128 dacht ik, met 99 nog kritiekquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoeveel doden zijn er nu officieel?
Op dit moment klopt dat absoluut. Maar dat zou zomaar te maken kunnen hebben met de economische situatie van veel moslimlanden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Spijker, kop.. Ook durf ik nog best toe te geven dat er meer moslims last hebben van een gewelddadige interpretatie dan christenen wereldwijd.
Yep.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:30 schreef thettes het volgende:
Maar dat ligt er vooral aan dat moslims vooral in een gebied wonen waar de gehele wereld graag een potje schaak mee speelt, dat is een perfect recept voor ellende.
Die is helemaal niet gek. Dat is gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:26 schreef Deadline11 het volgende:
#BREAKING: Syria's Assad says #ParisAttacks result of French policy
Dies gek
Kerst gaat ook weer leuk worden in Frankrijk ja...quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon het startschot van de (burger) oorlog dit.
Even scheinheilig de kerst doorkomen en daarna massaal op jacht.
Zal rond 2016 ook wel naar Nederland komen.
https://en.wikipedia.org/(...)_incidents_in_Francequote:20 December 2014 Stabbing 0 3 2014 Joué-lès-Tours attack. A man yelling "Allahu Akbar" attacked a police office with a knife. He was killed and 3 police officers were injured.
21 December 2014 Vehicle ramming 0 11 2014 Dijon attack. A man yelling "Allahu Akbar" ran over 11 pedestrians with his vehicle.
22 December 2014 Vehicle ramming 1 10 2014 Nantes attack. A man yelling "Allahu Akbar" ran over 10 pedestrians with his vehicle, killing one, then attempted suicide.
Probleem is alleen dat jouw natte droom is om Chantal Janzen te ballen en dat van de IS is om Rome en Washington te veroveren, kan je moeilijk 'afspraken' mee maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is helemaal niet gek. Dat is gewoon de waarheid.
Ik zou zeggen erken de Islamitische Staat. Spreek duidelijke grenzen af en iedereen die erheen wil mag er heen en iedereen die eruit wil mag eruit.
En dan gewoon de deur op slot zegmaar.
Vervolgens alle Westerse bemoeienis stoppen en dop je eigen boontjes maar.
Maakt het ook makkelijker als die knakers zich niet weten te gedragen of internationale grenzen niet respecteren en dergelijke, want dan vecht je gewoon tegen een land ipv tegen een groepering.
Ja maar hoe noem je dat dan? Je kan idd niet spreken van een oorlog zoals ik die dan ken waar twee landen tegenover elkaar staan. Zoals je zei is er geen regeringsleger, duidelijke plek of duidelijke vijand. Maar als je alleen zegt dat het terreur is dan ontken je toch het aandeel van onze kant?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sure, onvrede, religieuze extremisme, steunen van dictators, verheerlijking van jihad, etc zijn allemaal factoren. Het is een perfecte huwelijk van radicale segmenten binnen de Islam en faalbeleid van het Westen gecombineerd die de gezellige IS gedachtengoed in leven heeft geroepen.
Tuurlijk joh...quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon het startschot van de (burger) oorlog dit.
Even scheinheilig de kerst doorkomen en daarna massaal op jacht.
Zal rond 2016 ook wel naar Nederland komen.
Wat had het westen volgens jou beter kunnen doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sure, onvrede, religieuze extremisme, steunen van dictators, verheerlijking van jihad, etc zijn allemaal factoren. Het is een perfecte huwelijk van radicale segmenten binnen de Islam en faalbeleid van het Westen gecombineerd die de gezellige IS gedachtengoed in leven heeft geroepen.
Hoezo dat, faalbeleid van het Westen betrekt toch in zekere zin 'onze' aandeel in dit alles?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoe noem je dat dan? Je kan idd niet spreken van een oorlog zoals ik die dan ken waar twee landen tegenover elkaar staan. Zoals je zei is er geen regeringsleger, duidelijke plek of duidelijke vijand. Maar als je alleen zegt dat het terreur is dan ontken je toch het aandeel van onze kant?
Buiten dat zien die IS gekkies zichzelf natuurlijk wel als 'staat'
las net 156. Je zat goed in de buurtquote:
Vandaar dat hij in eigen kringen verketterd wordt, het is een held.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Aboutaleb is een prima kerel. Laat goed zien hoe het moet en laat geen ruimte voor twijfel over het feit dat deze radicale mongolen aangepakt moeten worden.
Hij was degene die zei dat je maar oprot als je dit soort gedachtegoed nastreeft. Daar kunnen de IS sympathisanten en struisvogels nog veel van leren.
Saddam alle Koerden laten uitmoorden natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat had het westen volgens jou beter kunnen doen?
Jawel maar dan heeft het nog steeds geen naam. Ik noem het oorlog. Maar daar ben jij het niet mee eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo dat, faalbeleid van het Westen betrekt toch in zekere zin 'onze' aandeel in dit alles?
binnenkort maar even naar Frankrijk dus. Zal goedkoop zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kerst gaat ook weer leuk worden in Frankrijk ja...
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_incidents_in_France
En dan nuken...quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou zeggen erken de Islamitische Staat. Spreek duidelijke grenzen af en iedereen die erheen wil mag er heen en iedereen die eruit wil mag eruit.
Dat is helemaal mijn natte droom niet om dat irritante wijf uit elkaar te scheurenquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat jouw natte droom is om Chantal Janzen te ballen en dat van de IS is om Rome en Washington te veroveren, kan je moeilijk 'afspraken' mee maken.
Volgens mij snap je niet wat IS wil, en waarom dit volkomen los van de werkelijkheid staat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maakt het ook makkelijker als die knakers zich niet weten te gedragen of internationale grenzen niet respecteren en dergelijke, want dan vecht je gewoon tegen een land ipv tegen een groepering.
Om 13:15 persconferentie Rutte.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef MMXMMX het volgende:
Heeft onze president nu al zijn gezicht op TV laten zien ?
Gadverdamme de koning van NL reageert alleen via Facebook![]()
Wat is dit toch allemaal ?
Heb wel Obama gezien op TV dat vond ik heel erg mooi .
quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Notoire troll, negeren is het devies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat IS wil, en waarom dit volkomen los van de werkelijkheid staat.
Die vrouw uit het raam houdt het echt ziek lang vol.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:37 schreef Rickertman96 het volgende:
dat filmpje waarbij bezoekers via de achterdeur de zaal verlaten is te bizar voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |