SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Dit account is niet meer in gebruik.
Hoe laat draai jij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een flesje wijn koud gelegd voor de gelegenheid
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een kratje bier klaar staan én n zak kruidnootjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef Deisyy het volgende:
daar heb ik nu ook elke dagquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat zich eens aankleden en boodschappen doen
Goeie combiquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een kratje bier klaar staan én n zak kruidnootjes
Thee = whisky...quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een kratje bier klaar staan én n zak kruidnootjes
maar eerst even liters thee naar binnen werken![]()
bestaat er dan ook mint-kaneel whisky ?quote:
Ja, handmade, onlangs door iemand gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
bestaat er dan ook mint-kaneel whisky ?
deze thee ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, handmade, onlangs door iemand gedaan.
Niet te zuipen...
Hebben ze 4 flessen Highland Park 12y met mint, kaneel, jeneverbessen en zo volgepropt.quote:
die ga je vast niet mengenquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg net deze whisky binnen:
[ afbeelding ]
Distilleerderij (zat in een nog bestaande distileerderij) is sinds 1981 gesloten...
Nee, dat zou een doodzonde zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |