abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157523007
Beste lieden,

Laat ik voorop stellen een zeer gelukkig mens te zijn. Ik zit hier in de juiste omgeving aangezien ik een werkplek heb waar vrouwen in mijn directe omgeving niet ouder zijn dan 25 jaar. Natuurlijk wel ouder dan 18 jaar. Maar ik loop zelf tegen de dertig aan en de vrouwen hier gaan liever om met andere studenten dan met mij. Ik behoor natuurlijk ook niet meer tot de studenten qua levensstijl, hoewel ik bepaalde colleges bijwoon en assisteer en zo dus in contact kom met studenten.

Maar afgezien van het verschil in levensfase, verbaas ik me iedere keer weer over de schoonheid van de dames. Bovendien is er dankzij de vele internationale studentes een grote diversiteit aan vrouwelijk schoon te aanschouwen.

Het probleem is echter, ik kan niet tippen aan deze dames. Zij zijn te mooi. Nog afgezien van het verschil in levensfase en leeftijd, heb ik nooit durven aan te kloppen bij deze vrouwen. Op datingsites is het al niet veel beter. Ook hier zijn de dames te mooi. Ik sta op enkele datingsites, maar tot een berichtje sturen is het nog niet gekomen. Naarmate ik ouder word, voel ik de druk om een relatie aan te gaan, groter worden. Plus dat vrouwen het steeds raarder zullen vinden dat ik al lange tijd geen relatie meer heb gehad. Kortom, een dilemma met urgentie.

Wie ervaart dit ook? Wie heeft ook last van te mooie dames waarbij je denkt geen kans te maken?
pi_157523091
Er zijn in jouw ogen zóveel te mooie vrouwen en je durft ze allemaal niet aan te spreken? Spreek dan eens de normale mooie vrouwen aan. Of durf je dat ook niet?
pi_157523230
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef Wimperkruller het volgende:
Er zijn in jouw ogen zóveel te mooie vrouwen en je durft ze allemaal niet aan te spreken? Spreek dan eens de normale mooie vrouwen aan. Of durf je dat ook niet?
Het is moeilijk om met termen als normaal aan te komen, want ze zijn allemaal te mooi. Dus de norm is "iedere vrouw is te mooi". Ze zijn allemaal te mooi, ik durf ze allemaal niet aan te spreken.
pi_157523246
Gelukkig gaat het vrouwen niet alleen om looks. Je hebt toch vast wel iets te bieden

Naja als je zo onzeker bent dat je niet met vrouwen durft te praten kun je daar waarschijnlijk beter aan werken want dan ben je ook niet echt een aantrekkelijke optie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 13 november 2015 @ 21:26:55 #5
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_157523263
Jezus man, 'te mooi'. Hoe oppervlakkig kun je zijn. :')
pi_157523404
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig gaat het vrouwen niet alleen om looks. Je hebt toch vast wel iets te bieden

Naja als je zo onzeker bent dat je niet met vrouwen durft te praten kun je daar waarschijnlijk beter aan werken want dan ben je ook niet echt een aantrekkelijke optie
Waar moet ik dan aan werken? Onzeker ben ik niet, ik ken mijn plaats wel hoor. Er is een zekerheid dat ik in beginsel een vrouw wil aanspreken, maar op het moment dat ik in actie moet komen, haak ik af.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 21:30:26 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157523416
Jezus, Deezertje of Syndroom kloon? of ben ik dan te voorbarig?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157523500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Het is moeilijk om met termen als normaal aan te komen, want ze zijn allemaal te mooi. Dus de norm is "iedere vrouw is te mooi". Ze zijn allemaal te mooi, ik durf ze allemaal niet aan te spreken.
Dus je durft vrouwen niet aan te spreken. Ik weet niet wat de oplossing daarvan is. Ik denk dat je het juist moet gaan doen.
pi_157523521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jezus man, 'te mooi'. Hoe oppervlakkig kun je zijn. :')
Ja, te mooi idd. Dus ze zien er goed uit, erg sociaal, goed in de omgang, slim etc. Maar het draait allemaal op een snelheid die ik niet kan bijbenen.
pi_157523586
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:30 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Waar moet ik dan aan werken? Onzeker ben ik niet, ik ken mijn plaats wel hoor. Er is een zekerheid dat ik in beginsel een vrouw wil aanspreken, maar op het moment dat ik in actie moet komen, haak ik af.
nou aan hoe vrouwen ziet (alleen als een buitenkant) en het feit dat er een of andere hiërarchie bestaat op basis van looks lijkt me een begin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157523679
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou aan hoe vrouwen ziet (alleen als een buitenkant) en het feit dat er een of andere hiërarchie bestaat op basis van looks lijkt me een begin
Ja ik ken alleen de buitenkant. Wat ik zie zijn uiterlijk, de omgang met anderen, intelligentie, hun hele voorkomen etc. Is er dan ook opeens een binnenkant?
pi_157523720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Ja ik ken alleen de buitenkant. Wat ik zie zijn uiterlijk, de omgang met anderen, intelligentie, hun hele voorkomen etc. Is er dan ook opeens een binnenkant?
nee maar waarom geďntimideerd zijn door zoiets? Wie weet is ze wel een vreselijk mens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157523863
Haha. Je moet maar denken dat ook zij in de ochtend met hun broek / ondergoed op hun knieën over het toilet hangen om een grote boodschap te draaien. Kom op, gast. Verder is mooi ook maar een mening hey? In Zambia hebben ze liever wat vollere dames en wordt slank als veel minder aantrekkelijk gezien.
pi_157523933
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar waarom geďntimideerd zijn door zoiets? Wie weet is ze wel een vreselijk mens
Dat kan zijn. Maar ik kan alleen een oordeel vellen met wat ik op dat moment zie. Niet meer.
pi_157524004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Dat kan zijn. Maar ik kan alleen een oordeel vellen met wat ik op dat moment zie. Niet meer.
maar het is toch gewoon zo simpel als: doe dat niet want het slaat nergens op?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157524059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:39 schreef George_Zina het volgende:
Haha. Je moet maar denken dat ook zij in de ochtend met hun broek / ondergoed op hun knieën over het toilet hangen om een grote boodschap te draaien. Kom op, gast. Verder is mooi ook maar een mening hey? In Zambia hebben ze liever wat vollere dames en wordt slank als veel minder aantrekkelijk gezien.
Dat is waar, maar op de momenten dat ik ze tref in openbare gelegenheden, dan hebben deze dames echt veel zelfvertrouwen. Dat stralen ze iig uit, ik zie dat graag, maar klap dicht omdat ik geen kans maak zo vermoed ik. Wat doe ik daar aan? Ik heb bijvoorbeeld veel minder vrienden op Facebook dan zij. Ik vind het best die rust en enkele vrienden zijn genoeg, maar de meeste vrouwen die ik zie op Facebook zijn echt zó sociaal. Daar kan ik niet tegenop. Ze zullen me saai vinden. Komt ook door de andere levensfase.
pi_157524130
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar het is toch gewoon zo simpel als: doe dat niet want het slaat nergens op?
Ik doe dat automatisch, ik kan dat moeilijk onderdrukken. Ik vind dat wel erg simpel gesteld, want ik krijg altijd voorkeuren voor iemand ongeacht of ik dat wil of niet.
pi_157524180
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef ScaleoPax het volgende:

[..]

Ik doe dat automatisch, ik kan dat moeilijk onderdrukken. Ik vind dat wel erg simpel gesteld, want ik krijg altijd voorkeuren voor iemand ongeacht of ik dat wil of niet.
Je kunt toch kijken naar hoe realistisch die gedachten zijn en het ombuigen?
Als je het zo brengt klinkt het meer als een 'ik wil mijn gedachten niet kritisch bekijken en veranderen'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 november 2015 @ 21:47:17 #19
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157524207
Niks urgentie. Ga maar eens aan je zelfvertrouwen werken. Dat lijkt namelijk het probleem te zijn in plaats van de ''te mooie'' vrouwen.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 21:47:34 #20
441859 crew  Lenny77
pi_157524220
Hoe zie je er zelf uit?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_157524363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe zie je er zelf uit?
Goed genoeg om voor de dag te komen. Ik zie er representatief uit zover dat hier van me gevraagd wordt.
pi_157524406
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je kunt toch kijken naar hoe realistisch die gedachten zijn en het ombuigen?
Als je het zo brengt klinkt het meer als een 'ik wil mijn gedachten niet kritisch bekijken en veranderen'
De enige manier om het realistisch te bekijken is om uit te testen door vrouwen aan te spreken. Maar dat durf ik niet.
pi_157524607
Vrouwen worden ook oud en lelijk, maar waar bevind je werkplek zich eigenlijk?
ADHD-C
pi_157524872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe zie je er zelf uit?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:57 schreef LazyDave het volgende:
Vrouwen worden ook oud en lelijk, maar waar bevind je werkplek zich eigenlijk?
Ja dat klopt. Maar nu zijn die vrouwen te mooi, later idd niet meer. Maar nog even terugkomend op mijn uiterlijk: Ik ben ook niet de grootste, dus ja. Op datigsites vragen ze vaak dat "een echt man willen die mij tegengas kan geven" of "een mannelijke kerel" oid. Nou daar kom ik dan aan met mijn babyface. Ik ben wel gemiddeld lang (185cm), maar dat is dan ook mijn enige troef. Ik snap die vrouwen wel hoor die zo denken. Die hebben ook bepaalde verlangens e.d.
Werkplek: Universiteit.
pi_157524991
- Ah, verkeerd gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')