quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef JeMoeder het volgende:
Een fucking Deftones concert.kankerterroristen.
Dit is nieuw, in 3.5 kilopixels:quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Was dat laatst ook al niet een keer?
Als de terroristen een telefoon hebben kunnen ze live volgen waar de inval is, is gewoon normale procedure.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef xminator het volgende:
Rechtstreekse uitzending over gijzeling in theater is verboden. Censuur in Frankrijk...beperking persvrijheid in Europa.....
Er zitten nogal wat meters tussen dat en roepen dat het zal zijn omdat ze geen wifi hebben. Dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt dat het blanke christenen zijn?
Attentats = aanslagen. Aanslag was op de Parijsenaren gezien het tijdstip en locatie, niet zozeer op toeristen.quote:
Tijdens 9/11 waren alle F16's in Amerika rondom ook op training. Toevallig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ons leger is weg. Dus dat is ook weer zoiets
Hij had gewoon pech dat hij vandaag moest presenteren...hij ziet er aardig vermoeid uit alquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef luxerobots het volgende:
Het is wel weer Jeroen Overbeeks finest hour.
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:49:34French TV presenter reports that dismembered bodies found at Bataclan hall, 50 hostages still remain.https://t.co/jpC2XjwHsc reageer retweet
Was al voor die aanslagen zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen staat dat vluchtelingenkamp in Calais in brand.
[ afbeelding ]
Mobilisatie van alle mannen onder de 40. Geen probleem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat heeft met de autocue te maken, ze zitten hem te trollen door hem terug te spoelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die gast spreekt altijd met van die rare pauzes.
Dat was toch ook al jarenlang een teringbende. Good riddance.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen staat dat vluchtelingenkamp in Calais in brand.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat daar nu een operatie wordt uitgevoerd. Mediastilte is dan heel normaal. Nederland deed dat in Afghanistan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef xminator het volgende:
Rechtstreekse uitzending over gijzeling in theater is verboden. Censuur in Frankrijk...beperking persvrijheid in Europa.....
vergeet niet uit te leggen wat vrijheid van meningsuiting isquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef bloempjuh het volgende:
Ik mag maandag weer voor mijn klasjes vol Syriërs (werk op een school voor eerste opvang voor buitenlandse kinderen) en ze dan proberen uit te leggen dat ze in Nederland veilig zijn. Ik weet niet eens of ik dat zélf geloof op dit moment.
Deftonesquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef JeMoeder het volgende:
Eagles of Death Metal toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom zouden moslims specifiek hier iets over moeten zeggen? Ik vind het altijd jammer dat omdát je moslim bent, je hier een uitgesproken mening over moet hebben dat het vreselijk is. Het is vreselijk. En dat vindt ieder weldenkend mens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Odaiba het volgende:
Toch vreemd dat sommige europese moslims hier geen of amper een tweet aan wijden, terwijl als er ook maar iets gebeurd met een moslims, men gelijk de rest probeert te mobiliseren... Ook al zo iets waar je gaat twijfelen waar hun loyaliteit ligt. Niet bij het land, het volk, nee enkel bij allah en hun moslim broeders.
Ik ben mijn eigen leger.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mobilisatie van alle mannen onder de 40. Geen probleem.
Helemaal niet waarquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Beelden van binnen Bataclan
http://www.liveleak.com/view?i=c88_1447455070
huh?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind het altijd wel mooi dat zodra het fout gaat 'we' op het laagste punt van NL lekker droog zitten, maar in limburg zitten we met natte poten
quote:For our american and english friends, a terrorist attack happened at the Eagles of death metal concert. We are safe. Mikel Ross, Eric McFadden we were with your mates Jesse, Tuesday, the other musicians outside, they're safe too, they took a cab.
Fuck..."
Zou kunnen, maar ik gok op geradicaliseerde fransen uit da ghetto. Wel heeft IS wrs een rol gespeeld als voorbeeld of motivatiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, en dus haal je vluchtelingen erbij. Logisch en doodnormaal.
twitter:aliamjadrizvi twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:35:43If your 1st reaction to Islamic terror attacks (#Paris or Peshawar) is, "Oh no, this will make Islam look bad," you're part of the problem. reageer retweet
Pauw, NPO1..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef gnilrednoz het volgende:
twitter:aliamjadrizvi twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:35:43If your 1st reaction to Islamic terror attacks (#Paris or Peshawar) is, "Oh no, this will make Islam look bad," you're part of the problem. reageer retweet
Ja, moeten al die kids opkomen die nog nooit een geweer van dichtbij hebben gezien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
mooi, hoop dat zijn kop aan gruzelementen is geschotenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
STEFANDEVRIES
BREAKING PARIS: ASSAULT ON BATACLAN HAS ENDED; TWO TERRORISTS KILLED BY POLICE FORCES
En hoeveel hebben er zich nog verstopt tussen het gewone volk?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
STEFANDEVRIES
BREAKING PARIS: ASSAULT ON BATACLAN HAS ENDED; TWO TERRORISTS KILLED BY POLICE FORCES
Oke afgelopen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
REAKING PARIS: ASSAULT ON BATACLAN HAS ENDED; TWO TERRORISTS KILLED B
Ik ga er maar niet meer op in, kan het bij nader inzien toch niet helemaal serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat meters tussen dat en roepen dat het zal zijn omdat ze geen wifi hebben. Dan heb je het echt niet begrepen.
Precies, daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was mijn analyse ook ja. Pauperwijken, ghetto's en invloed van IS underground prekers. Geef ik de grootste kans. De echte IS heeft het druk genoeg in het Midden Oosten
Een lid zou iets vervelends over Islam gezegd hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
veel onduidelijkheid of die bandleden nou leven of niet. Benieuwd of zij deel van het motief waren.
Wie is deze nobuddyquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef gnilrednoz het volgende:
Actief in het midden-oosten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom zouden ze trouwens Frankrijk pakken? Is daar iets van een reden voor?
Doet mee aan de interventie in Syrië.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Was al veel media aanwezigquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
waarschijnlijk veel syriegangers vanuit frankrijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Bij Charlie Hebdo ging het zo. Ja een aanslag mag niet, maar... profeet beledigen etc.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:51 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom zouden moslims specifiek hier iets over moeten zeggen? Ik vind het altijd jammer dat omdát je moslim bent, je hier een uitgesproken mening over moet hebben dat het vreselijk is. Het is vreselijk. En dat vindt ieder weldenkend mens.
Er zijn nog steeds terroristen op de vluchtquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oke afgelopen?
Kunnen we naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |