abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157617784
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar geweldig, Wijk bij Duurstede, eindelijk! :) Dat was de laatste gemeente in Utrecht ^O^
Waarom denk je dat ik hem wilde afstrepen O-) :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 november 2015 @ 21:39:28 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157634673
Als ie daar op mijn volgende vrije ochtend nog ligt, dan komt ie op zo'n onbereikbare plek terecht... wraak }:|

Beetje jammer dat ik die plek pas vandaag ontdekte, heb die plaats al eens gehad :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157636011
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Als ie daar op mijn volgende vrije ochtend nog ligt, dan komt ie op zo'n onbereikbare plek terecht... wraak }:|

Beetje jammer dat ik die plek pas vandaag ontdekte, heb die plaats al eens gehad :{
Naar het puntje van Zeeland ermee :D

Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land! *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 november 2015 @ 22:24:20 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157636253
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:17 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Naar het puntje van Zeeland ermee :D

Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land! *O*
Dat is echt de laatste plek waar ik hem ooit neer zou leggen. Net zoals Limburg is Zeeland een hol, waar ie nooit meer uit komt. Helaas gebeurt er in Zeeland verder ook weinig bijzonders, itt Limburg.

Omgeving Haarlem, Groningen/Friesland en Haaglanden zijn de plekken die ik het het meest gun :s)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157639786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Veranderd alleen als het slot wordt vervangen.
Over het algemeen geven we pas de code als je daadwerkelijk van plan bent hem te gaan halen
Ik ben ook wel van plan hem te gaan halen, maar wanneer weet ik dus niet zeker.
Mocht ik onverwachts voor mijn werk in de buurt komen, dan is het kleine moeite om even om te rijden, maar zonder code ga ik dat niet doen natuurlijk.

In de openingspost staat een website vermeld van een Maringo. Nu weet ik niet wie dat is, maar volgens mij klopt daar vrij weinig van. Zo zou Oosterhout 28 plaatsen tellen, maar wie de lijst bekijkt ziet voornamelijk wijken staan. Die krijgen volgens mij zelden tot nooit een eigen plaatsnaambord. Bij Sint Anthonis staat er een landgoed vermeld wat volgens mij ook geen plaats is, en dus ook geen plaatsnaambord zal hebben. Bij Loon op Zand staat restaurant Bosch en Duin als plaats vermeld en in 's-Hertogenbosch staat bedrijventerrein de Rietvelden als plaats.
pi_157639806
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is echt de laatste plek waar ik hem ooit neer zou leggen. Net zoals Limburg is Zeeland een hol, waar ie nooit meer uit komt. Helaas gebeurt er in Zeeland verder ook weinig bijzonders, itt Limburg.

Omgeving Haarlem, Groningen/Friesland en Haaglanden zijn de plekken die ik het het meest gun :s)
Zeeland is leuk! :D En Limburg ook! :D

Of Zuiden van Noord-Brabant, daar moet ook nog heel wat aan gemeentes :D
  woensdag 18 november 2015 @ 00:42:26 #157
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_157639916
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik heb jullie beiden voorzien van de juiste code :)
Bedankt nog.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 november 2015 @ 08:03:08 #158
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157641335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:33 schreef deezler het volgende:

[..]

Mocht ik onverwachts voor mijn werk in de buurt komen, dan is het kleine moeite om even om te rijden, maar zonder code ga ik dat niet doen natuurlijk.

In de openingspost staat een website vermeld van een Maringo. Nu weet ik niet wie dat is, maar volgens mij klopt daar vrij weinig van. Zo zou Oosterhout 28 plaatsen tellen, maar wie de lijst bekijkt ziet voornamelijk wijken staan. Die krijgen volgens mij zelden tot nooit een eigen plaatsnaambord. Bij Sint Anthonis staat er een landgoed vermeld wat volgens mij ook geen plaats is, en dus ook geen plaatsnaambord zal hebben. Bij Loon op Zand staat restaurant Bosch en Duin als plaats vermeld en in 's-Hertogenbosch staat bedrijventerrein de Rietvelden als plaats.
Wijken zijn lastig... Maar sommige plaatsen, zoals Oosterhout hebben hun wijken voorzien van borden, kijk maar eens op
http://borden.plaatsengids.nl/pgemOosterhout.html

Als ik bij Bosch en Duin goed herinner, hoewel ik het op de bordensite niet terug kan vinden, is dat daar ooit een bord stond en de vraag is of die weer terug komt.
-edit-
gevonden op andere site, onbekend of bord er nog staat, staat er bij. Daarom opgenomen in de lijst

Wat betreft dat Landgoed:

Rietvelden heeft ook een bord.

Geloof me, de site is met veel zorg in elkaar gezet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_157645219
Ik vind die "Landgoed Princepeel" wel grappig :D Wel bebouwde kom, maar je mag er niet inrijden :D

Het gaat ooit nog wel komen dat ik Stok daar neer ga leggen :D
pi_157646349
Eindelijk in Wijk! _O_

Helaas ben ik daar nu niet. :P
gr gr
  woensdag 18 november 2015 @ 17:34:34 #161
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157651950
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:33 schreef deezler het volgende:

[..]

Hoi, aangenaam. :)

De namen op mijn site hebben als basis de site borden.plaatsengids.nl. Daardoor komt het voor dat er op mijn site afentoe wijken of stadsdelen (zoals Loosduinen en Scheveningen in Den Haag) staan. Ook veel plaatsen missen op mijn site, met name gehuchten van drie boerderijen waar de gemeente te laks is om een bord neer te zetten. Dit laatste vind ik persoonlijk een kwalijke zaak, maar als je een plaats of bord vinden die nog niet op mijn site staan én je hangt de Stok eraan, dan voeg ik deze uiteraard toe.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_157658971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 08:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Wijken zijn lastig... Maar sommige plaatsen, zoals Oosterhout hebben hun wijken voorzien van borden, kijk maar eens op
http://borden.plaatsengids.nl/pgemOosterhout.html

Als ik bij Bosch en Duin goed herinner, hoewel ik het op de bordensite niet terug kan vinden, is dat daar ooit een bord stond en de vraag is of die weer terug komt.
-edit-
gevonden op andere site, onbekend of bord er nog staat, staat er bij. Daarom opgenomen in de lijst
[ afbeelding ]

Wat betreft dat Landgoed:
[ afbeelding ]

Rietvelden heeft ook een bord.

Geloof me, de site is met veel zorg in elkaar gezet
Mijn veronderstelling dat die stok alleen bij bebouwde kom borden van plaatsen neergelegd mag worden is dus onjuist?
Want die groene borden bij de wijken van Oosterhout zijn heel wat anders dan de officiële plaatsnaamborden. Hetzelfde bij de rietvelden. Daar staat of stond zo'n donkerblauw bord op oranje palen.
Maar de stok mag dus bij iedere locatie met een naambordje neergelegd worden? Ook wijken en industrieterreinen?
En hoe zit het met straatnaamborden?
pi_157659285
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:34 schreef Maringo het volgende:

[..]

Hoi, aangenaam. :)

De namen op mijn site hebben als basis de site borden.plaatsengids.nl. Daardoor komt het voor dat er op mijn site afentoe wijken of stadsdelen (zoals Loosduinen en Scheveningen in Den Haag) staan. Ook veel plaatsen missen op mijn site, met name gehuchten van drie boerderijen waar de gemeente te laks is om een bord neer te zetten. Dit laatste vind ik persoonlijk een kwalijke zaak, maar als je een plaats of bord vinden die nog niet op mijn site staan én je hangt de Stok eraan, dan voeg ik deze uiteraard toe.
Ik denk niet dat ze te laks zijn om er een bord neer te zetten maar dat ze bewust weggehaald worden. Diverse borden die nog wel op die site staan zijn inmiddels door de betreffende gemeenten verwijderd. Vooral van dorpen en kleine gehuchten.
  woensdag 18 november 2015 @ 22:24:05 #164
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_157660449
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef deezler het volgende:

[..]

Mijn veronderstelling dat die stok alleen bij bebouwde kom borden van plaatsen neergelegd mag worden is dus onjuist?
Want die groene borden bij de wijken van Oosterhout zijn heel wat anders dan de officiële plaatsnaamborden. Hetzelfde bij de rietvelden. Daar staat of stond zo'n donkerblauw bord op oranje palen.
Maar de stok mag dus bij iedere locatie met een naambordje neergelegd worden? Ook wijken en industrieterreinen?
Ik heb hem zelf o.a. op de plaatsen Kooypunt (industrieterrein), Luchthaven (spreekt voor zich) en Oostoever (industriegebied) in Den Helder gelegd, deze hebben gewoon blauwe plaatsnaamborden.

Verder zijn er nog gemeenteborden, waar je de gemeente binnenrijdt.

https://www.google.nl/map(...)f52b8aa3582a!6m1!1e1

Straatnaamborden kunnen we niet aan beginnen, dat zijn er teveel. Tevens liggen die vaak zo in het zicht dat we de stok om de haverklap kwijt zouden zijn. Aan de andere kant zijn er misschien gehuchten die wel een straatnaambord maar geen plaatsnaambord hebben. Bijvoorbeeld (fictief) de fokdijk, waarbij de weg zo heet en ook het gehucht van 5 boerderijen. Als het gehucht dan echt bestaat zou de fokstok wel weer aan dat straatnaambord kunnen? Ik weet het niet :P En als dat al voorkomt, dan zal het niet veel zijn.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_157660611
Morgen ga ik erom.
  woensdag 18 november 2015 @ 23:37:34 #166
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157662174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef deezler het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze te laks zijn om er een bord neer te zetten maar dat ze bewust weggehaald worden. Diverse borden die nog wel op die site staan zijn inmiddels door de betreffende gemeenten verwijderd. Vooral van dorpen en kleine gehuchten.
Kwestie van bezuinigen lijkt me.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_157663086
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:34 schreef Maringo het volgende:

[..]

maar als je een plaats of bord vinden die nog niet op mijn site staan én je hangt de Stok eraan, dan voeg ik deze uiteraard toe.
Dat ga ik een keer eens een gehucht zoeken zonder bord en dan daar mijn eigen "Josefiendorp"-bordje neerplanten :D O-)
pi_157663344
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:31 schreef DrNick het volgende:
Morgen ga ik erom.
hoelaat ga je? :P
pi_157663456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:11 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

hoelaat ga je? :P
Rond de middag denk ik. Misschien zelfs 's ochtends.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 november 2015 @ 08:49:21 #170
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157664531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef deezler het volgende:

[..]

Veel dorpen en gehuchten hier in het noorden krijgen juist eindelijk plaatsnaamborden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_157664611
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 01:32 schreef DrNick het volgende:

[..]

Rond de middag denk ik. Misschien zelfs 's ochtends.
Ga je vandaag weer terug naar Zeeland? O-)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 november 2015 @ 08:58:15 #172
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157664641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef deezler het volgende:

[..]

Straatnaamborden is een no go. Er zijn een paar gehuchtjes geweest waar niet altijd even duidelijk was of het een straatnaambordje of plaatsnaambordje was, maar dat zijn de uitzonderingen.
Punt met wijken is dat het soms (voormalige) kernen bevat. Neem Groningen, langs de bebouwde kom Groningen zijn ook op sommige plekken Noorderhoogebrug, Ruischerbrug, Noorddijk en Oude Roodehaan te vinden, die hebben dan een blauw bord Groningen, met daaronder wit (gehuchtbord) de voormalig plaatsnaam. Ik heb die nu bijna allemaal gehad en ze apart laten vermelden.

Winsum heeft een oud klein dorpje er tegenaan liggen, Oterdum, die is apart aangegeven binnen de bebouwde kom Winsum, echter op dezelfde manier als andere wijkjes van Winsum. Waar leg je dan de grens?

Nu hebben we altijd al gezegd dat het om plaatsnaamborden gaat. Dus een bord wat de plaatsnaam aangeeft (dus geen wegwijzer). Dat hoeft niet altijd even officieel te zijn. Westerdiepsterdallen, nu voorzien van een officieel bord, had ten tijde van dat de stok er lag een blauw houten bord. Oosterhörn was duidelijk aangegeven, maar was geen officieel bord. En ik kan me een keer herinneren dat iemand hem in een speeltuintje in Uden had neergelegd, op de plek van het oude treinstation, waar een stationsbordje 'Uden' stond (nu raad ik verder stationsborden af, vanwege de vele mensen die daar komen).

Zoals Nattekat al aangaf, soms zijn industrieterreinen, wijken en zelfs parkeerplaatsen aangegeven alsof het plaatsnamen zijn. En ja, het kan zijn dat borden verdwijnen, maar dat merken we dan wel weer.
pi_157665753
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:55 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ga je vandaag weer terug naar Zeeland? O-)
Neen, zondag pas. Ga een dorp hier afstrepen.
pi_157665811
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:33 schreef DrNick het volgende:

[..]

;(
pi_157666127
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:33 schreef DrNick het volgende:

[..]

Nice _O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 november 2015 @ 11:02:39 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157666139
Niet naar Zeeland _O_

Sinds Fien heb ik echt een afkeer voor die provincie }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157666188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar Zeeland _O_

_O-
pi_157666203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar Zeeland _O_

Ik wil 'm nu echt nog een keer naar Zeeland brengen. })
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 november 2015 @ 11:23:02 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157666444
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:08 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik wil 'm nu echt nog een keer naar Zeeland brengen. })
Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik skip nog liever een dag aan colleges en verschuif nog liever mijn werkuren, dan dat ik dat laat gebeuren. })

Het enige wat me tegen kan houden is sneeuw. Kutsnil }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157666528
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik skip nog liever een dag aan colleges en verschuif nog liever mijn werkuren, dan dat ik dat laat gebeuren. })

Het enige wat me tegen kan houden is sneeuw. Kutsnil }:|
Neejoh snil is leuk lekker snilpop maken *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')