Ik sluit niet uit dat dit +/- 2x per jaar ergens in Europa gaat gebeuren, de volgende in Duitslandquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dit sluit ik ook niet uit:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Broken circle breakdown is wel een leuke film trouwens.
Even opnemen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Broken circle breakdown is wel een leuke film trouwens.
In New York staan ze geloof ik ook op scherp zag ik net op CNN.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Perrin het volgende:
Kon ik nu uit zijn woorden opmaken dat er ook dreigingen waren in andere steden?
BBCquote:
Jezus deze en andere reacties. Staan gewoon te juichen, Kunnen jullie niet een eind oprotten?quote:
nope. Hoogstens zijn een minderheid ambivalent terwijl sommigen het toejuichen, en anderen het zien als een (zionistisch) complot a la false flag zoals altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt tijd dat de Moslimgemeenschap opstaat en laat merken dat ze dit niet pikken.
Wie zwijgt, stemt toe.
De eerste wereldoorlog begon met een moord op één persoon!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef Revanches het volgende:
Behoorlijk radicaal besluit van Hollande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |