Bedankt Saudi.twitter:wikileaks twitterde op zondag 15-11-2015 om 01:53:15Saudi: #Syrian state must be destroyed to avoid revenge for what we've done to them https://t.co/boJBcy0Qvm https://t.co/Z2VpOgBcds reageer retweet
Ik hoop dat het Saudische koningshuis ineenstort.quote:Op zondag 15 november 2015 16:56 schreef Intellectueel het volgende:
Bedankt Saudi.twitter:wikileaks twitterde op zondag 15-11-2015 om 01:53:15Saudi: #Syrian state must be destroyed to avoid revenge for what we've done to them https://t.co/boJBcy0Qvm https://t.co/Z2VpOgBcds reageer retweet
Als de olie op is zal dat in no time gebeuren.quote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Saudische koningshuis ineenstort.
Binnen 5 jaar is het land in gigantische financiële problemen.quote:Op zondag 15 november 2015 18:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Saudische koningshuis ineenstort.
Foto's van ICARDA. Dus ook in handen van SAA.twitter:IraqiSuryani1 twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:07:46#Aleppo #SyriaICARDA farms north of Kuweires military airbase also under the control of #SAA https://t.co/oHnDUGj7km reageer retweet
Hopelijk raken we dan snel van dat kankergezwel verlostquote:Op zondag 15 november 2015 19:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar is het land in gigantische financiële problemen.
De map in de OP is nog altijd een van de besten.quote:Op zondag 15 november 2015 19:57 schreef MotherFoker het volgende:
Op een ander onderwerp, heeft iemand ene map met de recente updates hoe het in Syrië er nu aan toegaat? Ben best wel benieuwd namelijk.
Dankje! Af en toe vergeet ik wel eens het topic te checken.quote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De map in de OP is nog altijd een van de besten.
Voor de rest zou ik bij deSyracuse kijken voor een interactieve map en mappen van andere twitteraars.
Ik denk dat ze door ICARDA beheerde velden bij de basis bedoelen. ICARDA zelf is bij Al-Eis.quote:Op zondag 15 november 2015 19:11 schreef Intellectueel het volgende:
Foto's van ICARDA. Dus ook in handen van SAA.twitter:IraqiSuryani1 twitterde op zondag 15-11-2015 om 19:07:46#Aleppo #SyriaICARDA farms north of Kuweires military airbase also under the control of #SAA https://t.co/oHnDUGj7km reageer retweet
Dit dus. Israel, Europa, VSquote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hahaha, wat een jankerds en hopers hier.
Hopen dat het geld van SA op gaat.![]()
1. SA houdt de olieprijzen laag, hierdoor auw auw bij andere olieproducerende landen.
2. Dollar stijgt t.o.v. andere valuta, hierdoor auw auw bij andere anti-dollar landen.
SA besteedt hun geld aan USA, wapens kopen enzo.
Alles win-win.
Iran is mensenrechtenparadijs![]()
Als je SA bekritiseert, graag ook Iran bekritiseren, anders is het niet geloofwaardig en komt partijdig over.
En vooral niet anti-Israël reageren.
Nee. Zijn neutraal. Zowel de FSA als SAA kunnen het gebied niet gebruiken voor militaire doeleinden.quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart altijd, die kaarten. Bijvoorbeeld: hoe komt zo'n klein groepje Koerden (?) daar nou weer helemaal geïsoleerd in het Noorden van Aleppo? Zitten die nou tegen alles en iedereen te vechten daar?
Wat is ICARDA? Een boeren coöperatie of zo?quote:Op zondag 15 november 2015 20:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze door ICARDA beheerde velden bij de basis bedoelen. ICARDA zelf is bij Al-Eis.
Google...quote:Op zondag 15 november 2015 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is ICARDA? Een boeren coöperatie of zo?
Iran wordt al jarenlang bekritiseerd (terecht!) maar het wordt tijd dat S-A ook eens wat kritischer bekeken wordt. Is net zo'n verschrikkelijk land als Iran.quote:Op zondag 15 november 2015 19:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hahaha, wat een jankerds en hopers hier.
Hopen dat het geld van SA op gaat.![]()
1. SA houdt de olieprijzen laag, hierdoor auw auw bij andere olieproducerende landen.
2. Dollar stijgt t.o.v. andere valuta, hierdoor auw auw bij andere anti-dollar landen.
SA besteedt hun geld aan USA, wapens kopen enzo.
Alles win-win.
Iran is mensenrechtenparadijs![]()
Als je SA bekritiseert, graag ook Iran bekritiseren, anders is het niet geloofwaardig en komt partijdig over.
En vooral niet anti-Israël reageren.
Ah dat klinkt wel logisch. Dus ze mogen daar eigenlijk blijven omdat niemand er iets aan heeft en niemand er last van heeft. (Nou ja, als IS daar toch nog/weer zou arriveren zullen de Koerden ook wel een probleem hebben lijkt me)quote:Op zondag 15 november 2015 20:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Zijn neutraal. Zowel de FSA als SAA kunnen het gebied niet gebruiken voor militaire doeleinden.
Sheikh Maqsood is een Koerdische wijk onder controle van de YPG, ze hebben het daar vooral aan de stok met Al-Qaida. Met de SAA hebben ze een bestand.quote:Op zondag 15 november 2015 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart altijd, die kaarten. Bijvoorbeeld: hoe komt zo'n klein groepje Koerden (?) daar nou weer helemaal geïsoleerd in het Noorden van Aleppo? Zitten die nou tegen alles en iedereen te vechten daar?
[ afbeelding ]
Of bijvoorbeeld van die stukjes rood (5-10km) met honderden kilometers IS er omheen
''It's an internationally recognized and essential research laboratory for crop development and contained the seed bank for historical grain, maize and other reference samples.''quote:Op zondag 15 november 2015 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat is ICARDA? Een boeren coöperatie of zo?
Iran wordt alleen bekritiseerd n.a.v. mogelijke kernwapens die het wil maken en vervolgens Israël van kaart wil vegen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iran wordt al jarenlang bekritiseerd (terecht!) maar het wordt tijd dat S-A ook eens wat kritischer bekeken wordt. Is net zo'n verschrikkelijk land als Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |