Kan niet, Max is in de pits.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Max z'n motor ontploft. Ik zweer 't je.
#voorspelling
Bedankt hansquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:31 schreef SnowOokami het volgende:
De STRs doen het niet goed op dit circuit
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:31 schreef SnowOokami het volgende:
Dat kun je op basis van FP1 en 2 nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:31 schreef SnowOokami het volgende:
Hou op met jinxen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk #totheMAX
Maar ik bedoelde tijdens de race
Echt waar?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nattekat die is wat chago van je hi - ha - ho*zing*
volgens mij is motorbloempje dronkenquote:
Wodka ijs hierquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:37 schreef Geralt het volgende:
Ik heb geen bier; ik moet het met wijn doen vanavond.
Kan niet, anders had ik het gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had bijna een TR van je TR gemaakt.
#TRception
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet, anders had ik het gedaan
Jij bent toch de mod?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ge-auto-link van z iggo moet ook echt oplazerenof kan er geen ban op het gebruik van dat woord komen hier in het topic?
Ja, nee, inkomsten, dit-dat-allesquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Jij bent toch de mod?rapporteer het aan je forum techs... xD (iets met auto url parsing)
Echt? Ik d8 serieus dat het om een bug ging of verkeerde instellingquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, inkomsten, dit-dat-alles
wijn of bier?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, inkomsten, dit-dat-alles
Zowel Kvyat als Riciardo gingen wel ok, maar had niet het idee dat ze echt serieus bezig waren (als in hard rijden), jammer genoeg lieten ze de RBRs erg weinig zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:00 schreef Fer het volgende:
Wie heeft er op Riciardo gelet? Ging ie een beetje met die nieuwe Renault?
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nog niet eens, maar ik ga nu wel een eerste biertje pakkenhalf 6, einde werkdag! *sluit paper*
quote:
Ik wou Sport1Go kijken, maar die URL is nu van Ziggo en daar kan ik nergens inloggen. Net een uur met de helpdesk aan de telefoon gehangen om te horen te krijgen dat ze ook niet weten hoe het nou zit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:47 schreef SnowOokami het volgende:
Vond Ziggo Sport wel ok om te kijken, niet zoveel commentaar. Hij begon wel erg enthousiast..maar dat zwakte redelijk snel af.
Deze: http://go.ziggosporttotaal.nl/user/dologin ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik wou Sport1Go kijken, maar die URL is nu van Ziggo en daar kan ik nergens inloggen. Net een uur met de helpdesk aan de telefoon gehangen om te horen te krijgen dat ze ook niet weten hoe het nou zit.
Wel betalen maar niet kunnen kijken. Lekker bezig, Ziggo
Jup. Ik ben geen klant van Ziggo, dus kan daar ook niet inloggen. Gegevens van Sport1Go werken daar niet...quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Deze: http://go.ziggosporttotaal.nl/user/dologin ?
Huh? Je kan toch een provider selecteren? Of zit jou provider er ook niet bij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup. Ik ben geen klant van Ziggo, dus kan daar ook niet inloggen. Gegevens van Sport1Go werken daar niet...
Denk het wel, aangezien UPC geen land restricties hoeft op te leggen (vanwege het licentie gebied).quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je vanuit het buitenland ook inloggen op z iggo trouwens?
M'n ouders hebben vast z iggo.
Nope, staat er niet bij. Heb glasvezel. Sport1 staat er niet tussen en Ziggo Sport Totaal Go doet het niet met de login van Sport1Goquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Huh? Je kan toch een provider selecteren? Of zit jou provider er ook niet bij?
Ja, wel meer ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
neem er nog maar 1, het is WEEKEND
Bizarquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup. Ik ben geen klant van Ziggo, dus kan daar ook niet inloggen. Gegevens van Sport1Go werken daar niet...
Engeland?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, wel meer ook
Denk een lading ales bij een vriend vanavond
Ik ga vanavond niet meer naar Nederland neequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Bizargeld terug claimen.
[..]
Engeland?
Jup, heb het gestorneerd en de machtiging geblokkeerd. Ik kan immers niet inloggen en niemand bereiken om op te zeggenquote:
In Engeland wonen en toch Hertog Jan drinkenquote:[..]
Engeland?
Importeren die handel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jup, heb het gestorneerd en de machtiging geblokkeerd. Ik kan immers niet inloggen en niemand bereiken om op te zeggen![]()
Gelukkig zendt de Beeb de race uit deze week
[..]
In Engeland wonen en toch Hertog Jan drinken
In de kater?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen met een kater FP3 en Quali kijken
![]()
Nu al zin in![]()
Nou ja, ja en nee. Het is altjid zo'n goed excuus om te lamzakken op de bank en F1 te kijkenquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ja en nee. Het is altjid zo'n goed excuus om te lamzakken op de bank en F1 te kijken
goed planquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen met een kater FP3 en Quali kijken
![]()
Nu al zin in![]()
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh, nice, dat ga ik eens dubbelchecken voor volgend seizoen. Al heb ik nog steeds liever Sky dan een NL zender
Zakt je broek toch van af. Ze zijn echt clueless in Viry.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:05 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)still-lacking-power/
En dan te bedenken dat Renault de pioniers van de F1-turbomotoren zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Zakt je broek toch van af. Ze zijn echt clueless in Viry.
De update was alleen de ICE (7 tokens). De turbo (4 tokens) komt nog. Diw was nog niet goed getest.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Zakt je broek toch van af. Ze zijn echt clueless in Viry.
En wat verwacht je dan, dat met die turbo, de nieuwe ICE opeens wel 50pk extra heeft? Ik vermoed, dat ze nog steeds geen idee hebben in Viry.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De update was alleen de ICE (7 tokens). De turbo (4 tokens) komt nog. Diw was nog niet goed getest.
Eerder geen geld genoeg om te investeren. Het is niet voor niets dat ze Lotus nog niet hebben overgenomen en aan het onderhandelen zijn met RB over de voorwaarden van het leveren van de motor. Waarschijnlijk willen ze meer geld zien voor het leveren van een gerebadgete motor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:55 schreef Fer het volgende:
[..]
En wat verwacht je dan, dat met die turbo, de nieuwe ICE opeens wel 50pk extra heeft? Ik vermoed, dat ze nog steeds geen idee hebben in Viry.
Als het geld er wel is (in 2016?) dan moeten ze nog goede techneuten recruiten, die moeten wat ontwikkelen, 2017, testen in 2018, dus in 2019 hebben ze weer een goede motor?quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerder geen geld genoeg om te investeren. Het is niet voor niets dat ze Lotus nog niet hebben overgenomen en aan het onderhandelen zijn met RB over de voorwaarden van het leveren van de motor. Waarschijnlijk willen ze meer geld zien voor het leveren van een gerebadgete motor.
Klopt, wel op BBC 2quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:34 schreef opreis het volgende:
FP3 komt itt FP1 en FP2 niet op ziggo sport?
Echt he, zal je zien dat het morgen wel regent terwijl het niet voorspeld isquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
De Piet Paulusma van Brazilië mag van mij ook wel een andere baan gaan zoeken.
Alsof ze al die ronden lang voluit gingen. Toen was er ook genoeg op de F1 aan te merken. De races waren toen mi niet beter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:39 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit nu naar BBC2 te kijken. Wel mooi om de races uit begin 2000's te kijken.
De strijd tussen Hakkinnen en Micheal Schumacher om het kampioenschap, later met Kimi en Alonso. Toen reden ze op het randje ipv bandjes sparen.
"he tried a good old Ctrl-Alt-Del "quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Rijdt niet echt lekker nog.
Ja de top 3 lapte vewoon het hele veld toen. Maar daarintegen was het wel de topper van team A tegen de topper van team B. Alleen in 1996, 2002 en 2004 was er echte dominantie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:22 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Alsof ze al die ronden lang voluit gingen. Toen was er ook genoeg op de F1 aan te merken. De races waren toen mi niet beter.
Echt he? 2x zo lang als die andere sectoren ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:01 schreef Montov het volgende:
Tweede sector is beslissend; ja, omdat het de langste sector is.
Het is best vaak voorgekomen dat Max dit jaar de beste Renault rijder was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:03 schreef tralalala het volgende:
1. Max
2. Ricciardo
3. Kvyat
4. Sainz
En volgend jaar weer? Yep! Of Ferrari moet ruim een halve seconde vinden..quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:52 schreef Izzy73 het volgende:
Na 17 races - 14 wins voor MercedesSpannend!
Niet volgens de graphics.quote:
geen eenquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:10 schreef F1gamer het volgende:
Hoeveel Honda motoren zijn er al niet stuk gegaan?
Moet me hieraan denken:quote:
Volgens mij is het vooral het elektrische deel dat niet voor elkaar is. Ze zouden weten wat het probleem is en een oplossing hebben, maar dat mogen ze nog niet toepassen. De motor zelf zou behoorlijk moeten presteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:10 schreef F1gamer het volgende:
Hoeveel Honda motoren zijn er al niet stuk gegaan?
We went a bit too far on the front wing.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Radio en Button. Het blijft een belabberde combi
gewoon altijd gokken op understeer...quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Radio en Button. Het blijft een belabberde combi
Opzich heeft Button wel humor maar dat gaat wel verquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:22 schreef Nober het volgende:
[..]
We went a bit too far on the front wing.
Vertaling:
Pole position was mogelijk met de juiste voorvleugafstelling.
De turbo is te klein en haalt niet de verwachte toerentallen, zonder kapot te gaan. Dat is geen gerucht, gewoon bevestigd door het team en rijders en Honda.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral het elektrische deel dat niet voor elkaar is. Ze zouden weten wat het probleem is en een oplossing hebben, maar dat mogen ze nog niet toepassen. De motor zelf zou behoorlijk moeten presteren.
/geruchtenmodus
Ah ok, thanksquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:25 schreef Fer het volgende:
[..]
De turbo is te klein en haalt niet de verwachte toerentallen, zonder kapot te gaan. Dat is geen gerucht, gewoon bevestigd door het team en rijders en Honda.
In plaats van kritiek geven op het feit dat een 17 jarige gewoon kan debuteren in de F1, die auto's stellen kortom geen reet meer voor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Max Verstappen wordt weer eens de hemel in geprezen op de BBC. Zet die man eens in een top wagen...
Om die discussies nog eens te gaan voeren. Max doet het gewoon uitstekend!quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
In plaats van kritiek geven op het feit dat een 17 jarige gewoon kan debuteren in de F1, die auto's stellen kortom geen reet meer voor.
brownnosers bij de BBCquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Max Verstappen wordt weer eens de hemel in geprezen op de BBC. Zet die man eens in een top wagen...
twitter:GrandPrixTimes twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 17:30:38Button and Alonso have gatecrashed the podium...surprised they knew where it was! https://t.co/iV2j9N4758 #F1 reageer retweet
Gaan door, was laatst bevestigdquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:37 schreef Nober het volgende:
Gaan Alonso en Button nog een jaar door bij McLaren of vinden ze het wel best zo?
Ach ja, risico van de sport. Geen competitieve auto. Dan maar miljoenen binnen harken en achteraan rijden.quote:
Denk het niet haha.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Was Vettels tijd op dezelfde banden als de Mercedes?
Sainz wordt in races vernederd door Maxquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:41 schreef caspervc het volgende:
Jeej Max weer sneller dan Sainz. Gaat Sainz het nog lastig mee krijgen volgend jaar
Hehe humorquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:42 schreef ElmarO het volgende:
Netjes van Max. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal een open deur jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
"something happened"
Bedankt Hans GRO
jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:44 schreef Justevo het volgende:
Dus je mag alleen naar Q3 als je in de top 10 rijdt tijdens Q2?
ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:44 schreef Justevo het volgende:
Je kijkt voor het eerst? Er is geen Q4.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:44 schreef Justevo het volgende:
Ik kijk dit seizoen voor het eerst ja. Maar ik vroeg toch ook om Q3? Niet om Q4.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst? Er is geen Q4.
Rosberg dan ook, telkens tweede worden in de beste auto.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:46 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat ALO thuis in een hoekje jankt dat hij weg is gegaan bij ferrari.
Maar dan weet je dat het nu spannend gaat worden en je op je puntje van je stoel kunt gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:47 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik kijk dit seizoen voor het eerst ja. Maar ik vroeg toch ook om Q3? Niet om Q4.
KyFiat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:49 schreef caspervc het volgende:
[..]
Kvyat -> Kyviat -> Caviat -> Cavia?
Nope. Hij geeft geen spijt van zijn vertrek. Alleen als Ferrari kampioen zou worden en dat is niet gebeurd. Hij wilde niet weer tweede worden in een Ferrari, maar eerste. Dat zag hij bij Ferrari niet op korte termijn gebeuren dus nam hij het risico bij McLaren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:46 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat ALO thuis in een hoekje jankt dat hij weg is gegaan bij ferrari.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
"something happened"
Bedankt Hans GRO
Ja en dan wordt die 10e ipv 8e of 9equote:Op zaterdag 14 november 2015 17:57 schreef VacaLoca het volgende:
Zo lekker op de zenuwen werkend dat Max maar 1 poging doet. Straks is er een foutje of gele of rode vlag
4chanquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hahaha zelf gemaakt? Anders : bron?
Zesde is mogelijk als ie weer sneller dan de Red Bulls kan zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja en dan wordt die 10e ipv 8e of 9e![]()
Die verbeterde zich daarna nog, zit 3 tiende naar de mannen voor hem, dus een terechte 10e plek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:01 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer, 9 duizendste tekort op massa
sowieso 9 want Bottas moet 3 plekken naar achteren en die stond 8.quote:
en 10 voor Ricciardo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sowieso 9 want Bottas moet 3 plekken naar achteren en die stond 8.
Zonder druk van het kampioenschap wel. Met die druk deed Hamilton het beter.quote:
nee nee, je vergist je. Hamilton is de choker, de Duitsers zijn de koele kikkers. Rosberg heeft dan wel een nationaliteits-excuusquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zonder druk van het kampioenschap wel. Met die druk deed Hamilton het beter.
Vandaar dat Hamilton al drie keer kampioen is en die halve Duitser nog niet. Al zijn Finnen ook koel, maar blijkbaar niet genoeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee nee, je vergist je. Hamilton is de choker, de Duitsers zijn de koele kikkers. Rosberg heeft dan wel een nationaliteits-excuus
de rapneger wordt bevoordeeld door het teamquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaar dat Hamilton al drie keer kampioen is en die halve Duitser nog niet. Al zijn Finnen ook koel, maar blijkbaar niet genoeg.
9de volgens de Beeb.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
de rapneger wordt bevoordeeld door het team
zie oa Monza waar Nico de slechte auto krijgt
En Bottas 3 plekken, maar die blijft voor Max.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen Ricciardo wordt teruggezet toch?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaar dat Hamilton al pas drie keer kampioen is
twitter:VinceAbril twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 19:56:32This Alonso banter is just pure gold! Well played internet! 😝😂😭🙈👏🏼 #PlacesAlonsoWouldRatherBe #F1 https://t.co/tJtUtiocVA reageer retweet
hmm die nieuwe motor van Ricciardo brengt niet echt meer snelheid zo te zien.quote:
Die zijn niet goed genoeg. En koel zijn kan niet op tegen gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vandaar dat Hamilton al drie keer kampioen is en die halve Duitser nog niet. Al zijn Finnen ook koel, maar blijkbaar niet genoeg.
Voor wanneer dan? Want Max heeftceen RB contract tm 2017. Laten zij hem niet eerder gaan dan houdt het opquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Trouwens, Eddie Jordan zei vanavond zie ik bij het terug kijken van de kwalificatie dat Max Verstappen al een voor contract heeft getekend bij Ferrari om dus denk ik Raikkonen op te volgen. Geweldig nieuws voor Max Verstappen!
Hij had er hooguit vier kunnen hebben maar in 2007 vergooide hij het. Als rookie kan dat gebeuren.quote:
die zegt wel vaker dingen die niet kloppen, volgens mij is het alleen Alonso geweest die 1,5 jaar vantevoren een contract had bij Ferrari.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Trouwens, Eddie Jordan zei vanavond zie ik bij het terug kijken van de kwalificatie dat Max Verstappen al een voor contract heeft getekend bij Ferrari om dus denk ik Raikkonen op te volgen. Geweldig nieuws voor Max Verstappen!
Hij zegt veel vaker dingen die wel kloppen. Jordan meldde als eerste dat Schumi terugkwam en dat Hamilton overstapte naar Merc.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zegt wel vaker dingen die niet kloppen, volgens mij is het alleen Alonso geweest die 1,5 jaar vantevoren een contract had bij Ferrari.
Er zijn er nog wel een paar meer hoor. Niet dat hij de auto had waarmee een van beide kampioen moest worden zoals de laatste twee jaar, maar wel seizoenen waar hij zichzelf uitschakelde als kanshebber.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:10 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hij had er hooguit vier kunnen hebben maar in 2007 vergooide hij het. Als rookie kan dat gebeuren.
Met de verwachte bandenslijtage een goede zet. Hoger dan P9 had hij toch niet gekomen en nu spaart hij een extra ronde uit op de gebruikte banden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:29 schreef Geralt het volgende:
Volgens jaar rijdt Max gewoon bij TR. Met de Ferrari motor van dit jaar.
En daar verwacht ik eigenlijk heel stiekem toch best wel een sprongetje van voor dat team tov dit jaar. Ook als de concurrentie stappen maakt.
Net pas gezien de Q. Goed gedaan van Max. Ik dacht eerst nog waarom sturen ze Max in godsnaam niet 25 seconden eerder naar buiten; dan kan hij tenminste 2 getimede rondjes doen. Maar het gat was te groot, dat had ie zeer waarschijnlijk toch niet gehaald. Plus hij was lekker constant over alle sessies.
Goed gedaan
Zolang hij Grosjean en Maldonado maar achter zich weet te houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef MrStock het volgende:
Voor Max lijkt mij dit zo'n race waarbij je de auto gewoon heel moet houden en moet hopen op fouten/uitvallen van anderen om goed punten te scoren...
Zeker een goede zet. Ik dacht alleen wat langzamer dan het team. Proostquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef WEST het volgende:
[..]
Met de verwachte bandenslijtage een goede zet. Hoger dan P9 had hij toch niet gekomen en nu spaart hij een extra ronde uit op de gebruikte banden.
Hij heeft realistisch gezien één wereldtitel meer kunnen hebben, maar of je die fout een rookie kwalijk kunt nemen vraag ik me af. Voor de rest heeft hij nergens titels laten liggen. Dus dat valt allemaal best mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar meer hoor. Niet dat hij de auto had waarmee een van beide kampioen moest worden zoals de laatste twee jaar, maar wel seizoenen waar hij zichzelf uitschakelde als kanshebber.
Om in de top 10 het seizoen te besluiten moet hij vooral proberen om Grosjean en Hulkenberg achter zich te houden. Die eerst kan in mijn ogen nog wel, maar Hulkenberg is zeker in Brazilie voor Verstappen niet bij te houden vrees ik. Schade beperken dan maar. Abu Dhabi zal de Toro Rosso een stuk beter liggen denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zolang hij Grosjean en Maldonado maar achter zich weet te houden.
En met een beetje geluk kan Sainz ook voor die 2 eindigen.
Goed voor de WK stand voor TR. Dat is echt nog wel close tussen die 2 met na morgen nog 1 race te gaan
Geen domme dingen doen en gewoon goed presteren is het advies
Dat is al een heel ander verhaal inderdaad. De Verstappens hebben recent ook contact gehad met Wolff. Als er op basis van 'contact hebben met' al conclusies worden getrokken is het end zoek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:15 schreef Fokkingvet het volgende:
Eddie Jordan zei dat het hem niet zou verbazen als Max al contact heeft gehad met Ferrari, NIET dat hij al een contract zou hebben.
Of dat de wagen het liet afweten zoals in 2012.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar meer hoor. Niet dat hij de auto had waarmee een van beide kampioen moest worden zoals de laatste twee jaar, maar wel seizoenen waar hij zichzelf uitschakelde als kanshebber.
Ja ik zit ook mobiel, goed oplettenquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of dat de wagen het liet afweten zoals in 2012.
Edit: mobiel dus kan geen nieuwe OP maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |