Over het algemeen verouderen dames sneller dan mannen. Daar tegenover staat dat ze gemiddeld een paar jaar langer leven. Tenminste in Nederland. In Rusland is het helemaal dramatisch. De gemiddelde Russische man wordt nog niet eens 65 jaar en de Russische dames reiken tot ver boven de 70 jaar.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef LazyDave het volgende:
Vrouwen worden ook oud en lelijk, maar waar bevind je werkplek zich eigenlijk?
Mee eens, maar lengte maakt niet heel veel uit, aangezien pubers van 16 ook al 185 kunnen zijn. Wat maturiteit geeft is toch de breedte en spiermassa, en dat ontbreekt bij mij nogal. Zo kan iemand van 170 er veel mannelijker uitzien dan ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:04 schreef George_Zina het volgende:
185 kerel! Je bent langer dan 95% van de wereldbevolking. In Nederland is de gemiddelde lengte voor een man ook niet meer dan 1,81/1,82. Je bent bovengemiddeld lang.
Erg dominant kwamen zij op me over, erg fijn leek me dat. Maar tevens waren ze ook best wel arrogant en afstandelijk, althans die enkelen die ervaren heb. Dit waren ook typisch van die dames waarbij een relatie onmogelijk zou zijn. Zo onmogelijk dat op de momenten dat ik vrouwen tref, ik niet eens (druf) te denken aan hun als aantrekkelijk. Dan denk ik niet eens of ik wel of geen kans maak. Pas nu op een vrijdagavond overdenk ik alles en zie ik in dat ik geen kans zou hebben gemaakt.quote:
Ik heb een Russisch meisje gekend maar die was verre van dominant. Verder kan ik daar totaal geen goed woord over doen. De enige Russische waar ik echt wat over kan vertellen is Maria Sharapova (reuzin van 1,88m) en dat is omdat ik het tennis bovengemiddeld goed volg. Bij voorkeur mannentennis omdat het niveau veel hoger ligt maar soms ook damestennis.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:11 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Erg dominant kwamen zij op me over, erg fijn leek me dat. Maar tevens waren ze ook best wel arrogant en afstandelijk, althans die enkelen die ervaren heb. Dit waren ook typisch van die dames waarbij een relatie onmogelijk zou zijn. Zo onmogelijk dat op de momenten dat ik vrouwen tref, ik niet eens (druf) te denken aan hun als aantrekkelijk. Dan denk ik niet eens of ik wel of geen kans maak. Pas nu op een vrijdagavond overdenk ik alles en zie ik in dat ik geen kans zou hebben gemaakt.
Aan die spiermassa kan je er wat doen dmv krachttraining en voeding, en het kan ook van positieve invloed zijn op je zelfvertrouwen. Het kan een rol spelen maar ik ken in mijn omgeving ook voorbeelden van smaller gebouwde gasten met met een wat jongensachtig normaal uiterlijk met een mooie vriendin. Voor de rest qua persoonlijkheid wel toffe gasten, niet overdreven maar met interesses, een eigen mening en niet bang om hun vriendin tegen te spreken als ze een meningsverschil hadden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:06 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Mee eens, maar lengte maakt niet heel veel uit, aangezien pubers van 16 ook al 185 kunnen zijn. Wat maturiteit geeft is toch de breedte en spiermassa, en dat ontbreekt bij mij nogal. Zo kan iemand van 170 er veel mannelijker uitzien dan ik.
Dat is iets waar ik vroeger last van had (niet precies de dingen die jij hier neer hebt gezet, maar wel dat ik vrouwen die ik heel knap (en misschien ook indrukwekkend) vond, niet "eerlijk" durfde te behandelen). Maar das iets waar ik de laatste tijd juist aan heb gewerkt (hiervoor ook maar het resultaat vond ik nog niet goed genoeg) en dat heeft geholpen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef ScaleoPax het volgende:
Beste lieden,
Laat ik voorop stellen een zeer gelukkig mens te zijn. Ik zit hier in de juiste omgeving aangezien ik een werkplek heb waar vrouwen in mijn directe omgeving niet ouder zijn dan 25 jaar. Natuurlijk wel ouder dan 18 jaar. Maar ik loop zelf tegen de dertig aan en de vrouwen hier gaan liever om met andere studenten dan met mij. Ik behoor natuurlijk ook niet meer tot de studenten qua levensstijl, hoewel ik bepaalde colleges bijwoon en assisteer en zo dus in contact kom met studenten.
Maar afgezien van het verschil in levensfase, verbaas ik me iedere keer weer over de schoonheid van de dames. Bovendien is er dankzij de vele internationale studentes een grote diversiteit aan vrouwelijk schoon te aanschouwen.
Het probleem is echter, ik kan niet tippen aan deze dames. Zij zijn te mooi. Nog afgezien van het verschil in levensfase en leeftijd, heb ik nooit durven aan te kloppen bij deze vrouwen. Op datingsites is het al niet veel beter. Ook hier zijn de dames te mooi. Ik sta op enkele datingsites, maar tot een berichtje sturen is het nog niet gekomen. Naarmate ik ouder word, voel ik de druk om een relatie aan te gaan, groter worden. Plus dat vrouwen het steeds raarder zullen vinden dat ik al lange tijd geen relatie meer heb gehad. Kortom, een dilemma met urgentie.
Wie ervaart dit ook? Wie heeft ook last van te mooie dames waarbij je denkt geen kans te maken?
Gelukkig maar (voor mij danquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig gaat het vrouwen niet alleen om looks.
Hoe heb je er aan gewerkt? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik vroeger last van had (niet precies de dingen die jij hier neer hebt gezet, maar wel dat ik vrouwen die ik heel knap (en misschien ook indrukwekkend) vond, niet "eerlijk" durfde te behandelen). Maar das iets waar ik de laatste tijd juist aan heb gewerkt (hiervoor ook maar het resultaat vond ik nog niet goed genoeg) en dat heeft geholpen.
Verder vond ik het ook gewoon stom dat ik dat deed, maar maakt verder niet uit.
Door ze gewoon aan te spreken en mijn eigen gedrag te observeren en daarvan te leren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Hoe heb je er aan gewerkt? Ben wel benieuwd.
Daar ging het TS niet omquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Eens met TS.
Het leven is niet eerlijk.
Nou ja, het is gewoon eerlijk vind ik. Het is gewoon te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Eens met TS.
Het leven is niet eerlijk.
Deze zin kan in elk topic geplaatst worden. Daarnaast vroeg ik om ervaringen in dit topic, niet om oplossingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:00 schreef Wespensteek het volgende:
Het probleem is dat je te weinig zelfvertrouwen hebt, werk daar aan.
Menig man vinden mij ook te mooiquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:36 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Deze zin kan in elk topic geplaatst worden. Daarnaast vroeg ik om ervaringen in dit topic, niet om oplossingen.
En dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:36 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Deze zin kan in elk topic geplaatst worden. Daarnaast vroeg ik om ervaringen in dit topic, niet om oplossingen.
Excuses. Mijn ervaring zegt me dat je te weinig zelfvertrouwen hebt en je daar aan moet werken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:36 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Dan ontstaat er hopelijk een discussie waar ervaringen worden uitgewisseld. Eerst wil ik mensen die hetzelfde ervaren horen en kijken wat hun beweegredenen zijn waarom ze dit ook doen. Of een oplossing van toepassing is, lijkt me zeer voorbarig, want dan wordt gesteld alsof het een probleem betreft. Alleen de druk van de buitenwacht kan als een probleem worden gezien, maar die zien niet precies waarom ik nog geen vrouw heb getroffen. Misschien is de conclusie ook wel dat een relatie helemaal niets voor mij is en dat ik beter alleen kan blijven. Dat gaat me tot nu toe prima af.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:Jezus man, 'te mooi'. Hoe oppervlakkig kun je zijn.
![]()
Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Helsinki het volgende:
Niks urgentie. Ga maar eens aan je zelfvertrouwen werken. Dat lijkt namelijk het probleem te zijn in plaats van de ''te mooie'' vrouwen.
Ik tref nooit vrouwen van het MBO, buiten winkelpersoneel en caissières om. Wat is het "Annie gehalte"?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:35 schreef droppus het volgende:
Misschien moet je eens gaan kijken op een MBO niveau 1 of 2. Daar is het Annie gehalte veel hoger.
Toevallig dacht ik juist nog aan mijn titel en woordkeuze die onjuist zijn. Het gaat idd niet zozeer om "te mooi", maar om het effect daarvan, namelijk dat vrouwen dermate fel begeerd worden dat ik denk nooit een kans te maken. Dat sluit ook aan op die ongelijke man-vrouw ratio, die ik zelf ook ervaren heb op datingsites.quote:Van een datingsite moet je ook niet uitgaan. Daar zitten vaak hoogopgeleide vrouwen met een eisenlijst te grote van een 24 delige encyclopedie. Het viel me ook op dat die personen er al jaren actief bezig waren.
De andere types die erop zitten, daar is vaak ook iets mis mee. En als er al een leuke vrouw erop zit dan duiken daar zowat alle mannen op, want de man vrouw ratio op die sites is vrij schuin.
Ervaringen, mogelijk dat dat een advies kan zijn, maar dat verwacht ik niet direct.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
Dus je wil alleen advies van mensen die het ook niet lukt? Oké
Meer dames uit volkbuurten bedoel ik daar mee. Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn vaak minder aantrekkelijk. Slechtere voeding, vaak minder charme, lagere intelligentie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:44 schreef ScaleoPax het volgende:
[..]
Ik tref nooit vrouwen van het MBO, buiten winkelpersoneel en caissières om. Wat is het "Annie gehalte"?
[..]
Toevallig dacht ik juist nog aan mijn titel en woordkeuze die onjuist zijn. Het gaat idd niet zozeer om "te mooi", maar om het effect daarvan, namelijk dat vrouwen dermate fel begeerd worden dat ik denk nooit een kans te maken. Dat sluit ook aan op die ongelijke man-vrouw ratio, die ik zelf ook ervaren heb op datingsites.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |