Altijd weer excuses zoeken voor moordpartijen bedreven om een religie die dit aanmoedigt....quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zodra daar weer wordt gekoloniseerd, wordt gebombardeerd en landen worden binnengevallen wil ik het nog wel een x met je er over hebben.
Ja maar dat is geen terrorisme. Moorden die worden gepleegd door een christelijk persoon is iets anders dan moorden vanuit christelijk motief puur om angst te zaaien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
In de Braziliaanse favela's leeft iedereen harmonieus met elkaar samen zonder drugscriminaliteit?
IS is net zo Islam als IS mens is; bijna niet dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:08 schreef conservatief_liberaal het volgende:
IS geen islam? IS doet gekke dingen uit naam van de jungleboek?
IS is Islam, maar Islam is niet noodzakelijk IS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:08 schreef conservatief_liberaal het volgende:
IS geen islam? IS doet gekke dingen uit naam van de jungleboek?
Als jij met je gestoorde vriendjes een "Holy Bible Terrorist" organisatie opstart, moeten wij ons dan tegen de bijbel keren? Of tegen HBT?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Islamic state, gekke gerrit.
De islam is een ranzige ideologie, dat mag je nu toch wel concluderen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
IS is net zo Islam als IS mens is; bijna niet dus.
Volgens de Franse president wel.quote:
Wie ben jij om anders te beweren?twitter:BBCBreaking twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:59:56French President Francois Hollande says #ParisAttacks were carried out by IS group and were "act of war" https://t.co/yZDceoji04 reageer retweet
Er zijn een heleboel mensjes die op die manier opgroeien en zich niet opblazen en dat zijn allemaal mensjes die geen moslim zijn, wel 100%.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:57 schreef Falco het volgende:
Ik ben er wel uit. Verklaar de oorlog en wel tegen dit:
Gooi die pauperbende plat en zorg voor normalere huisvesting. Als je in dit soort troosteloze omgevingen opgroeit, kan ik me wel voorstellen dat je 'letterlijk' niks meer te verliezen hebt en vanzelf een moslimgekkie wordt die zichzelf opblaast.
Dat is denk ik idd des te meer bewijs dat het niet handig is als er een extreme scheiding is tussen arm en rijk en al die arme mensen bij elkaar in aftandse pauperwijken wonen, ver weg van werkgelegenheid enzo. Want dat is het probleem van de favela's en ook het probleem van de banlieu's in Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
In de Braziliaanse favela's leeft iedereen harmonieus met elkaar samen zonder drugscriminaliteit?
Aww, die nuance !quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
IS is Islam, maar Islam is niet noodzakelijk IS.
Nee, de terroristen hadden allemaal zwart haar; iedereen met zwaar haar executeren!quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
De islam is een ranzige ideologie, dat mag je nu toch wel concluderen?
En hoeveel moslims wonen er ook alweer in totaal in Europa?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:06 schreef Nintex het volgende:
Hoezo vechten in Syrie dan duizenden Europeanen mee?
Ja, je lulverhaal gaat gewoon niet op. Salafisten vormen al een vrij geïsoleerde groep, laat staan dat dit soort gasten vorige maand nog gewoon leuk wekelijks op de thee gingen bij hun familie en vrienden.quote:Het gaat ook niet om de meeste, maar om Moslims in het algemeen.
Volgens een terrorist-deskundige op de NOS mag je niet zeggen dat het oorlog is. Dat is nl. wat de terroristen willen dat er gedacht wordt. Ofzoiets.quote:
Het OT ook. Toch zijn Christenen er in geslaagd om een zekere mate van beschaving te verwerven. De Islam loopt op dat punt slechts een paar honderd jaar achter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Aww, die nuance !![]()
De koran staat vol met haatdragende teksten, klaar, punt.
Raar. Dit is toch gewoon vergelding?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Volgens een terrorist-deskundige op de NOS mag je niet zeggen dat het oorlog is. Dat is nl. wat de terroristen willen dat er gedacht wordt. Ofzoiets.
Ja precies want het was een daad van mensen met zwart haar gericht tegen die smerige blonde honden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, de terroristen hadden allemaal zwart haar; iedereen met zwaar haar executeren!
Nee nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt je daar niet vrolijk van, maar is dat een verklaring van de puinhoop?
Dus zet ze in een rijtjeshuis en het is opgelost wil je zeggen?
Het gemiddelde boek bij de AKO staat vol mensen haatdragende teksten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Aww, die nuance !![]()
Bijbel ook. zie beide boeken daarom ook liever verdwijnen, maar verder zijn het natuurlijk de mensen zelf die zo idioot gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Aww, die nuance !![]()
Flikker toch eens een eind op man met je excuses voor moordpartijen zoeken, de daders mogen de kanker krijgen als ze het hadden overleefd, hetzelfde met de mensen die ze in de aanslagen hebben gesteund. Ga jij je maar eerst verontschuldigen voor andere daden, heb jij al inhoudelijk iets gedaan en afstand genomen van de bombardementen op ziekenhuizen in Afghanistan en bruiloften in Irak? Godverdomde mensen zoals jij die de maatschappij in 2 kampen probeert te verdelen en meer de vinger wijst naar de moslims dan de daders zelf, gadverdamme zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Altijd weer excuses zoeken voor moordpartijen bedreven om een religie die dit aanmoedigt....
Het grootste probleem is dat de moslims weigeren hun verantwoordelijkheid te nemen. Het is hun religie die dit oproept. Dóe er eens iets aan.
En toch vormen 99% van de moslims geen bedreiging. Klaar. Punt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Aww, die nuance !![]()
als er een club gekkies is die uit naam van bijbel massamoord gaan plegen dan maak ik het wel even duidelijk dat ik overtuigd atheist ben hoor. Van mij mag iedereen zich tegen de bijbel kerenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Als jij met je gestoorde vriendjes een "Holy Bible Terrorist" organisatie opstart, moeten wij ons dan tegen de bijbel keren? Of tegen HBT?
Nee, hij zei geen 'war' maar 'combat'quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens de Franse president wel.Wie ben jij om anders te beweren?twitter:BBCBreaking twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 10:59:56French President Francois Hollande says #ParisAttacks were carried out by IS group and were "act of war" https://t.co/yZDceoji04 reageer retweet
Er zijn natuurlijk ook genoeg Moslims die daar opgroeien zonder zich op te blazenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel mensjes die op die manier opgroeien en zich niet opblazen en dat zijn allemaal mensjes die geen moslim zijn, wel 100%.
Er is vooralsnog geen oorlog. Wel is het zo dat er in principe helemaal niet zoveel meer nodig is.quote:
Het is al 15 jaar oorlog.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Volgens een terrorist-deskundige op de NOS mag je niet zeggen dat het oorlog is. Dat is nl. wat de terroristen willen dat er gedacht wordt. Ofzoiets.
Maar Ik zal zijn wederpartijders verpletteren voor zijn aangezicht, en die hem haten, zal Ik plagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Aww, die nuance !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Ik heb het niet over moslims, slimpie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En toch vormen 99% van de moslims geen bedreiging. Klaar. Punt.
Nee, want dan gaat iedereen weer zeiken over 'hoe het verder moet'. Terugtrekken en een muur bouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Precies. Laten we nu als Navo optreden en gehakt maken van dat IS tuig.
Hoe wil je dat doen zonder weer nieuwe extremisten te creëren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is al 15 jaar oorlog.
Tijd om er een einde aan te maken, ik ben die oorlog met de radicale Islam inmiddels ontzettend beu.
Wat ik begrepen heb is dat IS de Koran letterlijk neemt, dus eigenlijk zeker wel Islam is. Waar andere moslims het kunnen relativeren naar de huidige tijd doen zij dit niet. En ja, er staat (dacht ik) in de Koran dat het toegestaan is om niet moslims te vermoorden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
IS is net zo Islam als IS mens is; bijna niet dus.
Dus dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen zonder weer nieuwe extremisten te creëren?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar Ik zal zijn wederpartijders verpletteren voor zijn aangezicht, en die hem haten, zal Ik plagen.
En door u zal Ik in stukken slaan den man en de vrouw; en door u zal Ik in stukken slaan den oude en den jonge; en door u zal Ik in stukken slaan den jongeling en de jonkvrouw.
En Gij gaaft mij den nek mijner vijanden, en mijn haters, die vernielde ik.
Ook zullen hun kinderkens voor hun ogen verpletterd worden; hun huizen zullen geplunderd, en hun vrouwen geschonden worden.
Erg he?Je denkt nu gevat te zijn? ik vind elke religie achterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar met de islam hebben wij nu de meeste problemen.
Ah, want 99% van de moslims maken ineens geen deel meer uit van de islam. Nee, logisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:12 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moslims, slimpie.
Waar ik over sprak is de islam, de ideologie.
Hoe zie je dat voor je, de aanslagen zijn gewoon door Franse (moslim) burgers gepleegd, daarvoor zijn de landen ook het kwetsbaarst, het is niet een leger vs een leger, maar een cel op eigen Frans bodem.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En toch vormen 99% van de moslims geen bedreiging. Klaar. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |