De Joods/christelijke cultuur pleegt geen bloedige aanslagen, plukt geen verzorgingsstaten kaal en legt hun cultuur niet op aan de hele wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, de bijbel staat ook vol met dat soort bagger.
Als ik Wilders dan hoor kletsen dat wij zo trots moeten zijn op onze Joods/christelijke cultuur dan word ik ook een beetje misselijk.
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 03:01:11Saturday's cover of daily @Le_Parisien: "This time, it's War" https://t.co/06V5VHaLU5 reageer retweet
Het nazisme wordt door Duitsers anno 2015 massaal uitgedragen, verdedigd en op handen gedragen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus alle Duitsers zijn Nazi's op non-actief?
Lees de Koran nog maar eens. Moslims houden zich rustig totdat het moment er is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:03 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet elke moslim neemt de Koran letterlijk. Anders zou Nederland er ook iets anders uitzien. Raar dat men zich dat niet beseft
En toch komt de meeste ellende voor uit de islam? Vreemd hč?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, de bijbel staat ook vol met dat soort bagger.
Als ik Wilders dan hoor kletsen dat wij zo trots moeten zijn op onze Joods/christelijke cultuur dan word ik ook een beetje misselijk.
Ben je nu aan het dreigen met nog meer aanslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef bechirti het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is natte vingerwerk. Gepubliceerd door een pure zionist. Die waarschijnlijk een pannel van 20 man heeft samengesteld.
Neemt niet weg dat mensen het zat zijn. Prima, probeer die moskeen te sluiten, neem maatregelen zoals vele een grote muil hebben. Maar voorzie ook de gevolgen.
Hij denkt wat verder na, dat soort mensen zijn helaas inderdaad vaak in de minderheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch zie ik hier meer voorstanders van hem dan van jou. Ik denk dat jij degene bent die zichzelf voor schut zet.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat niet alle Moslims blindelings gevolg geven aan wat er in de Koran wordt geschreven
Er zijn ook mannen die dat niet doen hoor en ook niet willen doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef Voluptas het volgende:
Nou ''mannen''. iIk ga slapen, schiet elkaar maar af, verzin religies en schiet elkaar op basis van die religies maar af of schiet mensen elkaar af voor slavernij of whatever. Zolang jullie ons vrouwen maar met rust laten. Zat van jullie haantjesgedrag. PPFFFF.
Takiya!quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Lees de Koran nog maar eens. Moslims houden zich rustig totdat het moment er is.
Welk moment?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Lees de Koran nog maar eens. Moslims houden zich rustig totdat het moment er is.
Vandaag!quote:
Onder leiding van hoogleraar Ruud Koopmans, werkzaam bij Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB) heeft een team wetenschappers onderzoek gedaan naar het islamitische en christelijke fundamentalisme in enkele Europese landen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef bechirti het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is natte vingerwerk. Gepubliceerd door een pure zionist. Die waarschijnlijk een pannel van 20 man heeft samengesteld.
Neemt niet weg dat mensen het zat zijn. Prima, probeer die moskeen te sluiten, neem maatregelen zoals vele een grote muil hebben. Maar voorzie ook de gevolgen.
david ickequote:
hahaquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zolang ze onze normen en waarden naleven vindt ik dat niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ondertussen lopen ze hier wel met hoofddoek rond en krijgen ze 5 kinderen, en doen dragen daarmee hun steentje bij aan islamisering.
Totdat ze zich onderdrukt voelen en dan een valide rede hebben gevonden om dood en verderf te zaaien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |