stofzuigen/dweilen/broodjes eieren spek alles bakken/ontbijt aanvullen en klaarzetten/10 verschillende hotels 3 keer per nacht bellen voor beveiliging/tyfusveel tafels dekken met placemats en bestek en bekers en servettenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat voor klusjes moet je daar nog meer doen?
Ja, maar daar moest je nadenken en dat lukt niet als je stoned bent. In mijn geval dan...quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond dat echt niet leukHeb liever klantenservice.
En wie beveiligd er dan op die momenten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stofzuigen/dweilen/broodjes eieren spek alles bakken/ontbijt aanvullen en klaarzetten/10 verschillende hotels 3 keer per nacht bellen voor beveiliging/tyfusveel tafels dekken met placemats en bestek en bekers en servetten
fantastisch
kan me aan m'n reet roestenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
En wie beveiligd er dan op die momenten?
Gewoon doen alsof je een mongool bent tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan beter al mijn ledematen breken en hopen dat ik wajong krijg
het uiterlijk heb ik al meequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een mongool bent toch
inb4 "doen alsof hoeft niet"
Laat gewoon je IQ vaststellen, krijg je zeker wajongquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan beter al mijn ledematen breken en hopen dat ik wajong krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |