Neequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Donderjagers het volgende:
Gaan we morgen gewoon de intocht van Sinterklaas vieren?
hebben ze ook al gedaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu is het wachten op moslims die willekeurig in gaan steken op mensen op straat.
Ja. En waarschijnlijk zullen daar ook nog wel enige incidenten zich voordoen. 4 bussen vol anti's richting Meppel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Donderjagers het volgende:
quote:
Op welk volk doel je?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hou op met dat naïeve gedoe. Dit volk is bewust geïmporteerd.
Bron? Een of andere joker op twitter zegt dat euronews dat zegt maar dat lees ik nergensquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Childofthe90s het volgende:
België sluit de grenzen, maar alleen met Frankrijk neem ik aan?
Dit volk komt misschien mee, omdat dat gewoon een slimme strategie is van hen, mee met die honderduizende onschuldige mensen die vluchten voor hun leven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hou op met dat naïeve gedoe. Dit volk is bewust geïmporteerd.
No Russianquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Modern Warfare 2 Airport missie.
Hij kan zijn voorlichter morgenochtend even een speech laten uitpoepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rutte zal morgen ook wel op zijn gemakje reageren
twitter:IntelNFL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:24:28Eiffel Tower's lights go out in memory of those killed in #Paris https://t.co/LUyqGjBWBK reageer retweet
Natuurlijk, je kan de kinderen dat moeilijk onthouden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Donderjagers het volgende:
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:28:09#BREAKING Three suspected attackers killed in police raid on Paris concert hall: police reageer retweet
Ik vermoed ook dat het zal oplopen naar 200 doden. Zie alle zwaargewonden die later nog zullen sterven aan hun verwondingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als ik morgen wakker word, vrees ik zelfs nog het dubbele
Een baardman uit Turkije. De kans is wel groot dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Misschien is hij wel lid van IS
Reken maar van wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:25 schreef CruisinDen het volgende:
Ik vraag me af of we dit kunnen stoppen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De WO3 begint.
Bedankt links!
Standaard om 0100 uur ...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
twitter:IntelNFL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:24:28Eiffel Tower's lights go out in memory of those killed in #Paris https://t.co/LUyqGjBWBK reageer retweet
Ik denk dat Drenthe de grenzen maar moet sluiten kunnen die freedom mongolen ook niet naar binnenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Donderjagers het volgende:
En terecht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Reken maar van wel.
Je kunt die gasten makkelijk opsporen. Ik durf er ook mijn leven op te wedden dat de terreurdaders ook bekend waren bij de Franse veiligheidsdiensten. Ze laten allang een (verdacht) spoor achter voordat ze toeslaan.
Maar deze gasten preventief oppakken en hun "verwijderen" (uitzetten,whatever), kan niet. Gaan advocaten en allerlei clubjes lopen zeiken.
Dit kan gewoon opgelost worden, maar er zijn te veel belemmeringen.
Heeft geen zin joh. De buitenwijken van alle grote steden zitten vol met dit tuig. Of denk je dat de aanslagplegers in Parijs uit een ander land kwamen? Symboolpolitiek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:26 schreef Onnoman het volgende:
waarom doet gvd Nederland opk niet de grenzen dicht!!!!!!!!!
Zo werkt de wet nou eenmaal. Je kunt ze pas pakken nadat ze iets gedaan hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Reken maar van wel.
Je kunt die gasten makkelijk opsporen. Ik durf er ook mijn leven op te wedden dat de terreurdaders ook bekend waren bij de Franse veiligheidsdiensten. Ze laten allang een (verdacht) spoor achter voordat ze toeslaan.
Maar deze gasten preventief oppakken en hun "verwijderen" (uitzetten,whatever), kan niet. Gaan advocaten en allerlei clubjes lopen zeiken.
Dit kan gewoon opgelost worden, maar er zijn te veel belemmeringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |