Ik wist niet dat er een topic in MUZ was, maar goed plan.quote:Op maandag 16 november 2015 21:30 schreef Japepk het volgende:
Laten we daar gewoon verdergaan als deze sluit?
Serieus? Was nooit echt een die-hard, maar er zitten toch wel meerdere zaadnummers tussen. Valt me op dat dat ook meteen nummers zonder K3-feeling zijn, zoals Superhero en Je mama ziet je graag. Wat een pulp. En wat is de omschakeling na MamaSè duidelijk! K3 met Josje ging duidelijk een meer sexy (Kristel-gifje in 3, 2, 1..) tour op, waar K3 nu terug naar de allerkleinsten zal gaan.quote:Op maandag 16 november 2015 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte liefhebbers: Alle 45 singles van 17 jaar K3 nog eens op een rijtje. Valt me dan toch op dat ik bij 'alle kleuren' meteen weer kippenvel krijg, bij de andere liedjes heb ik dat minder. Die nostalgie zit echt diep.
Edit: De enige 2 singles waar ik echt niet naar kan luisteren zijn 'Drums gaan boem' en 'K3 loves you'. Alle andere nummers vind ik nog steeds leuk om te luisteren.
U vraagt, wij draaien kwijlen:quote:
Kan je naar dat topic linken voordat dit vol zit? Sommigen zijn hier aarslui namelijk.quote:Op maandag 16 november 2015 21:03 schreef Dirk het volgende:
We kunnen ook switchen naar het K3 topic in MUZ. Aangezien de TAL voorbij is.
Dit is al wel een poosje terug. Een studentenvereniging had Samson en Gert geboekt voor hun intro.quote:Op maandag 16 november 2015 22:04 schreef showtimer het volgende:
https://www.instagram.com/p/-KLFommWwv
Eerste teken van leven voor Klauren sinds de finale denk ik?
Eens. onze 32 stuks aan topdraadjes zijn nationaal erfgoed geworden inmiddels.quote:Op maandag 16 november 2015 22:22 schreef jcdragon het volgende:
Of vraag aan een mod om dit topic en reeks te verplaatsen naar MUZ. Ik kan daar geen K3 topic vinden
September ja, toen zaten wij zelfs nog naar de audities te gluren.quote:Op maandag 16 november 2015 22:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit is al wel een poosje terug. Een studentenvereniging had Samson en Gert geboekt voor hun intro.
quote:Op maandag 16 november 2015 22:04 schreef showtimer het volgende:
amaiquote:Ik ben dankbaar dat wij elkaar zo goed hebben leren kennen tijdens dit avontuur💗.
Godskolere, is dit echt? Mijn fotografenhart huilt van de amount of Photoshop... Tering. En what is up met Josjes neus, mijn god...quote:
't origineel is al niet jovel, maar 't helpt haar (en Kristel) niet dat ze gespiegeld zijn:quote:Op maandag 16 november 2015 22:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Godskolere, is dit echt? Mijn fotografenhart huilt van de amount of Photoshop... Tering. En what is up met Josjes neus, mijn god...
Weer een briljant voorbeeld van Kristel-sexyness die eerste foto. Die tong tussen haar tanden dat doet ze gewoon expres om nog aantrekkelijker over te komen.quote:Op maandag 16 november 2015 21:57 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vond het een ontzettende straf er naar te zoeken...
[ afbeelding ]
Enjoy:
[ afbeelding ]
Wel geinig dat Lauren en Klaasje al in september dikke maatjes waren. Blijkbaar hebben die de afgelopen maanden samen echt wel een kliekje gevormd. (moet wel een reden zijn waarom Studio 100 ze niet samen in één groepje wilde)quote:Op maandag 16 november 2015 22:04 schreef showtimer het volgende:
Daar is Josje overigens ook een ster in, dat "tonglachen". Echt om de haaaaaverklap.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die tong tussen haar tanden dat doet ze gewoon expres om nog aantrekkelijker over te komen.(is echt zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |