Just In: Belgian police conduct raids in Brussels suburb https://t.co/D1PaLHBWX3 https://t.co/yshbRowea3 reageer retweet
Omdat we in een rechtsstaat wonen (en de Fransen ook).quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef Loekie1 het volgende:
En weer waren een aantal terroristen bekend bij de veiligheidsdiensten. Ik begrijp echt niet waarom er miljoenen uitgegeven worden aan het volgen van die types terwijl ze dan toch nog toeslaan, waarom niet gewoon uitgezet?
Dat ze nog niet eerder bij een groot sportevenement zijn geweest verbaasd mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Ik geloof geen snars van dit verhaal.
Ja en? Mensen die een gevaar zijn voor zichzelf of anderen worden opgesloten. Behalve als het radicale moslims zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat we in een rechtsstaat wonen (en de Fransen ook).
En het leven van 1 burger kennelijk zwaarder weegt dan 500 burgers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Niet schuldig, maar het is op z'n minst onverstandig een land in chaos achter te laten (Irak) en een ander land chaos te stimuleren (Syriė), wat nu broeinesten voor fundamentalisten zijn geworden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het dan niet ergens 'onze eigen schuld'?
Wij, het westen, vallen illegaal een land binnen, laten het land instabiel achter.
Gebeurd er hier wat, zijn de moslims de schuldige.
Best wel hypocriet.
Het is gewoon een georganiseerde invasie. Ze bevinden zich al in het hart van de EU.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:56 schreef Odaiba het volgende:
Brussel lijkt de jihad hoofdstad van Europa te worden.
HHeeeeeeeeeeeeeeell snel die wet veranderen danquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Er moet geen andere keus zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ow ze zijn er wel hoor. Maar over het algemeen is er ook een beweging die moslims juist verteld vooral niet naar deze gematigde moslims te luisteren. Want ze proberen de islam te verzwakken, door ze een westerse islam op te leggen, die eerder zegt van:
Het maakt niet uit dat je geen hoofddoek draagt.
Af en toe een biertje drinken om te socializen is niet erg.
Misschien moet je maar geen baard laten groeien, want dan kom je niet aan werk.
etc.
moslims zien dit soort imams als persoon, ingehurud door van de westerse staat om de islam te verzwakken.
Eigenlijk zeg je nu dat er een hele grote groep imams is die niet gematigd zijn maar wel veel invloed hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ow ze zijn er wel hoor. Maar over het algemeen is er ook een beweging die moslims juist verteld vooral niet naar deze gematigde moslims te luisteren. Want ze proberen de islam te verzwakken, door ze een westerse islam op te leggen, die eerder zegt van:
Het maakt niet uit dat je geen hoofddoek draagt.
Af en toe een biertje drinken om te socializen is niet erg.
Misschien moet je maar geen baard laten groeien, want dan kom je niet aan werk.
etc.
moslims zien dit soort imams als persoon, ingehurud door van de westerse staat om de islam te verzwakken.
Wat moet hij doen dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:00 schreef Nober het volgende:
Rutte: Maandag vlag half stok.
Dat zijn teksten!!
Mij ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze nog niet eerder bij een groot sportevenement zijn geweest verbaasd mij.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:57 schreef Evienne het volgende:
Verdeel en heers. De oudste strategie in oorlogsvoering. De resultaten zijn voelbaar tot diep in je onderbuik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |