Een baardman uit Turkije. De kans is wel groot dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee
Misschien is hij wel lid van IS
Reken maar van wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:25 schreef CruisinDen het volgende:
Ik vraag me af of we dit kunnen stoppen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De WO3 begint.
Bedankt links!
Standaard om 0100 uur ...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
twitter:IntelNFL twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:24:28Eiffel Tower's lights go out in memory of those killed in #Paris https://t.co/LUyqGjBWBK reageer retweet
Ik denk dat Drenthe de grenzen maar moet sluiten kunnen die freedom mongolen ook niet naar binnenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:27 schreef Donderjagers het volgende:
Gaan we morgen gewoon de intocht van Sinterklaas vieren?
En terecht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Reken maar van wel.
Je kunt die gasten makkelijk opsporen. Ik durf er ook mijn leven op te wedden dat de terreurdaders ook bekend waren bij de Franse veiligheidsdiensten. Ze laten allang een (verdacht) spoor achter voordat ze toeslaan.
Maar deze gasten preventief oppakken en hun "verwijderen" (uitzetten,whatever), kan niet. Gaan advocaten en allerlei clubjes lopen zeiken.
Dit kan gewoon opgelost worden, maar er zijn te veel belemmeringen.
Heeft geen zin joh. De buitenwijken van alle grote steden zitten vol met dit tuig. Of denk je dat de aanslagplegers in Parijs uit een ander land kwamen? Symboolpolitiek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:26 schreef Onnoman het volgende:
waarom doet gvd Nederland opk niet de grenzen dicht!!!!!!!!!
Zo werkt de wet nou eenmaal. Je kunt ze pas pakken nadat ze iets gedaan hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Reken maar van wel.
Je kunt die gasten makkelijk opsporen. Ik durf er ook mijn leven op te wedden dat de terreurdaders ook bekend waren bij de Franse veiligheidsdiensten. Ze laten allang een (verdacht) spoor achter voordat ze toeslaan.
Maar deze gasten preventief oppakken en hun "verwijderen" (uitzetten,whatever), kan niet. Gaan advocaten en allerlei clubjes lopen zeiken.
twitter:nmsonline twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:25:27Current misinformation:- Fire at Calais 'jungle' refugee/migrant camp. (Pics from 2 November)- Eiffel Tower goes dark. (Vine from January) reageer retweet
Dit was walgelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dit was wel pretty intens zegmaar. En dat is een understatement.
Het Is allemaal even erg vind ik, het is nu alleen groter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat het zal oplopen naar 200 doden. Zie alle zwaargewonden die later nog zullen sterven aan hun verwondingen.
142 mensen zomaar afslachten is echt geen klein misdrijf meer. Dit is een aanslag die erger is dan de bomaanslagen in Londen en die op Charlie Hebdo!
Ik denk van niet, iemand die kwaad wil doen die lukt dat toch wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Reken maar van wel.
Lekker met Saoedi-Arabie er bijquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
>140 doden, gaan die regeringsleiders weer in de straten van Parijs rondhuppelen?
omdat amerika het belangrijkste land op aarde is natuurlijk..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ugh zo lame dat Obama het alleen maar over Amerika heeft in z'n shitty speech
Lijkt me niet effectief. Ik denk eerder dat gewoon het vuur geopend is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
Massa-executie bij Bataclan meer dan 100 doden,
IS style wrs?
Ach poltici kennende, gaat men over tot het verbieden van dit soort games, maar laten ze de bijbel en de koran lekker in de boekhandel liggen....quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar dit was wel pretty intens zegmaar. En dat is een understatement.
Kan? We zijn er nog niet...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef superniger het volgende:
Dit had ook in Nederland kunnen gebeuren.
Dat gevoel heb ik ook, wordt ook een beetje misselijk van alle beelden en doden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef Infection het volgende:
Hele avond weer verneukt door dit gezeik. Had er liever geen aandacht aan besteed, maar krijg altijd het gevoel dat ik wat mis als ik dat niet doe.
Gelukkig ben ik een Fokker en kom ik nooit buiten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Onnoman het volgende:
Weet je wat realistisch is? Dat u morgen door een station loopt tijdens de spits en iemand gaat met mitrailleurs schieten
Ik vind utrecht centraal daar de ideale locatie voor... ik ben bang
Lastig. Natuurlijk wil je dit soort dingen voorkomen. Maar je moet dit soort zaken ook niet gaan gebruiken om de rechtsstaat en democratie af te breken. Dat is juist wat ons onderscheid van dergelijke apenlanden. Halen we dat weg wat blijft er dan uiteindelijk over van ons?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Reken maar van wel.
dit dus.. krijg ook altijd kriebels als ik utrecht passeerquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Onnoman het volgende:
Weet je wat realistisch is? Dat u morgen door een station loopt tijdens de spits en iemand gaat met mitrailleurs schieten
Dat is dus helemaal niet realistischquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Onnoman het volgende:
Lees nu met granaten en kogels.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet effectief. Ik denk eerder dat gewoon het vuur geopend is.
Tristan en Karst T alweer vergeten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Onnoman het volgende:
quote:Ooggetuige Andrew Smith meldt dat er ineens veel minder politie op de been is bij zijn huis, dicht bij het Theater Bataclan. Wel komen nu de ambulancediensten in actie.
Alsof iemand er beter van wordt dat hij met zijn schouder naast de schouder van Frankrijk staat!quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ugh zo lame dat Obama het alleen maar over Amerika heeft in z'n shitty speech
Als die politici een beetje verstand hebben niet. Alsof een shootergame de oorzaak is van het probleem....quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ach poltici kennende, gaat men over tot het verbieden van dit soort games, maar laten ze de bijbel en de koran lekker in de boekhandel liggen....
Eerlijk gezegd doen de beelden mij niet zoveel, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, wordt ook een beetje misselijk van alle beelden en doden.
Dit kan gewoon opgelost worden, maar er zijn te veel belemmeringen.quote:
Een oplossing voor dit geweld ligt zeker niet in jouw straatje.quote:En terecht.
NOS heeft nooit nieuwe beelden. Die screenen eerst alles op content zodat er geen anti-moslim geluiden bijzitten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Lothiriel het volgende:
Zit NOS in een herhalingslus ofzo? :|
Als je toch een aanslag moet plegen, je kan zelfs te laat komen en nog steeds zo'n 1000 mensen kapot maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Onnoman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |