abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2015 @ 16:29:53 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157601625
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef Intellectueel het volgende:
Iemand dit filmpje gezien? :D

Lijkt erop alsof iemand wel heel erg nieuwsgierig is naar wat Obama en Putin met elkaar bespreken.

http://gfycat.com/ReflectingLargeFurseal

Die kneuzen die foto's laten maken :').
Als die in mijn staf zouden zitten, mochten ze een andere baan zoeken. Kinderen in de snoepwinkel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157601757
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Szura het volgende:

[..]

Die kneuzen die foto's laten maken :').
Als die in mijn staf zouden zitten, mochten ze een andere baan zoeken. Kinderen in de snoepwinkel.
Daar moest ik ook vreselijk om lachen :D
pi_157601877
sayed_ridha twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:34:05 #Hezbollah reportedly captured #Jaish_Fateh's commander in Al-Eis area #Aleppo south countryside reageer retweet
*O*
pi_157601928
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Hij leek me eerlijk gezegd op die foto heel erg vertrouwd omdat ie op een Bollywood Acteur leek xD
Hij heeft veel dingen gemeen met Gandhi, ook qua uiterlijk dus volgens jou.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_157601986
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Nouja, ik hou van Bollywood films, en hij leek echt op een van mijn favo acteurs die in bijna elke film heeft gespeeld. _O-
pi_157601991
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Steek die jonge toch niet de gek aan.
pi_157602030
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Steek die jonge toch niet de gek aan.
Oke ik mag wel meer ballen hebben dan de gemiddelde FOK!er maar ik heb toch tetten joh.
pi_157602836
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:42 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Oke ik mag wel meer ballen hebben dan de gemiddelde FOK!er maar ik heb toch tetten joh.
Soleimani is een effectief generaal in de strijd tegen ISIS en rebellen maar een ghandi is hij zeker niet. Ik snap die verering van veel mede Iraniërs ook niet echt. Hij is zowat een cult held geworden daar, alsof hij eigenhandig een eind gaat brengen aan daesh en op het eind iedereen de kumbaya gaat zingen en rond bomen gaat dansen in Syrië.

Laten we niet vergeten wat de Iraanse regering doet met afvalligen van het geloof en deze man is ook een vertegenwoordiger van dat beleid en die overheid. Als het aan Iran ligt voeren Irak en Syrië een ayatollah achtig sharia beleid in en moeten alle vrouwen verplicht een hoofddoek op op straat, net als Iran.

Laten we ook niet vergeten waar Hossein Hamadani ook verantwoordelijk voor is geweest. Deze man was als hoofd van de IRGC in Teheran verantwoordelijk voor het neerslaan van de protesten na de 2009 verkiezings protesten in Iran. Hij heeft het bloed van veel jonge Iraniers aan zijn handen. Een familielid uit Teheran zei laatst tegen me dat veel mensen die net als hem toen deelnamen aan de protesten blij waren met zijn dood aan de handen van IS en eigenlijk hoopten dat hem iets ergers was overkomen dan een snelle dood.

Wil niet zeggen dat wat ze doen tegen IS niet juist of niet nodig is, het is alleen een feit dat zij de mindere van de twee kwaden zijn. We moeten niet doen alsof ze een of andere helden van stabiliteit en vrijheid zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koskesh op 16-11-2015 17:15:31 ]
pi_157603414
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:10 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Soleimani is een effectief generaal in de strijd tegen ISIS en rebellen maar een ghandi is hij zeker niet. Ik snap die verering van veel mede Iraniërs ook niet echt. Hij is zowat een cult held geworden daar, alsof hij eigenhandig een eind gaat brengen aan daesh en op het eind iedereen de kumbaya gaat zingen en rond bomen gaat dansen in Syrië.

Laten we niet vergeten wat de Iraanse regering doet met afvalligen van het geloof en deze man is ook een vertegenwoordiger van dat beleid en die overheid. Als het aan Iran ligt voeren Irak en Syrië een ayatollah achtig sharia beleid in en moeten alle vrouwen verplicht een hoofddoek op op straat, net als Iran.

Laten we ook niet vergeten waar Hossein Hamadani ook verantwoordelijk voor is geweest. Deze man was als hoofd van de IRGC in Teheran verantwoordelijk voor het neerslaan van de protesten na de 2009 verkiezings protesten in Iran. Hij heeft het bloed van veel jonge Iraniers aan zijn handen. Een familielid uit Teheran zei laatst tegen me dat veel mensen die net als hem toen deelnamen aan de protesten blij waren met zijn dood aan de handen van IS en eigenlijk hoopten dat hem iets ergers was overkomen dan een snelle dood.

Wil niet zeggen dat wat ze doen tegen IS niet juist of niet nodig is, het is alleen een feit dat zij de mindere van de twee kwaden zijn. We moeten niet doen alsof ze een of andere helden van stabiliteit en vrijheid zijn.
Allemaal mooi en wel maar momenteel hebben we Soleimani op de grond hard nodig.
Corporate translator
pi_157603948
Je kunt je afvragen wat er zou gebeuren als de protesten van 2009 niet neergeslagen waren... Waarschijnlijk hadden de Amerikanen en de Special Tribe hun MEK proxy aan het werk gezet en ook goedgelovige jongeren wapens geleverd voor eigen destructief gewin.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157604028
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef Intellectueel het volgende:
Iemand dit filmpje gezien? :D

Lijkt erop alsof iemand wel heel erg nieuwsgierig is naar wat Obama en Putin met elkaar bespreken.

http://gfycat.com/ReflectingLargeFurseal

Als ik het zou moeten schatten op basis van uiterlijk denk ik een (Ashkenazi) Israëliër. Maar hij doet het weer op zo'n amateuristische wijze dat het bijna geen Israëliër kan zijn denk ik dan. Z'n oortje wat uit z'n pak komt kan ook makkelijk een microfoontje zijn.

Wat betreft Soleimani, briljante strateeg die veel invloed heeft, mooi stukje ook over hem in dat New Yorker artikel. Kon zijn humor mbt bepaalde berichten aan de Amerikanen wat in dat stuk voorkwam wel waarderen, hij kent het operatieve wereldje zeer goed.

Heeft echter wel veel bloed aan z'n handen bij het neerslaan van het studentenprotest in 2009.

Is echter wel de man bij uitstek gebleken voor het aanpakken van ISIS en ander jihadistisch tuig.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_157604047
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Intellectueel het volgende:
Putin: ISIS financed from 40 countries, including G20 members

[..]

https://www.rt.com/news/322305-isis-financed-40-countries/

Op welk G-20 land doelt Putin? Turkije? Saudi Arabië? Allebei?
Als er private financiers zijn dan zijn die mensen waarschijnlijk ten dode opgeschreven tenminste dat zou ik doen als ik Rusland of Frankrijk was. Zo'n rijke Saudiër die IS finaciert gaat vanzelf eens op vakantie je hoeft hem alleen maar op gruwelijke wijze in het openbaar te vermoorden en de kranten vol laten zetten waarom hij gedood is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_157604105
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:06 schreef primakov het volgende:
Heeft echter wel veel bloed aan z'n handen bij het neerslaan van het studentenprotest in 2009.
Dat was Hamedani, niet Soleimani. En 2009 waren geen studentenprotesten natuurlijk. ;)
pi_157604166
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 17:40 schreef HSG het volgende:

[..]

Allemaal mooi en wel maar momenteel hebben we Soleimani op de grond hard nodig.
Nou.. we...
Wat we nodig hebben zijn islamieten die hun religie verlaten en de kant van de beschaving kiezen.
pi_157604246
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:09 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dat was Hamedani, niet Soleimani. En 2009 waren geen studentenprotesten natuurlijk. ;)
Klopt ik zie het al, ik haal z'n met anderen ondertekende brief aan Khatami in 1999 inhoudende de dreiging dat het leger zou ingrijpen als hij de opstand niet zou bedwingen hiermee in de war.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_157604275
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou.. we...
Wat we nodig hebben zijn islamieten die hun religie verlaten en de kant van de beschaving kiezen.
Dan ben je een gijzelaar van je eigen illusies als je denkt dat dat niet stapsgewijs dient te gaan.
pi_157604411
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:16 schreef primakov het volgende:

[..]

Dan ben je een gijzelaar van je eigen illusies als je denkt dat dat niet stapsgewijs dient te gaan.
Daar lijkt geen tijd voor te zijn.
pi_157604414
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:15 schreef primakov het volgende:

[..]

Klopt ik zie het al, ik haal z'n met anderen ondertekende brief aan Khatami in 1999 inhoudende de dreiging dat het leger zou ingrijpen als hij de opstand niet zou bedwingen hiermee in de war.
Dat klopt inderdaad. Maar in Iran is het nogal een trend dat veel hardliners met de jaren steeds gematigder worden. Zoals uit dat artikel van New Yorker blijkt, vecht Soleimani niet zozeer vanwege religieuze redenen maar wordt hij gedreven door 'love of the fight' en nationalisme.
pi_157604582
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:27 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ohgod domper
Wij hebben de beste techniek, zijn instaat om IS op de voet te volgen en nog maken wij dit soort fouten.

Lachwekkend, echt lachwekkend. IS lacht ons vierkant uit.
pi_157604602
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:06 schreef primakov het volgende:

[..]

Als ik het zou moeten schatten op basis van uiterlijk denk ik een (Ashkenazi) Israëliër. Maar hij doet het weer op zo'n amateuristische wijze dat het bijna geen Israëliër kan zijn denk ik dan. Z'n oortje wat uit z'n pak komt kan ook makkelijk een microfoontje zijn.

Wat betreft Soleimani, briljante strateeg die veel invloed heeft, mooi stukje ook over hem in dat New Yorker artikel. Kon zijn humor mbt bepaalde berichten aan de Amerikanen wat in dat stuk voorkwam wel waarderen, hij kent het operatieve wereldje zeer goed.

Is echter wel de man bij uitstek gebleken voor het aanpakken van ISIS en ander jihadistisch tuig.
Een extremist aanstellen om een andere extremist uit te schakelen :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157604603
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:28 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Wij hebben de beste techniek, zijn instaat om IS op de voet te volgen en nog maken wij dit soort fouten.

Lachwekkend, echt lachwekkend. IS lacht ons vierkant uit.
Ik zie gewoon echt nu voor me strijders die zo zitten van: nananananana
pi_157604672
ADnl twitterde op maandag 16-11-2015 om 18:28:13 Iran zegt Islamitische Staat aan te vallen als de terreurgroep binnen 40 kilometer van de grens komt https://t.co/IOk7uFQjiM reageer retweet
pi_157604877
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:31 schreef Houtenbeen het volgende:
ADnl twitterde op maandag 16-11-2015 om 18:28:13 Iran zegt Islamitische Staat aan te vallen als de terreurgroep binnen 40 kilometer van de grens komt https://t.co/IOk7uFQjiM reageer retweet
Heeft Iran al eerder mee gedreigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')