Gewoon reageren dat je het op internet gekocht hebtquote:
Godverquote:Op donderdag 26 november 2015 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, deze zit niet in een gezellig potje, ook al is hij zo te zien wel hobbymatig ontleed
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:18 schreef Ireth het volgende:
Amen!!
[ afbeelding ]
(alsof die man ineens geneest met zoveel likes, shares en reacties)
quote:
Ja inderdaad, 'Save us from his sickness''quote:Op donderdag 26 november 2015 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Maar zoals ik dat stukje lees van die kerel met dat halve hoofd, vragen ze god om alles en iedereen van de ziekte die die kerel heeft te ontzien. Niet eens vragen om die kerel te helpen.
Nou ja ze vragen dat god de man wil zegenen. Ik weet niet of dat hem helpt.
omdat ik geen zin heb die foto's ineens in de vk wtf fotos of op dumpert of zo tegen te komen.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:55 schreef Polenbatser het volgende:
Waarom heeft die placenta er maar zo kort opgestaan?Of is het een garp?
Ok, ik snap je.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb die foto's ineens in de vk wtf fotos of op dumpert of zo tegen te komen.
Dat ziet er redelijk kankerverwekkend uitquote:Op vrijdag 27 november 2015 07:33 schreef Poesopstokje het volgende:
De moeder van mijn vriendin heeft de vroegere ''doorstuur kettingbrieven'' en ''Hyves glitters'' gecombineerd tot;
''Doorgeven alsjeblieft!''
[ afbeelding ]
Laat het je maar niet rakenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat ziet er redelijk kankerverwekkend uit
quote:Russian Extreme Offroad Trucks
2 min. ·
If I say something is Russian, then it is Russian! Do not come to me saying oh this is Ukranian, this is Estonian, etc.. No ex-soviet countries are able to manufacture high technology without Russian mind, Russian knowledge, Russian technology! Clear? If anyone repeats saying so, I simply kick him out of my page!
quote:Op woensdag 25 november 2015 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Klikken op eigen risico.Nasty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Wat is de context?quote:Op zondag 29 november 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
Wonen in een van de rijkste landen van de wereld, en dan dit maken.![]()
[ afbeelding ]
Vieze bende!quote:Op zondag 29 november 2015 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Gezellig, een babyshower!
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op zondag 29 november 2015 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Gezellig, een babyshower!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |