Ja, hoorde ze op het journaal al zeggen dat het feit dat de intocht van Sinterklaas gewoon doorgaat een teken is dat er koste wat kost moet worden gekwetstquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Blue_note het volgende:
De anti zwarte piet mensen zullen wel balen dat deze gebeurtenis het nieuws domineert.
Opzicht wel: de link naar hun broeders / cellen is dan sneller te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat maakt dat uit als je net jezelf hebt opgeblazen
quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Blue_note het volgende:
De anti zwarte piet mensen zullen wel balen dat deze gebeurtenis het nieuws domineert.
Tja, dat is dan wel een geluk bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Blue_note het volgende:
Nou, geef het goede voorbeeld en zet je eigen visie uiteen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, je geeft geen visie. Dat is het probleem. Ook nu weer, je beantwoordt mijn vraag niet maar kaatst hem gewoon terug. Daar heeft toch niemand wat aan?
Fixed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, dat is dan wel een geluk bij een ongeluk aanslag.
Enige juiste antwoord. Voor dit soort opvattingen is geen plaats in de wereld. Extremisme uit naam van een geloof is pure kanker. En aangezien deze idioterie nu al zo'n beetje 15 jaar de wereld bezig houdt, vernietig het maar totaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:44 schreef Nintex het volgende:
twitter:twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 12:34:43Sarkozy calls for "total war" against IS reageer retweet
Ze blazen zich op met een 'hoger doel' natuurlijk, als onderdeel van de strategie van IS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat maakt dat uit als je net jezelf hebt opgeblazen
Ze mogen van mij ook de Schilderswijk en Kanaleneiland grondig doorzoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VTMNIEUWS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 16:51:04[BREAKING] In het kader van het onderzoek naar de aanslagen in Parijs zijn huiszoekingen aan de gang in Molenbeek: https://t.co/keWhLVvS4n reageer retweet
Hopelijk zien ze de ridicuulheid en hun onbelangrijkheid nu in.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Een lichtpuntje in de duisternis.
Vooropgesteld: ik weet het niet. Maar ik kan me voorstellen dat het inderdaad de bedoeling is geweest dat de daders snel en eenvoudig geïdentificeerd kunnen worden, omdat daarmee de link naar IS bevestigd wordt of zo. Iets in die trant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Roland010 het volgende:
Waarom dragen terroristen hun paspoort bij zich? Dan lijkt het me haast hun bedoeling dat ze heel snel geïdentificeerd worden?
Damnquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op 9/11 fladderde een paspoort van een terrorist zo vanuit een van de torens de straat op.
"No more black face!"quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Hopelijk zien ze de ridicuulheid en hun onbelangrijkheid nu in.
En hun naam geëerd zal worden. Het is niet dat ze onbekend willen blijven, juist niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:02 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Vooropgesteld: ik weet het niet. Maar ik kan me voorstellen dat het inderdaad de bedoeling is geweest dat de daders snel en eenvoudig geïdentificeerd kunnen worden, omdat daarmee de link naar IS bevestigd wordt of zo. Iets in die trant.
(Extra) bewijs dat ze van IS zijn. Ze kunnen roepen dat ze het hebben gedaan, maar verder?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
DamnMaar die hadden ze nog nodig om het vliegtuig in te komen
![]()
Snap alleen niet dat een terrorist die de straat op rent om een aanslag te plegen zo bewust z'n paspoort bij zich houdt.
Wat is daar hypocriet aan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, met die islamitische hypocrieten zeker weer voorop.
Daar zat ik ook aan te denken idd. Als een soort bevestiging dat IS daadwerkelijk de boel aan weet te vallen daar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:02 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Vooropgesteld: ik weet het niet. Maar ik kan me voorstellen dat het inderdaad de bedoeling is geweest dat de daders snel en eenvoudig geïdentificeerd kunnen worden, omdat daarmee de link naar IS bevestigd wordt of zo. Iets in die trant.
Ah ja heel verstandig. Heel onze maatschappelijke normen en waarden opgeven omdat er wat terreurdreiging heerst. Top ideequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord. Voor dit soort opvattingen is geen plaats in de wereld. Extremisme uit naam van een geloof is pure kanker. En aangezien deze idioterie nu al zo'n beetje 15 jaar de wereld bezig houdt, vernietig het maar totaal.
Maar als we echt in oorlog zijn met z'n allen, pak dan alle sympathisanten ook direct op. Iedereen die ook maar op maroc.nl/twitter of waar dan ook zich positief heeft uitgelaten over 'Charlie Hebdo' of gisteravond, arresteren en niet meer vrij laten. Geen plek voor in de maatschappij. Zelfde doen met iedereen die 'bekend is bij de veiligheidsdiensten' om extremistische opvattingen betreffende de islam. En dat laatste is belangrijker.
Dit dus. Mensen die tegen IS hebben gestreden zijn wat mij betreft welkom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Lieverd? Dit is een man die tegen IS heeft gestreden, in tegenstelling tot onze zolderkamerhelden die veel roeptoeteren maar niets doen als het erop aankomt.
Bewijzen dat hun er echt achter zaten..quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
DamnMaar die hadden ze nog nodig om het vliegtuig in te komen
![]()
Snap alleen niet dat een terrorist die de straat op rent om een aanslag te plegen zo bewust z'n paspoort bij zich houdt.
Omdat ie denkt dat ie dan serieuzer overkomt. Het tegendeel is waar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom .. spreekt Rutte ... altijd met ... zo'n ... pauze tussen ... zijn ... woorden... ?
Ik .. vind het ... ook bij...zonder ... irritant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:05 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Omdat ie denkt dat ie dan serieuzer overkomt. Het tegendeel is waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |