quote:18. Stadion Feijenoord
STADIUM FACTS
Located Rotterdam, Netherlands
Opened 1937
Tenants Feyenoord
Capacity 51,117
Record attendance 65,427
Inspired by the old Highbury, the stadium more commonly known as De Kuip (The Tub) has been Feyenoord’s home since the 1930s and quickly became a football temple. Hosting 11 European finals over the years, it became a particularly fertile ground for English teams, hosting glory nights for Tottenham (1963), Everton (1985) and Manchester United (1991) in the Cup Winners’ Cup plus Aston Villa’s 1982 European Cup Final win against Bayern Munich.
None of this could have happened had the Nazis progressed in their plan to destroy the stadium, which had been occupied by their forces. The steel and glass structure survived and it’s one of the reasons its acoustic is unique. De Kuip is all about atmosphere. For players it’s quite special, too: the tunnel that leads to the pitch depicts Feyenoord legends lifting the European Cup, while the pitch itself reputedly has the best grass in the world.
After disappointing Dutch performances in the Euro 2016 qualifiers (all played at Amsterdam Arena), many fans want the Netherlands to play back at De Kuip. But the stadium faces its own problems, as discussions over its future continue. A year after their plans for building a new 85,000-seat stadium were rejected, Feyenoord announced the 70,000-seat redevelopment of De Kuip for 2015, but the plan was once again postponed. – MM
Read more at http://www.fourfourtwo.co(...)#a0PdClAEvF0kseWH.99
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:19 schreef hhh38 het volgende:
Niet om die discussie over De Kuip weer aan te zwengelen, maar gewoon omdat het mooi is om te lezen: FourFourTwo heeft een top 100 gemaakt van de beste stadions ter wereld en ons Kuipie staat daar toch mooi op de 18e plaats! Onder andere boven Anfield en Camp Nou.
(Voordat mensen gaan zeiken over subjectiviteit en dergelijke: link)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Giovanni van Bronckhorst wil dit seizoen kampioen worden met Feyenoord. "Dat is natuurlijk het doel", vertelt de trainer van de Rotterdammers in FC Rijnmond.
Van Bronckhorst was vrijdag te gast bij de opnames van FC Rijnmond in Café Verschoor. Hier vertelde hij uitgebreid over zijn eerste maanden als hoofdtrainer van Feyenoord. "Er is me nog niets tegenvallen", vertelt de trainer die harde beslissingen durft te maken. Zo speelde Lex Immers onder Gio's voorgangers vrijwel iedere wedstrijd, maar zit hij bij Van Bronckhorst op de tribune, net als Annas Achahbar. Van Bronckhorst gaat uitgebreid in op de situatie van beide spelers.
Tot slot blikte Van Bronckhorst terug op de wedstrijden tegen Ajax en het verlies tegen ADO Den Haag. "De mentaliteit die je in wedstrijden tegen PSV en Ajax hebt moet je ook hebben in wedstrijden tegen mindere tegenstanders. Als trainer probeer ik dat ook aan te geven vooraf, maar in die wedstrijd tegen ADO lukt het dan toch niet."
"Het kampioenschap is natuurlijk het doel. In de wedstrijden dat we het moeilijk hebben moeten we er ook staan. Tegen ADO ging het mis en dat geeft een slecht gevoel. Dat gevoel willen we niet meer, daar zullen we alles aan doen."
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedegen onderzoekje. Je hebt helemaal gelijk: objectief gedaan. Tegen de uitkomsten kun je dan ook niets inbrengen.quote:As usual with FourFourTwo, we don't take these decisions lightly. Discussions took place over the course of months, involving our dozens-strong global network of writers and editors, eventually whittling down a longlist and arguing our way to a consensus.
Each candidate was judged on five criteria: history; atmosphere; capacity; architecture and environment; and that almost indefinable but viscerally obvious "wow factor". In short, how desperately would football fans want to go there?
You may not agree with every inclusion or preference, but we hope you will find plenty to enjoy and enthral in these features. It’s fair to say we’ve all learned something new and gained some potential destinations, pending agreement from partners and bank managers.
Read more at http://www.fourfourtwo.co(...)#EopElcbFJKU1ydy5.99Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Gedegen onderzoekje. Je hebt helemaal gelijk: objectief gedaan. Tegen de uitkomsten kun je dan ook niets inbrengen.
Zo speelde Lex Immers onder Gio's voorgangers vrijwel iedere wedstrijd, maar zit hij bij Van Bronckhorst op de tribune, net als Annas Achahbar. Van Bronckhorst gaat uitgebreid in op de situatie van beide spelers.quote:
Zal nog wel een berichtje over komen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo speelde Lex Immers onder Gio's voorgangers vrijwel iedere wedstrijd, maar zit hij bij Van Bronckhorst op de tribune, net als Annas Achahbar. Van Bronckhorst gaat uitgebreid in op de situatie van beide spelers.
Wat zei hij over Achahbar dan?
Net gekeken naar FC Rijnmond. Gio was een beetje wazig over Achahbar. Op dit moment kiest hij voor Kazim, gebaseerd op trainingen en specifieke kwaliteiten zoals fysiek. 'Hij had ook zomaar kunnen scoren tegen Ado en Ajax, dan praat iedereen anders.'quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo speelde Lex Immers onder Gio's voorgangers vrijwel iedere wedstrijd, maar zit hij bij Van Bronckhorst op de tribune, net als Annas Achahbar. Van Bronckhorst gaat uitgebreid in op de situatie van beide spelers.
Wat zei hij over Achahbar dan?
had kunnen scoren, story of his lifequote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net gekeken naar FC Rijnmond. Gio was een beetje wazig over Achahbar. Op dit moment kiest hij voor Kazim, gebaseerd op trainingen en specifieke kwaliteiten zoals fysiek. 'Hij had ook zomaar kunnen scoren tegen Ado en Ajax, dan praat iedereen anders.'
Mijn oma ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net gekeken naar FC Rijnmond. Gio was een beetje wazig over Achahbar. Op dit moment kiest hij voor Kazim, gebaseerd op trainingen en specifieke kwaliteiten zoals fysiek. 'Hij had ook zomaar kunnen scoren tegen Ado en Ajax, dan praat iedereen anders.'
Alleen dat deed hij, weer, niet. Tijd om conclusies te trekken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kramer ook niet. We hebben helaas gewoon matige spitsen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Alleen dat deed hij, weer, niet. Tijd om conclusies te trekken.
Kuyt in de spits.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kramer ook niet. We hebben helaas gewoon matige spitsen.
Aiquote:KNVB-coach Aron Winter heeft drie spelers van Oranje onder 19 naar huis gestuurd vanwege onprofessioneel gedrag. Het gaat om Bilal Ould-Chikh (Benfica), Calvin Verdonk (Feyenoord) en Sherel Floranus (Sparta Rotterdam). Winter roept geen vervangers op.
En dan niet vermelden wattie gedaan heeft? Waardeloos stukje dus.quote:
Het is wat meid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een neus die Verdonk naar huis stuurt jaja. Wat is dat trouwens Grim bij jonge oranje winter bij jong oranje en blind bij het grote oranje wat een neuzen bende.
Welke trainers met Feyenoord achtergrond/bloed zouden dan geschikt zijn voor Oranje of Jong-Oranje?quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een neus die Verdonk naar huis stuurt jaja. Wat is dat trouwens Grim bij jonge oranje winter bij jong oranje en blind bij het grote oranje wat een neuzen bende.
Zo vier je een gelijkspel als Feyenoorder inderdaad!quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:57 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch mooi. Beek
Ga ik eens even doorlezen, thanks.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:19 schreef hhh38 het volgende:
Niet om die discussie over De Kuip weer aan te zwengelen, maar gewoon omdat het mooi is om te lezen: FourFourTwo heeft een top 100 gemaakt van de beste stadions ter wereld en ons Kuipie staat daar toch mooi op de 18e plaats! Onder andere boven Anfield en Camp Nou.
[..]
Let vooral even op plek 13 en kijk dan even of je de lijst nog serieus kunt nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ga ik eens even doorlezen, thanks.
Het zou beter voor je zijn als je je volslagen stupiditeit ergens anders tentoonspreidtquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo vier je een gelijkspel als Feyenoorder inderdaad!
Ach joh, gun een ander mens ook eens wat. Ik lig me anders ook maar te vervelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zou beter voor je zijn als je je volslagen stupiditeit ergens anders tentoonspreidt
Hey jij. Flikker eens op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo vier je een gelijkspel als Feyenoorder inderdaad!
Camp Nou staat op 2 hoor?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die al eerder voorbij had zien komen. Had nog niet naar de top 15 gekeken toen ik dit plaatste, misschien was dat slim geweestquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die al eerder voorbij had zien komen. Had nog niet naar de top 15 gekeken toen ik dit plaatste, misschien was dat slim geweest
Tourequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:43 schreef Tortugal het volgende:
De B1 wint met 8-0 vandaag. Hattrick Chong. Het is tegen Roda, maar in dat team spelen echt een paar toekomstige wereldsterren.
echte trieste nerdje ben jij wat doe je in deze toppa 100 reacties kkneusquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
Ik hoor het wel, over een jaartje of vier een heuse kampioenslichting. Jullie lijken Ajax wel.
Zet de stoeltjes maar vast op de Coolsingel, dat wordt genieten.
Je verveelt je echt dood of niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
Ik hoor het wel, over een jaartje of vier een heuse kampioenslichting. Jullie lijken Ajax wel.
Hou zulke reacties maar voor buiten dit topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
Mijn stoeltje staat allangquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
Kneus, wij zijn niet zo. Wij zijn realistisch. Jullie dromers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:38 schreef BadderHaring het volgende:
Supertalent Slabbekoorn ontbreekt nog.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toure
Vente
Wehrmann
El Bouchataoui
Chong
Zijn daar de bazen. Wehrmann is aanvoerder en gaat een nieuw contract tekenen. Hij kan naar PSV en Arsenal. Top!
In de A1 heb je Hamer, Robertha, Fernandes
Nee hoor. Gaat het niet halen. Wees realistisch j0rdi.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Supertalent Slabbekoorn ontbreekt nog.
Die zijn nu al ongelooflijk goed. Zal mij ontzettend verbazen als zij na een jaartje Feyenoord in de Eredevisie niet gelijk naar Real of Barcelona kunnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toure
Vente
Wehrmann
El Bouchataoui
Chong
Zijn daar de bazen. Wehrmann is aanvoerder en gaat een nieuw contract tekenen. Hij kan naar PSV en Arsenal. Top!
Toure = nieuwe C. Ronaldoquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toure
Vente
Wehrmann
El Bouchataoui
Chong
Wehrmann...geef die gast nummer 8. Wehrmacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Toure
Vente
Wehrmann
El Bouchataoui
Chong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |