quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Op Twitter was net nieuws dat de bandleden dood geschoten zijn, maar eerder was er toch al bericht dat ze veilig zijn? Of niet?
Weinig over te zeggen, verschillende bronnen zeggen ook dat de band en voorprogramma veilig zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien zegt die kannibaal zomaar wat.
quote:We are still currently trying to determine the safety and whereabouts of all our band and crew. Our thoughts are with all of the people involved in this tragic situation.
Het is altijd heftiger als je iemand "kent". Ik ben blij dat ze veilig zijn. Al vind ik de doden in de zaal echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, gelukkig. Al is elke dode natuurlijk even erg.
Ik las geėxecuteerd, dat was een vreemde zinquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gijzeling voorbij, slechts 10-15 mensen geėvacueerd.
klinkt als een gezellige bandquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op CNN waren het de Eagles of Death.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:12:52#BREAKING Around 100 dead in attack on Paris concert venue: police reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:18 schreef Timo20 het volgende:
'Zo'n 100 doden in Bataclan'
Het Franse persbureau AFP meldt op basis van een politiebron dat er circa honderd doden zijn gevallen in het Theater Bataclan.
Getuigen zeggen dat de daders langdurig schoten op het publiek en daarna mensen die op de grond lagen werden geėxecuteerd.
Waarvan 118 in de concertzaal, de rest bij schietpartijen/explosies elders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:36 schreef Timo20 het volgende:
De gemeente Parijs meldt 140 doden...
Vreselijk, onder andere een vrouw met een 5-jarig kindje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef MaJo het volgende:
De evenementspagina: https://www.facebook.com/events/902023866530939/
Allemaal oproepen of mensen veilig zijn. Hartverscheurend
Ja zag het ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Vreselijk, onder andere een vrouw met een 5-jarig kindje.
Met van die Oehoe-gehoorbeschermers kan het op zich wel, zie wel vaker kleine kindjes bij rockfestivals.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef MaJo het volgende:
Ja zag het ookAl vind ik een kind van 5 wel erg jong voor zo'n concert
Eagles of Death Metal zijn nou niet bepaald echt ruig ofzo. Als ik een kind van 5 zou hebben die het leuk zou vinden zou ik hem/haar met alle plezier meenemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Canal+ reporter on MSNBC: Witness in theater says that the moment the attacker arrived they started shooting without saying a word. After firing on the crowd one of the attackers set off a bomb strapped to his body
Ligt niet erg voor de hand aangezien ze 21 november in Eindhoven zouden spelen, maar wie weet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:33 schreef Godshand het volgende:
Waren er eigenlijk FOK!kers daar heen gegaan?
Laatste nieuws uit dat Facebook-topic is dat ze misschien geėvacueerd zijn:quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef MaJo het volgende:
quote:Ils parlent d'une maman et de son enfant qui ont été évacué sur BFM TV il y a quelques secondes, je ne sais pas si beaucoup de personnes correspondent a cette identification, mais il y a une chance que ce soit Elsa et son petit de 5 ans.
Nouja, er gaan altijd genoeg Nederlanders een weekendje Parijs doen. Die hard fans willen dan wel zo'n concert bezoeken. Ik heb vaak genoeg gehoord dat men bezoek aan een stad combineert met een concert van een favoriete band/artiest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ligt niet erg voor de hand aangezien ze 21 november in Eindhoven zouden spelen, maar wie weet.
http://media.tpo.nl/kort-(...)g-in-parijs-vermist/quote:‘Gitarist Dave Catching in Parijs vermist’
PARIJS - De meeste bandleden van de Amerikaanse rockband Eagles of Death Metal hebben de aanslag in theater Bataclan in de Franse hoofdstad Parijs hebben overleefd. Dit meldt een bron aan People. Dezelfde bron zegt ook dat waarschijnlijk gitarist Dave Catching wordt vermist sinds de gijzelingsactie.
Aanslagplegers hadden vrijdagavond mensen in het theater gegijzeld. Drie terroristen werden gedood door de politie. Ongeveer honderd bezoekers zijn om het leven gekomen. Volgens de bron zijn de meeste muzikanten door de achterdeur gevlucht.
De moeder van frontman Jesse Hughes heeft op Facebook laten weten dat haar zoon in veiligheid is gebracht. De moeder van drummer Julian Dorio vertelde aan The Washington Post dat hij ongeschonden in het politiebureau zit in Parijs.
meeste trekt geen publiek toch hehequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad wel stom hoor maar het schiet ook door mijn hoofd hoeveel concerten van dat caliber sta ik bij.... ik denk toch wel gemiddeld 1 per maand...
is wel blinde paniek geweest...bahquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/kort-(...)g-in-parijs-vermist/
Is al terecht volgens:quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:08 schreef Merkie het volgende:
http://media.tpo.nl/kort-(...)g-in-parijs-vermist/
Dat en het feit dat het Parijs is. Wie komt er nu niet af en toe in Parijs. We zouden volgende maand nog eens gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Same here, het komt gevoelsmatig daardoor wel dichterbij dan andere aanslagen.
Sinds dat de Joe Strummer, de drummer van The Clash, is overleden, verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat de media nu collectief the eagles of death metal... metal of death metal gaat noemen.
Net als dat ze wolfenstein extreem geweldadig zouden kunnen noemen....
quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Sinds dat de Joe Strummer, de drummer van The Clash, is overleden, verbaas ik mij nergens meer over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |