Mwah daar gaat een hoop planning overheen en ik neem aan dat ze bepaalde kopstukken in Frankrijk afsluiteren maar goed...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:22 schreef Slaro het volgende:
[..]
Schietpartijen als deze kan je toch bijna niet tegenhouden, alleen de belangrijke plekken kan je beveiligen en controleren, verder iets proberen te doen met betrekking tot wapenhandel in deze.
Daar gaan we weer...twitter:AlArabiya_Eng twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:17:35#BreakingNews French media: attackers after shooting incident on Paris restaurant escaped https://t.co/jTWO9wa2Fm reageer retweet
Heb het nu ook opstaanquote:
Volgens mij waren de automatische geweren er tien jaar geleden ook wel. Zal wel meer zijn nu.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Parijs ben er vaak geweest. Dit is echt kut. Nog 10 jaar geleden geen vuiltje aan de hand daar...
Liepen 2 jaar geleden 's avonds onder Eiffeltoren, kwamen we een commando met een automatische wapen tegen, serieus.
Het leek mij eerlijk gezegd ietwat te rigoureus.quote:
Hoorde ik nou net nog een explosie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, toch? https://www.periscope.tv/w/1OyJAmadvzDJb
twitter:a_certain_woman twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 22:20:29At least 10 ppl dead or injured in Paris multiple attacks. French Army deployed to Paris. #Breaking #Terrorism reageer retweet
Die stream is niet live.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:23 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Hoorde ik nou net nog een explosie?
Godverdegodverdegodver dit![]()
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef superniger het volgende:
Dader is waarschijnlijk een moslim.
Nee joh, het is vast een jehova getuige.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef superniger het volgende:
Hou het maar op zeker.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef superniger het volgende:
Nee het was een Finquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef superniger het volgende:
Een jehova getuige in een restaurant, kan dat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, het is vast een jehova getuige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |