Waarom denk je dat ik hem wilde afstrepenquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar geweldig, Wijk bij Duurstede, eindelijk!Dat was de laatste gemeente in Utrecht
Naar het puntje van Zeeland ermeequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Als ie daar op mijn volgende vrije ochtend nog ligt, dan komt ie op zo'n onbereikbare plek terecht... wraak
Beetje jammer dat ik die plek pas vandaag ontdekte, heb die plaats al eens gehad
Dat is echt de laatste plek waar ik hem ooit neer zou leggen. Net zoals Limburg is Zeeland een hol, waar ie nooit meer uit komt. Helaas gebeurt er in Zeeland verder ook weinig bijzonders, itt Limburg.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:17 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Naar het puntje van Zeeland ermee
Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!, Zee-land!
Ik ben ook wel van plan hem te gaan halen, maar wanneer weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Veranderd alleen als het slot wordt vervangen.
Over het algemeen geven we pas de code als je daadwerkelijk van plan bent hem te gaan halen
Zeeland is leuk!quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt de laatste plek waar ik hem ooit neer zou leggen. Net zoals Limburg is Zeeland een hol, waar ie nooit meer uit komt. Helaas gebeurt er in Zeeland verder ook weinig bijzonders, itt Limburg.
Omgeving Haarlem, Groningen/Friesland en Haaglanden zijn de plekken die ik het het meest gun
Bedankt nog.quote:Op zondag 15 november 2015 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb jullie beiden voorzien van de juiste code
Wijken zijn lastig... Maar sommige plaatsen, zoals Oosterhout hebben hun wijken voorzien van borden, kijk maar eens opquote:Op woensdag 18 november 2015 00:33 schreef deezler het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van plan hem te gaan halen, maar wanneer weet ik dus niet zeker.
Mocht ik onverwachts voor mijn werk in de buurt komen, dan is het kleine moeite om even om te rijden, maar zonder code ga ik dat niet doen natuurlijk.
In de openingspost staat een website vermeld van een Maringo. Nu weet ik niet wie dat is, maar volgens mij klopt daar vrij weinig van. Zo zou Oosterhout 28 plaatsen tellen, maar wie de lijst bekijkt ziet voornamelijk wijken staan. Die krijgen volgens mij zelden tot nooit een eigen plaatsnaambord. Bij Sint Anthonis staat er een landgoed vermeld wat volgens mij ook geen plaats is, en dus ook geen plaatsnaambord zal hebben. Bij Loon op Zand staat restaurant Bosch en Duin als plaats vermeld en in 's-Hertogenbosch staat bedrijventerrein de Rietvelden als plaats.
Hoi, aangenaam.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:33 schreef deezler het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van plan hem te gaan halen, maar wanneer weet ik dus niet zeker.
Mocht ik onverwachts voor mijn werk in de buurt komen, dan is het kleine moeite om even om te rijden, maar zonder code ga ik dat niet doen natuurlijk.
In de openingspost staat een website vermeld van een Maringo. Nu weet ik niet wie dat is, maar volgens mij klopt daar vrij weinig van. Zo zou Oosterhout 28 plaatsen tellen, maar wie de lijst bekijkt ziet voornamelijk wijken staan. Die krijgen volgens mij zelden tot nooit een eigen plaatsnaambord. Bij Sint Anthonis staat er een landgoed vermeld wat volgens mij ook geen plaats is, en dus ook geen plaatsnaambord zal hebben. Bij Loon op Zand staat restaurant Bosch en Duin als plaats vermeld en in 's-Hertogenbosch staat bedrijventerrein de Rietvelden als plaats.
Mijn veronderstelling dat die stok alleen bij bebouwde kom borden van plaatsen neergelegd mag worden is dus onjuist?quote:Op woensdag 18 november 2015 08:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wijken zijn lastig... Maar sommige plaatsen, zoals Oosterhout hebben hun wijken voorzien van borden, kijk maar eens op
http://borden.plaatsengids.nl/pgemOosterhout.html
Als ik bij Bosch en Duin goed herinner, hoewel ik het op de bordensite niet terug kan vinden, is dat daar ooit een bord stond en de vraag is of die weer terug komt.
-edit-
gevonden op andere site, onbekend of bord er nog staat, staat er bij. Daarom opgenomen in de lijst
[ afbeelding ]
Wat betreft dat Landgoed:
[ afbeelding ]
Rietvelden heeft ook een bord.
Geloof me, de site is met veel zorg in elkaar gezet
Ik denk niet dat ze te laks zijn om er een bord neer te zetten maar dat ze bewust weggehaald worden. Diverse borden die nog wel op die site staan zijn inmiddels door de betreffende gemeenten verwijderd. Vooral van dorpen en kleine gehuchten.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam.
De namen op mijn site hebben als basis de site borden.plaatsengids.nl. Daardoor komt het voor dat er op mijn site afentoe wijken of stadsdelen (zoals Loosduinen en Scheveningen in Den Haag) staan. Ook veel plaatsen missen op mijn site, met name gehuchten van drie boerderijen waar de gemeente te laks is om een bord neer te zetten. Dit laatste vind ik persoonlijk een kwalijke zaak, maar als je een plaats of bord vinden die nog niet op mijn site staan én je hangt de Stok eraan, dan voeg ik deze uiteraard toe.
Ik heb hem zelf o.a. op de plaatsen Kooypunt (industrieterrein), Luchthaven (spreekt voor zich) en Oostoever (industriegebied) in Den Helder gelegd, deze hebben gewoon blauwe plaatsnaamborden.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef deezler het volgende:
[..]
Mijn veronderstelling dat die stok alleen bij bebouwde kom borden van plaatsen neergelegd mag worden is dus onjuist?
Want die groene borden bij de wijken van Oosterhout zijn heel wat anders dan de officiële plaatsnaamborden. Hetzelfde bij de rietvelden. Daar staat of stond zo'n donkerblauw bord op oranje palen.
Maar de stok mag dus bij iedere locatie met een naambordje neergelegd worden? Ook wijken en industrieterreinen?
En hoe zit het met straatnaamborden?
Kwestie van bezuinigen lijkt me.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef deezler het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze te laks zijn om er een bord neer te zetten maar dat ze bewust weggehaald worden. Diverse borden die nog wel op die site staan zijn inmiddels door de betreffende gemeenten verwijderd. Vooral van dorpen en kleine gehuchten.
Dat ga ik een keer eens een gehucht zoeken zonder bord en dan daar mijn eigen "Josefiendorp"-bordje neerplantenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar als je een plaats of bord vinden die nog niet op mijn site staan én je hangt de Stok eraan, dan voeg ik deze uiteraard toe.
Veel dorpen en gehuchten hier in het noorden krijgen juist eindelijk plaatsnaambordenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef deezler het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze te laks zijn om er een bord neer te zetten maar dat ze bewust weggehaald worden. Diverse borden die nog wel op die site staan zijn inmiddels door de betreffende gemeenten verwijderd. Vooral van dorpen en kleine gehuchten.
Ga je vandaag weer terug naar Zeeland?quote:Op donderdag 19 november 2015 01:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rond de middag denk ik. Misschien zelfs 's ochtends.
Straatnaamborden is een no go. Er zijn een paar gehuchtjes geweest waar niet altijd even duidelijk was of het een straatnaambordje of plaatsnaambordje was, maar dat zijn de uitzonderingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef deezler het volgende:
[..]
Mijn veronderstelling dat die stok alleen bij bebouwde kom borden van plaatsen neergelegd mag worden is dus onjuist?
Want die groene borden bij de wijken van Oosterhout zijn heel wat anders dan de officiële plaatsnaamborden. Hetzelfde bij de rietvelden. Daar staat of stond zo'n donkerblauw bord op oranje palen.
Maar de stok mag dus bij iedere locatie met een naambordje neergelegd worden? Ook wijken en industrieterreinen?
En hoe zit het met straatnaamborden?
Neen, zondag pas. Ga een dorp hier afstrepen.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:55 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer terug naar Zeeland?
quote:Op donderdag 19 november 2015 10:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen, zondag pas. Ga een dorp hier afstrepen.
Nicequote:Op donderdag 19 november 2015 10:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen, zondag pas. Ga een dorp hier afstrepen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar Zeeland
Sinds Fien heb ik echt een afkeer voor die provincie
Ik wil 'm nu echt nog een keer naar Zeeland brengen.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Niet naar Zeeland
Sinds Fien heb ik echt een afkeer voor die provincie
Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik skip nog liever een dag aan colleges en verschuif nog liever mijn werkuren, dan dat ik dat laat gebeuren.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:08 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik wil 'm nu echt nog een keer naar Zeeland brengen.
Neejoh snil is leuk lekker snilpop makenquote:Op donderdag 19 november 2015 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd; Ik skip nog liever een dag aan colleges en verschuif nog liever mijn werkuren, dan dat ik dat laat gebeuren.
Het enige wat me tegen kan houden is sneeuw. Kutsnil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |