Zie ik het nu verkeerd of zijn de 12, 1 & 2 nummers, en de rest Romeinse cijfers?quote:Op donderdag 19 november 2015 08:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Standards.
Daar heeft het niets mee te maken eigenlijk, meer prijs ten opzichte van wat je ervoor krijgt.
Verder, hier bij beter licht voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn:
Los van mijn mening over dit horloge (of horloges in zijn algemeen) is standards voor sommige wel belangrijker als prijs kwaliteit. Bij sommige gebruiksvoorwerpen geldt dat voor mij ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Standards.
Daar heeft het niets mee te maken eigenlijk, meer prijs ten opzichte van wat je ervoor krijgt.
Verder, hier bij beter licht voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mijzelf heb ik hem gekocht als aanvulling op mijn horloge verzameling. Dit in verband met het feit dat het hier een handwinding horloge betreft inclusief "skeleton" look. Twee vliegen in een klap voor een zeer laag bedrag.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sorry MTA, I'm with the Shiz. Ik vind 'm iets te kitscherig ogen, teveel bling en goedkoop. Ik ben ook echt geen fan van alle Sharks of andere gelozzies die hier voorbij komen.
Ik heb wel eens horloges omgehad van 'n euro of 15 max, waar vrienden me dan vroegen wat dat ding wel niet moest kosten. Ik denk niet dat ze dat bij deze zouden zeggen
Nu je 't zegt!quote:Op donderdag 19 november 2015 08:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Zie ik het nu verkeerd of zijn de 12, 1 & 2 nummers, en de rest Romeinse cijfers?
10 en 11 zijn ook normaal. Dat is wel echt heel erg kut.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Zie ik het nu verkeerd of zijn de 12, 1 & 2 nummers, en de rest Romeinse cijfers?
Ik heb een RT4, volgens mij moet dat wel lukken. Weleens iets over gelezen. Ik heb op mijn RT4 ook door de garage een op eBay aangeschafte USB aansluiting erin laten zetten. Die ligt nu in het handschoenenkastje en werkt ook goed. Weliswaar iets anders dan de video hack. Als ik meer weet post ik het.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hoe heb jij je rt3 vrij gekregen om video te laten zien tijdens het rijden?
Jij snapt het.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:56 schreef Questular het volgende:
Voor dat bedrag is het alleen al leuk om te kopen om te zien hoe een mechanisch horloge werkt etc
Ach, is maar hoe je het bekijkt. Ik denk dat mensen het juist wel leuk vinden om te zien, maar wel hun eerlijke mening geven. Dat dit niet altijd strookt met je eigen bevindingen is wat anders natuurlijk. Ik hecht er in ieder geval wel waarde aan, ik vind het horloge ook niet mooi maar dat zorgt er wel voor dat ik weet dat ik hem kan overslaan. Zo heb ik zelf ook wel een keer een EYKI ding gekocht op Ali waar ook niet iedereen over te spreken wasquote:Op donderdag 19 november 2015 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je krijgt hier ook altijd zoveel motivatie om je China aankopen te posten in het China topic.
Verder:
[..]
Jij snapt het.
nou ben ik eigenlijk wel nieuwschierig naar die EYKIquote:Op donderdag 19 november 2015 09:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ach, is maar hoe je het bekijkt. Ik denk dat mensen het juist wel leuk vinden om te zien, maar wel hun eerlijke mening geven. Dat dit niet altijd strookt met je eigen bevindingen is wat anders natuurlijk. Ik hecht er in ieder geval wel waarde aan, ik vind het horloge ook niet mooi maar dat zorgt er wel voor dat ik weet dat ik hem kan overslaan. Zo heb ik zelf ook wel een keer een EYKI ding gekocht op Ali waar ook niet iedereen over te spreken was
Sterker nog ik vind hem mooier. Iets minder patserig.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:15 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik bijvoorbeeld niet inschatten dat de Swidu 30x goedkoper is dan de linker! Ziet er gewoon netjes uit.
Deels ben ik het wel met je eens, in die zin dat sommige hier wel heel erg de wijsheid in pacht denken te hebben.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je krijgt hier ook altijd zoveel motivatie om je China aankopen te posten in het China topic.
Of je het mooi vindt of niet, je ziet toch ook wel dat het zo bedoeld is dat het bovenste deel numeriek is en de rest Romeins....quote:Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En ik zou een horloge dat deels met romeinse cijfers en deels met normale cijfers werkt nooit gekocht hebben. Ook niet voor de techniek, omdat ik hem nooit zou dragen met zo'n fout en het ook een smet op mijn verzameling zou vinden.
daar komt nog eens bij dat uit platte tekst some lastig is op te maken of het positieve kritiek is, sarcastisch etc.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deels ben ik het wel met je eens, in die zin dat sommige hier wel heel erg de wijsheid in pacht denken te hebben.
Maar je moet er ook wel tegen kunnen dat mensen een andere mening hebben. En ik zou een horloge dat deels met romeinse cijfers en deels met normale cijfers werkt nooit gekocht hebben. Ook niet voor de techniek, omdat ik hem nooit zou dragen met zo'n fout en het ook een smet op mijn verzameling zou vinden.
Ik vind het dus niet gek dat mensen daarover vallen of hun eerlijke mening geven over iets.
Maar het afbranden en afkraken van andermans aankopen mag wel wat minder.
Als het zo bedoelt is dan vind ik het een dusdanige designblunder dat ik bij mijn statement blijf.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:09 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Of je het mooi vindt of niet, je ziet toch ook wel dat het zo bedoeld is dat het bovenste deel numeriek is en de rest Romeins....
Verder, over smaak valt niet te twisten. Laat een ieder gewoon in z'n waarde
Nou ja, ik had ook minder tactisch 'Winner watch? Ha! More like Loser watch' kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar het afbranden en afkraken van andermans aankopen mag wel wat minder.
Is weleens voorbijgekomen in het reviewtopic. Sla die er eens op na!quote:Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef mschol het volgende:
Weet iemand of die usb hubs, met individuele aan/uit schakelaar per poort, uit china echt de boel helemaal uitzetten en niet alleen de stroom voorziening?
Haha, die heeft elke vroege DX shopper inderdaad standaard in z'n la liggen. The good old days...quote:Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Downstar het volgende:
Mocht je toch alleen willen kijken naar mechanische horloges dan kun je volgens mij beter zon IK colouring ding nemen, die hier in de begin jaren van het china topic werden gekocht bij DX enzo.
Daar komt er ook nog 1 van, al vind ik ze nog prijzig:quote:Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Downstar het volgende:
Man man man. Mogen we nu ons mening ook al niet meer verkondigingen..
Ik ben ook van mening dat het horloge er erg goedkoop uit ziet. De cijfers glimmen mij te veel en doen me denken aan die stickers die mensen nog wel eens in kerstkaarten durven te plakken(Prettige feestdagen en shit. Zeker die gouden varianten) maar dan in (Romeinse) cijfers
. Maargoed, dat is mijn mening. Managetheanger mag het natuurlijk mooi vinden.
Mocht je toch alleen willen kijken naar mechanische horloges dan kun je volgens mij beter zon IK colouring ding nemen, die hier in de begin jaren van het china topic werden gekocht bij DX enzo.
Vier partijen. Jij. Gearbest. PayPal en DPD. En iedereen zegt niks te kunnen doen... lastig.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:13 schreef julius123 het volgende:
weer even een update over het gedoe met gearbest en dpd.
ik heb net bericht gekregen van Gearbest dat ze niks voor me kunnen doen...
paypal kan ook niks doen.
iemand nog een idee?
Ja, maar dat ziet er bijvoorbeeld al weer een stukken fatsoenlijker uit dan zoiets ook: http://www.aliexpress.com(...)ack/32361312480.html . Heb je trouwens ook zonder (imho lelijke) romeinse cijfers:quote:Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daar komt er ook nog 1 van, al vind ik ze nog prijzig:
http://m.aliexpress.com/item/32402449882.html
[..]
heel lastig:(quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vier partijen. Jij. Gearbest. PayPal en DPD. En iedereen zegt niks te kunnen doen... lastig.
Blijft alleen nog een advocaat over zou je zeggen... of je moet gewoon doorpushen bij al die partijen tot er eentje zwijkt!
De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).
Eerst nog een Titanium Eco-Drive, Kinetic, Seiko 5, en een Atomic clock horloge (G-Shock).
Hij is toch goed retourgegaan naar ze? Maar het kan dus ook zijn dat 'ie nog onderweg is en ze nog niks willen refunden voor ze hem hebben en het misschien zodra 'ie wel binnen is gelijk opgelost wordt? Had je nog beet in het webcare topic hier?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:14 schreef julius123 het volgende:
[..]
heel lastig:(
ik snap ook niet dat gearbest zo moeilijk doet.
de telefoon is namelijk al weer bij ze als het goed is
ja volgens de tracking is ie al aangekomen daar.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
Hij is toch goed retourgegaan naar ze? Maar het kan dus ook zijn dat 'ie nog onderweg is en ze nog niks willen refunden voor ze hem hebben en het misschien zodra 'ie wel binnen is gelijk opgelost wordt? Had je nog beet in het webcare topic hier?
Eh... en als je voorslaat om dan weer retourkosten naar jou te betalen? Want zo ben je je geld en je foon kwijt? Da's helemaal niks.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:27 schreef julius123 het volgende:
[..]
ja volgens de tracking is ie al aangekomen daar.
ik heb via het webcare topic contact met Aries.
hij stuurt me net een mail dat ze me niet meer kunnen helpen omdat ze maar 3 maanden support geven
2 zielenquote:Op donderdag 19 november 2015 13:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh... en als je voorslaat om dan weer retourkosten naar jou te betalen? Want zo ben je je geld en je foon kwijt? Da's helemaal niks.
Linkje van die Megir shiz?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Deze Megir is ook best classy:
[ afbeelding ]
› www.aliexpress.com/item/2(...)ess/32286320209.htmlquote:
Q&Q is Citizenquote:Op donderdag 19 november 2015 14:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› www.aliexpress.com/item/2(...)ess/32286320209.html
Was gewoon een beetje op Ali aan het browsen: http://www.aliexpress.com(...)n&isViewCP=y&catId=0 . Ook met stoffen bandje: www.aliexpress.com/item/r(...)tch/32482431968.html .
- Iemand bekend met Casima? https://casima.world.tmall.com
Niet de meest goedkope klokkies, maar ook niet echt duur. Best wel stylish aanbod.
[ afbeelding ]
Of Q&Q Solarmate: http://qq-watch.jp/lineup/combination_s/index.html
Citizen! https://form.citizen.co.jp/qq/contact/form.phpquote:Op donderdag 19 november 2015 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Q&Q is Casio or so it seems.
Citizen bedoelde ik. Een "subsidiary of Citizen Watch Co. Ltd."quote:Op donderdag 19 november 2015 15:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Citizen! https://form.citizen.co.jp/qq/contact/form.php
Geinige klokkies ook wel, vb :
[ afbeelding ]
( ¥ 629.00 ( USD 98.47 ), cheaper in Japan zelf: http://www.amazon.co.jp/dp/B007UNRUBW )
Altijd!quote:Op donderdag 19 november 2015 17:34 schreef badschaap het volgende:
Zijn jullie geïnteresseerd in een review van goedkope oordopjes (awei ES800M) en 'dure' oorddopjes (Tenmak Dulcimer) ?
Die awei ES800M bestel ik al jaren. Ik geef liever niet zoveel geld uit aan high-end oordopjes, omdat ik ze af en toe uitleen/kwijtraak of ze gaan stuk. Geluid van de ES800M is super voor die prijs. Tijdens 11/11 heb ik nog even 4 stuks besteld (3,80 dollar per stuk). Dus ik kan weer even vooruitquote:Op donderdag 19 november 2015 17:34 schreef badschaap het volgende:
Zijn jullie geïnteresseerd in een review van goedkope oordopjes (awei ES800M) en 'dure' oorddopjes (Tenmak Dulcimer) ?
Deze lijkt me wel aardigquote:Op donderdag 19 november 2015 18:18 schreef SankariNL het volgende:
[..]
Die awei ES800M bestel ik al jaren. Ik geef liever niet zoveel geld uit aan high-end oordopjes, omdat ik ze af en toe uitleen/kwijtraak of ze gaan stuk. Geluid van de ES800M is super voor die prijs. Tijdens 11/11 heb ik nog even 4 stuks besteld (3,80 dollar per stuk). Dus ik kan weer even vooruit
Ik heb ook de Xiaomi pistons V2 gehad (meerdere) maar die gaan bij mij toch sneller stuk, en ze zitten ook minder fijn. En het geluid van de awei ES800M beter dan die van de pistons V2 imho.
ik ga ze eens doorzoekenquote:Op donderdag 19 november 2015 11:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is weleens voorbijgekomen in het reviewtopic. Sla die er eens op na!
Ik zou eigenlijk nog wel eens zo 'n mega-powerbank-test willen doen als ik dat ziequote:Op donderdag 19 november 2015 18:03 schreef eddepetfokt het volgende:
De oneplus 10k powerbank [alleen zwart] nu 8 euro ex verzendkosten https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank.
Zelf hou ik het bij de Xiaomi aangezien die pass through charging.
De oneplus heeft wel 2 usb uitgangen, maar helaas max 2A output.
Misschien leuk als je ook een One plus one telefoon hebt]
[Gezien op Pepper]
En BG heeft ook weer een nieuwe serie powerbanks
http://www.banggood.com/search/pinmei.html
[ afbeelding ]
6,80quote:Op donderdag 19 november 2015 21:06 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk nog wel eens zo 'n mega-powerbank-test willen doen als ik dat zie
Iemand een idee wat de verzendkosten bedragen voor die Oneplus? Heb geen zin om te reggen om erachter te komen
BGquote:Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit allemaal Fallout 4 te spelen en daar moet ik steeds sloten openbreken met twee van die dingen. Laatst was ik ook mijn brievenbussleutel verloren, heel gedoe met de woningbouw die langs moest komen.
En toen dacht ik lijkt me eigenlijk best tof en makkelijk om dat zelf te kunnen. Ik weet nog dat ik ooit een soort doorschijnend slot had gezien om te oefenen met materiaal erbij.
Weet iemand waar ik dit goedkoop kan halen? Het hoeft niet van de beste materialen te zijn, het is toch meer om beetje te priegelen voor de gein.
Klinken doen ze ook niet echt beter vind ik dan weer. Maar wel weer wat goedkoper en betere zit. Dus uiteindelijk betere bang for buck wel. Altijd leuk om weg te geven en mensen eens met China kennis te laten maken en meteen hun standaard bagger oordopjes doen laten vergeten.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:18 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
@sankarinl Kan me bijna niet voorstellen dat de awei ES800M beter klinkt dan de Piston V2 maar ga ik voor 5 dollar eens bestellen...bedankt voor de tip![]()
Dank! Aardig prijzig, maar wel tof!quote:Op donderdag 19 november 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:
And while you're at it... http://www.banggood.com/buy/klom-pick.html
quote:What do the Dutch authorities actually think of this?
We have had the police visit us a couple of times, and even given them some instructionOnce again, Lockpicking is legal, and anyone is allowed to have a lockpick set in his or her possession.
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit allemaal Fallout 4 te spelen en daar moet ik steeds sloten openbreken met twee van die dingen. Laatst was ik ook mijn brievenbussleutel verloren, heel gedoe met de woningbouw die langs moest komen.
En toen dacht ik lijkt me eigenlijk best tof en makkelijk om dat zelf te kunnen. Ik weet nog dat ik ooit een soort doorschijnend slot had gezien om te oefenen met materiaal erbij.
Weet iemand waar ik dit goedkoop kan halen? Het hoeft niet van de beste materialen te zijn, het is toch meer om beetje te priegelen voor de gein.
Denk dat ik die ook ga halen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).
Eerst nog een Titanium Eco-Drive, Kinetic, Seiko 5, en een Atomic clock horloge (G-Shock).
Ik kijk wel op m'n telefoon als ik wil weten hoe laat het isquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:32 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Een Rolex of Omega wellicht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:32 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Nee, maar in zijn algemeenheid zij die Chinese smartwatches erg beperkt in functionaliteit en zeer buggy.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een Rolex of Omega wellicht.
Mensen die ervaring hebben met de Blitzwolf GV18 smartwatch?
Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:14 schreef shiznuts het volgende:
Nederlands filmpje achter de schermen bij 't Remix kastje team...
Hij heet Pieterbas... nuff said.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.
Homo + kakker dan krijg je dit hequote:Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Einde van t filmpje is dan wel weer goed "Dankjuwell"quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Toevallig paar weken geleden binnen gekregen, in 2 seconde heb je het slot open.....quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.
Tot 4 dagen geleden had ik de oude FW (mét RTSP) erop draaien, maar ik had zoveel last met connecten onder iOS (zowel in eigen netwerk als daarbuiten) dat ik de nieuwe firmware eens heb getest op 1 exemplaar. Dat viel me zo goed mee, dat ik 'm gelijk op mijn 3 andere Xiaoyi's heb gezet. Ik gebruik toch vooral de app op telefoon en/of tablet om de beelden te checken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier die de Xiaomi Yi Ants IP-camera heeft?
Heb je de firmware 1.8.5b erop draaien zodat RTSP werkt?
Die camera lijkt me ideaal maar Xiaomi heeft in de nieuwe firmware een wachtwoord op die RTSP-functie gezet waardoor hij alleen nog maar werkt in de app
Ipv dat je gewoon een camera-stream hebt in je netwerk voor VLC op je computer, software daarvoor, etc
Als je het eigen paswoord op de stream laat vallen, kan je de oude firmware gebruiken :quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Hmmm oké.
Ik wil eigenlijk de stream erbij zodat ik die in software kan gebruiken voor een 24/7 recording en eigen password op de stream enzo. Dat ding is zo klein en met zo'n Xiaomi batterypack ideaal, maar als het alleen via de app kan lijkt het me veel minder bruikbaar.
Ah beter, dat van die Russische firmware zag ik ook al, maar vind het zo stom dat je alles moet hacken omdat Xiaomi zulke shit passworded maaktquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Als je het eigen paswoord op de stream laat vallen, kan je de oude firmware gebruiken :
http://cl.ly/0h0w0w0i142w?_ga=1.62241708.1678458485.1448010226
Maar er is ook nog een firmware hack, met een wat recentere versie van de firmware die een aantal dingetjes fixed :
http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant
Ja, schommelt altijd rond deze prijs [+- 1 dollar]. Ik heb deze langere versie http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html een paar maanden terug voor 8,50 usd gekocht.quote:Op zondag 22 november 2015 00:26 schreef Iemand91 het volgende:
Waren deze kabels altijd al zo goedkoop?
$6.99 voor 6 dergelijke kabels is wel erg goedkoop.
(Ja, er staat erbij dat het een aanbiedingsprijs is maar dat zegt niet zoveel).
Want dit waren de kabels die hier ook goedgekeurd werden qua opladen en doorvoer.
Misschien ook maar eens een setje bestellen, samen met deze of deze autolader.
Heb haast nooit zo'n lader nodig, maar als ik 'm nodig heb kan ik wel 3-4 poorten tegelijk gebruiken.
Package included:quote:Op maandag 23 november 2015 09:31 schreef dodge_911 het volgende:
Blitzwolf 5-Port USB Charger met EU kabel nu in de aanbieding bij BG voor 4,77¤...
Ow, je hebt gelijk! Ff aanpassen dan maar...quote:Op maandag 23 november 2015 09:34 schreef Vipi het volgende:
[..]
Package included:
1*AC Cable Power Cord
Let op, is alleen de kabel. Niet de lader zelf dus.
Lol, hoeveel had je er besteld?quote:Op maandag 23 november 2015 09:37 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ow, je hebt gelijk! Ff aanpassen dan maar...
42quote:Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Lol, hoeveel had je er besteld?
Waarschijnlijk dachten ze dat je gewoon 'expedited' shipping wou? (Dat is dus niet per definitie DHL, ook PostNL 'direct' valt daar onder)quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Miniem het volgende:
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.
Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL?
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goedquote:Op maandag 23 november 2015 15:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer een Xiaomi product in de pre order
http://www.banggood.com/O(...)-iPad-p-1016040.html
Ik heb zelf deze...goedkoper, kleiner en more power...
http://www.amazon.de/dp/B(...)1&keywords=Aukey+car
Stond echt DHLquote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat je gewoon 'expedited' shipping wou? (Dat is dus niet per definitie DHL, ook PostNL 'direct' valt daar onder)
Damn, talking about...quote:
Denk niet dat je een echte Belkin dual usb met meer dan 2A per poort koopt voor 7 euro, zeker niet bij de MM.quote:Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed
Haha, nee.quote:Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed
ligt waarschijnlijk aan de coupon die je hebt gebruikt. De coupon voor de Redmi note 2 bijv gaf extra korting, maar dan wel verzending met PostNL.quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Miniem het volgende:
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.
Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL?
Postnl stond niet bij de verzendmethodes. Kon alleen DHL aanvinken voor 17 dollar.quote:Op maandag 23 november 2015 18:18 schreef tomthelong het volgende:
L
[..]
ligt waarschijnlijk aan de coupon die je hebt gebruikt. De coupon voor de Redmi note 2 bijv gaf extra korting, maar dan wel verzending met PostNL.
Dat klopt, je kan alleen DHL aanklikken, maar de coupon bepaald welke shipping gebruikt wordt. Zoals in een andere draad staat:quote:Op maandag 23 november 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Postnl stond niet bij de verzendmethodes. Kon alleen DHL aanvinken voor 17 dollar.
Heb idd wel die coupon gebruikt.
Bij een andere telefoon kun je ook alleen DHL en Fedex voor aanvinken. Nogal vreemd.
Dat is waar. Maar waarom betaal je dan voor DHL shipping? Dan hadden ze er PostNL free shipping bij moeten zetten...quote:Op maandag 23 november 2015 20:22 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Dat klopt, je kan alleen DHL aanklikken, maar de coupon bepaald welke shipping gebruikt wordt. Zoals in een andere draad staat:
"30.99 $ coupon: ibg6992ByDHL ship by DHL, which takes about 7 days
38.99 $ coupon: ibg6992ByNLpost ship with NL post that takes about two weeks"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |