*MotherFoker speelt zielig viool op de achtergrond voor de nodige kijkcijfers voor giro 555*quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:32 schreef Odaiba het volgende:
''Wij zijn in oorlog met IS, niet met de islam''
Veranderd dus niks.
Ook, alle geradicaliseerde jihadisten zijn gevaarlijk en moeten verbannen worden uit Europaquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:32 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat je je meer zorgen moet maken over mensen die gewoon hier zijn opgegroeid
Een maand geleden. Het is iets dat alle christelijke stromingen aangaat. En sinds wanneer vinden er fundamentele discussies plaats over de wederopstanding in kerken? Als je de wederopstanding niet slikt, ben je geen christen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in een kerk geweest waar dit een punt van discussie was? En dan graag even de christelijke stroming benoemen. Dus baptisten, gereformeerden, gereformeerd vrijgemaakt? Noem maar eentje.
500 jaar geleden misschien, tegenwoordig echt nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Mensen hebben nou eenmaal de neiging om religieus te worden.
Spotlight op mij dus?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:32 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat je je meer zorgen moet maken over mensen die gewoon hier zijn opgegroeid
En toen vroeg ik wat ze dan volgens jou wel moeten doen. En toen zei je dat ik een stroman maakte en wat weet ik. Misschien kun je die vraag alsnog beantwoorden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf gewoon even. Dat soort organisaties zouden onderdeel van de oplossing moeten zijn maar ze ontdoen zichzelf van elke verantwoordelijkheid (voor de oplossing!) door te roepen dat dit niets met de islam te maken heeft. Oftewel de kop in het zand steken.
U2.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Rutte heeft inderdaad de uitstraling van een [vul iets in]
hebben we niet wat van die aftandse F16's daar rondvliegen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef Infection het volgende:
Telkens maar zeggen dat je in oorlog bent met IS, maar er geen fuck tegen doen.
Het stopt niet in jouw levensspanquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar hoe lang gaat deze ellende nog door?
Hij smste gister al dat hij intens meeleeft met alle slachtoffersquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef MMXMMX het volgende:
Nou Rutte is uit zijn bed gekomen en reageert 1 dag te laat op NPO 1
Komt omdat hij homo is; maar goed dat mag niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet maar Rutte heeft 0,0 uitstraling, wat hij ook zegt er zit nooit lading in.
Heb ik al gezegd. Het probleem erkennen. Hervormers de ruimte geven. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef Igen het volgende:
[..]
En toen vroeg ik wat ze dan volgens jou wel moeten doen.
Ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt met je wederopstanding. Jij haalt er allemaal dingen bij die echt nergens op slaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een maand geleden. Het is tussen dat alle christelijke stromingen aangaat. En sinds wanneer vinden er fundamentele discussies plaats over de wederopstanding in kerken? Als je de wederopstanding niet slikt, ben je geen christen.
Jawel, dat zit in de menselijke aard. Bovendien is religie daardoor cultuurhistorisch zo gegroeid, op een natuurlijke manier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef Pek het volgende:
[..]
500 jaar geleden misschien, tegenwoordig echt niet
vast uit zijn bedquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij smste gister al dat hij intens meeleeft met alle slachtoffers
Ik snap nooit zo goed waarom mensen verklaringen willen van regeringsleiders en de koning etc.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef MMXMMX het volgende:
Nou Rutte is uit zijn bed gekomen en reageert 1 dag te laat op NPO 1
Die maken ook geen verschil. De enige die nog een beetje verschil maakt in Syrië is Rusland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hebben we niet wat van die aftandse F16's daar rondvliegen?
Ik vermoed dat dit slechts het begin is van een lange periode terreur in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar hoe lang gaat deze ellende nog door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |