Zet ie zn hoed toch op, hihahoquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Het zal wel te nat zijn voor Memphis.
Dat kan ik begrijpen. Je wilt wel wat wrijving voelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Het zal wel te nat zijn voor Memphis.
Houdt Dost zo van appels ja?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Bazoer is trouwens ook een pareltje voor de toekomst. Een soort appeltje voor de dorst.²
quote:
iedereen is de grap behalve sneijder en robberquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef McGrath het volgende:
Haha CillesenDe grap van het Nederlandse voetbal.
Zelfs Koikarper Pietje is een betere keeper.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef McGrath het volgende:
Straks gaat ie mans ruzie maken..badass dat hij isquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef McGrath het volgende:
Ja, voor de zekerheid.quote:
Ervaring?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Confetti het volgende:
Alsof je anaal ontmaagd wordt.
Het is net niet.
Gelukkig doen ze het in Rotterdam nog met zijn nummer2...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelfs Koikarper Pietje is een betere keeper.
Anti held ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:35 schreef Stiggie het volgende:
hahaha dit is toch echt te ernstig voor woorden.
Stopt ie er EINDELIJK 1 gaat ie in de rebound er in hahahah.
Jasper is een held maar dit is zo lullig dat het grappig wordt
En een keeper die er als een wijf zijn hand tegen zetquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is ook zo typisch Nederlands in elk opzicht hoe die rebound er dan nog invalt. Dat soort goals krijgt altijd alleen het Nederlands elftal tegen. Verdediging die geen zin heeft om mee te lopen met de inlopers, reboundje, goal.
Ben jij de moeder van Cillesen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij telt als gestopt. Dat het spel daarna verder gaat doet er niet toe.
Op basis van gekloot van Oranje. Dit is gewoon zo onprofessioneel. Dat mag je nooit laten gebeuren.quote:
Ook ja. Triest zooitje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
En een keeper die er als een wijf zijn hand tegen zet
Sterktequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar ga nu even naar de kleedkamer mijn zoon troosten. Hij zit weer te janken.
Ok, maar ben jij de tante van Cillesen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte liefhebbers, Sar overkwam dit soort gekut ook weleens.
Hij kan er ook niets aan doen dat de spelers niemand dekte, omdat ze dachten dat Jappie hem toch wel zou doorlaten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef Sunri5e het volgende:
Sowieso dat Cillessen vannacht een koort om zijn nek gaat knopen.
Hilarisch inderdaad. De spelers hielden er niet eens rekening mee dat hij hem zou stoppen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat de spelers niemand dekte, omdat ze dachten dat Jappie hem toch wel zou doorlaten.
Helemaal goedquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan hebben we geen Albertogod en Casegod.
Dat geeft dus aan dat het geloof nog ontbreekt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad. De spelers hielden er niet eens rekening mee dat hij hem zou stoppen.
Alleen om die gedachte gaat hij vanavond zichzelf al voor een trein zetten. Man man man wat is die gozer slecht zeg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat de spelers niemand dekte, omdat ze dachten dat Jappie hem toch wel zou doorlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen doelpunt? Dat zou het helemaal compleet maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens ging hij er dankzij Cillissen in, die rebound. Anders had de speler op de lijn hem tegengehouden.
Haha het begint gewoon lachwekkend te worden hoe de Cillissen haters zich in allerlei bochten wringen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
Overigens ging hij er dankzij Cillissen in, die rebound. Anders had de speler op de lijn hem tegengehouden.
Nee geen eigen doelpunt, maar als je vanuit de camera achter de goal kijkt zie je wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef Collide het volgende:
[..]
Eigen doelpunt? Dat zou het helemaal compleet maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Normaal gesproken zou ik ervan balen. Maar het symbolische heeft ook wel wat. Laatste seconde eerste helft, Wales nauwelijks gevaarlijk geweest. Dubieuze pingel. Cillissen stopt een pingel, maar tikt de rebound er zelf in.
We winnen sowieso niet.
Hij moet hier aan werken:quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Robben mist echt vaak in 1 tegen 1 situaties. En dat zeg ik niet alleen vanwege die bal tegen Spanje.
No no no sirquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef Groby het volgende:
echt zo'n wedstrijd waarbij je in de 94e minuut verliest door een eigen goal door veltman
Is goed Vincenzo78.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Bel - Ita is 10x zo leuk....ik ben weg...
Ik zit te kijken naar een herhaling van AZ - NEC.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Bel - Ita is 10x zo leuk....ik ben weg...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar een herhaling van AZ - NEC.Cillessen heeft een penalty gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Cillessen heeft een penalty gestopt.Dat gebeurde mij eerder op de avond ook met FM16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gifbeker moet leeg.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Scheids heeft weer zin om in het nadeel van Nederland te fluiten. Lijkt ook mode.
#Believequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
IK ZEI HET TOCH
waar zijn de haters?
Geblesseerd. Beetje dom van je.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
Waar was je in de kwalificatie Robben?
Veelal geblesseerdquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef Vasion het volgende:
Waar was je in de kwalificatie Robben?
Ze weten het wel, maar ze kunnen er niets tegen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef Zelfscanner het volgende:
De hele wereld weet wat die gaat doen behalve de tegenstander
Ik wilde een ''quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geblesseerd. Beetje dom van je.
Allemaal nobody's die Robben durven aan te vallen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is? ik ken er geen 1
Ken jij Wazaaaa niet?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is? ik ken er geen 1
Makkie, Robben+Costa showquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Schalke 04 - Bayern is tegelijkertijd met Real - Barça
#strugg0ls
Duidelijk die eerste.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Schalke 04 - Bayern is tegelijkertijd met Real - Barça
#strugg0ls
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:51:10Parijs: Explosies bij Stade de France, minimaal 1 gewonde. Heftige schietpartij bij Place de la République, situatie onduidelijk. reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:53:44BREAKING: PARIS Shootout, several people killed in restaurant by man with kalasjnikov near Place de la République reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:52:59Paris: French president @FHollande has left #StadedeFrance after several explosions near stadium reageer retweet
twitter:KuperSimon twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:21:44We have now heard what sound like 2 bomb explosions right by the Stade de France. Play continues merrily. Some unease here #FRAGER reageer retweet
Waren toch ook verhalen over dat de Duitsers het hotel uit moesten of heb ik dat niet goed meegekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Grifte het volgende:
Het is weer eens 'gezellig' in Parijstwitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:51:10Parijs: Explosies bij Stade de France, minimaal 1 gewonde. Heftige schietpartij bij Place de la République, situatie onduidelijk. reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:53:44BREAKING: PARIS Shootout, several people killed in restaurant by man with kalasjnikov near Place de la République reageer retweet
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:52:59Paris: French president @FHollande has left #StadedeFrance after several explosions near stadium reageer retweet
twitter:KuperSimon twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:21:44We have now heard what sound like 2 bomb explosions right by the Stade de France. Play continues merrily. Some unease here #FRAGER reageer retweet
Memphis moet nog erin. Ik wacht.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nou dit maakt die kutpingel dan wel weer goed. Kan er nu wel echt definitief keihard om lachen.
Wat the.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Grifte het volgende:
Het is weer eens 'gezellig' in Parijstwitter:stefandevries twitterde op vrijdag 13-11-2015 om 21:51:10Parijs: Explosies bij Stade de France, minimaal 1 gewonde. Heftige schietpartij bij Place de la République, situatie onduidelijk. reageer retweet
tijdens de wedstrijd hoorde ik idd een keiharde knalquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Grifte het volgende:
Cassillas kroop ook een jaar terug.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
Daarom moet je dus Robben tegen Duitsland opstellen. Er kruipen gewoon serieus 5 verdedigers naar hem toe als hij aan de bal komt op rechts.
Baguettes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Wat hebben terroristen te zoeken in Parijs?
Ik weet het godverdomme.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cassillas kroop ook een jaar terug.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet het godverdomme.
Edit: Oh een jaar terug.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cassillas kroop ook een jaar terug.
Haha nee dacht dat je op 2010 doelde.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.
Spanjaarden posten als reactie daarop meestal een foto met de wereldbeker. En dan zijn we weer uitgeluld.quote:
Wat gebeurde er dan in 2010?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha nee dacht dat je op 2010 doelde.
Ik heb het ongeveer al 3 keer gezegd dus ik zeg het nu voor de 4e keer.quote:
#MemphisOutquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het ongeveer al 3 keer gezegd dus ik zeg het nu voor de 4e keer.
Memphis erin.
Schitterende pass van Sneijder op Robben. Robben sprint alleen op Casillas af en stift de bal. Casillas steekt nog zijn voet uit, maar de bal rolt via de rechter kleine teen tergend langzaam het het doel in.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Schitterende pass van Sneijder op Robben. Robben sprint alleen op Casillas af en stift de bal. Casillas steekt nog zijn voet uit, maar de bal rolt via de rechter kleine teen tergend langzaam het het doel in.
Onee, toen werd ik wakker.
Dank memes!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef Groby het volgende:
DUMMETTDE WELSH MESSI
HET EXCEPTIONELE TALENT
![]()
![]()
Tijdrekken is onsportief.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef NLGooner het volgende:
Moet Robben niet langzaam gewisseld worden?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Schitterende pass van Sneijder op Robben. Robben sprint alleen op Casillas af en stift de bal. Casillas steekt nog zijn voet uit, maar de bal rolt via de rechter kleine teen tergend langzaam het het doel in.
Onee, toen werd ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |