Ondertussen lopen ze hier wel met hoofddoek rond en krijgen ze 5 kinderen, en doen dragen daarmee hun steentje bij aan islamisering.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat niet alle Moslims blindelings gevolg geven aan wat er in de Koran wordt geschreven
En toch zie ik hier meer voorstanders van hem dan van jou. Ik denk dat jij degene bent die zichzelf voor schut zet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand ontzegt jou dat recht, je zet jezelf alleen een beetje voor schut.
Vrouwen zouden een astrologie boek maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Verzonnen door en voor mannen natuurlijk. Dat krijg je met mannen, misschien ligt het aan te veel testosteron?
En zo is er dag in dag uit ook alleen maar slecht nieuws over mensen die christen zijn, jood zijn, atheïst zijn, het spaggetiemonster aanhangen, en ga zo maar door... Mensen zijn nou eenmaal kut.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Raar he dat mensen moslim moe worden, kijk naar het nieuws, dag in dag uit alleen maar ellende door dit hypocriet, middeleeuws en barbaars kutgeloof.
Thanks voor je peptalk! Morgen een presentatie en door jou geloof ik wat meer in mezelfquote:Wordt eens wakker en ga in jezelf geloven ipv een fictief persoon waarvan nooit bewijs is geleverd dat je na je dood tich maagden krijgt
Hier, een kusje van een moslim voor jouquote:, wees blij dat je leeft hier op aarde maak er een feest van, maar nee dood en verderf is waar dit geloof op gebasseerd is, niks liefde..
Ach ja, de bijbel staat ook vol met dat soort bagger.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit is waarom de islam niet deugt, het is gebaseerd op en verwerpelijk gedachtengoed:
[ afbeelding ]
Zit je nu moslims in de slachtofferrol te duwen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Kijk naar de gechiedenis van de mensen. Holocaust, slavernij doden, idianen die werden uitgemoord, anders breivik. en vandaag de moslims. Ellende was er altijd al. Niet de schuld op een religie afschuiven, mensen zijn zelf gek. Altijd die mannen die het doen trouwens, het is de schuld van de mannen. Vrouwen zijn vredelievend en goed.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De misstanden in Rusland, China en Noord-Korea heb ik vaak genoeg aan de kaak gesteld.
Ik vrees dat wanneer je moslims aan een tolerantie-testje onderwerpt dat dan de uitkomsten je zwaar zullen tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat niet alle Moslims blindelings gevolg geven aan wat er in de Koran wordt geschreven
Ik heb al uitgelegd waarom ik er klaar mee ben. Lees maar terug.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef wuuht het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar klaar mee? Dat verschil bestaat toch gewoon.
Goede conclusie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch zie ik hier meer voorstanders van hem dan van jou. Ik denk dat jij degene bent die zichzelf voor schut zet.
Niet elke moslim neemt de Koran letterlijk. Anders zou Nederland er ook iets anders uitzien. Raar dat men zich dat niet beseftquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit is waarom de islam niet deugt, het is gebaseerd op en verwerpelijk gedachtengoed:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit is natte vingerwerk. Gepubliceerd door een pure zionist. Die waarschijnlijk een pannel van 20 man heeft samengesteld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:57 schreef DSVM het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Bu(...)me-steunen-1716213W/
Alleen hebben wij die bagger elementen achter ons gelaten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach ja, de bijbel staat ook vol met dat soort bagger.
Als ik Wilders dan hoor kletsen dat wij zo trots moeten zijn op onze Joods/christelijke cultuur dan word ik ook een beetje misselijk.
De Joods/christelijke cultuur pleegt geen bloedige aanslagen, plukt geen verzorgingsstaten kaal en legt hun cultuur niet op aan de hele wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ik Wilders dan hoor kletsen dat wij zo trots moeten zijn op onze Joods/christelijke cultuur dan word ik ook een beetje misselijk.
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 03:01:11Saturday's cover of daily @Le_Parisien: "This time, it's War" https://t.co/06V5VHaLU5 reageer retweet
Het nazisme wordt door Duitsers anno 2015 massaal uitgedragen, verdedigd en op handen gedragen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus alle Duitsers zijn Nazi's op non-actief?
Lees de Koran nog maar eens. Moslims houden zich rustig totdat het moment er is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:03 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet elke moslim neemt de Koran letterlijk. Anders zou Nederland er ook iets anders uitzien. Raar dat men zich dat niet beseft
En toch komt de meeste ellende voor uit de islam? Vreemd hè?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je nu aan het dreigen met nog meer aanslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:04 schreef bechirti het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is natte vingerwerk. Gepubliceerd door een pure zionist. Die waarschijnlijk een pannel van 20 man heeft samengesteld.
Neemt niet weg dat mensen het zat zijn. Prima, probeer die moskeen te sluiten, neem maatregelen zoals vele een grote muil hebben. Maar voorzie ook de gevolgen.
Hij denkt wat verder na, dat soort mensen zijn helaas inderdaad vaak in de minderheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch zie ik hier meer voorstanders van hem dan van jou. Ik denk dat jij degene bent die zichzelf voor schut zet.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |