er staat toch dat ik geen nieuwe zou makenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
zou die arme dp nu hard aan het werk zijn voor een TT en OP voor niets
Haha, dp en hard werken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
zou die arme dp nu hard aan het werk zijn voor een TT en OP voor niets
geen zin inquote:
oh ik dacht ''maak geen nieuwe godverdomme, ik maak er een''quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
er staat toch dat ik geen nieuwe zou maken
hoezo is gwn de waarheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, dp en hard werken.
Grapje hoor dp, Lobi.
oh, neequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ik dacht ''maak geen nieuwe godverdomme, ik maak er een''
Nee, bij callcenter werkte je ook gwn goed.quote:
ja, maar hard werken zou ik het ook niet willen noemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, bij callcenter werkte je ook gwn goed.
ik had laatst alle gevouwde handdoeken die er al lagen verstopt, en toen een van de managers 's ochtends binnenstapte zei ik dat het veel meer handdoeken dan normaal waren. driekwartier op telefoon gezeten, verstopte handdoeken teruggelegd en ik mocht naar huisquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, maar hard werken zou ik het ook niet willen noemen
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst alle gevouwde handdoeken die er al lagen verstopt, en toen een van de managers 's ochtends binnenstapte zei ik dat het veel meer handdoeken dan normaal waren. driekwartier op telefoon gezeten, verstopte handdoeken teruggelegd en ik mocht naar huis
zo rol ik
Wat voor klusjes moet je daar nog meer doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst alle gevouwde handdoeken die er al lagen verstopt, en toen een van de managers 's ochtends binnenstapte zei ik dat het veel meer handdoeken dan normaal waren. driekwartier op telefoon gezeten, verstopte handdoeken teruggelegd en ik mocht naar huis
zo rol ik
watquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:09 schreef Myrr het volgende:
Godver, callcenter leven… In de pauze een joint roken met je 'supervisor' en daarna lam in een stoel liggen draaien en scripts oplezen, en die mensen er maar in mee gaan.
Bonussen ditdat.
Waar werk je?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt geestdodend werk dat vouwen man man man
nicequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:09 schreef Myrr het volgende:
Godver, callcenter leven… In de pauze een joint roken met je 'supervisor' en daarna lam in een stoel liggen draaien en scripts oplezen, en die mensen er maar in mee gaan.
Bonussen ditdat.
Was chill geld verdienen.quote:
ja kan ik me voorstellen. Mag je wel gewoon muziek luisteren ofzo ondertussen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt geestdodend werk dat vouwen man man man
Ik vond dat echt niet leukquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:09 schreef Myrr het volgende:
Bonussen ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |