als een boer met kiespijnquote:
Neee eerst onzekere muts asjeblieft!quote:
Nee eerst Cruella!quote:Op maandag 16 november 2015 18:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Neee eerst onzekere muts asjeblieft!
Hoezo, gewoon iedere keer een slok whiskey pakken als ze jankt of begint over haar maquote:Op maandag 16 november 2015 18:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Neee eerst onzekere muts asjeblieft!
Dan zitten we lazerus op de bank elke dag johquote:Op maandag 16 november 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon iedere keer een slok whiskey pakken als ze jankt of begint over haar ma
Ja iddquote:Op maandag 16 november 2015 18:41 schreef franklop het volgende:
weinig kans dat huillie eruit gaat met een toetje natuurlijk
met het kookschema van burner in het achterhoofd is hij dat toch al elke avondquote:Op maandag 16 november 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan zitten we lazerus op de bank elke dag joh
best een idee, ik heb nog wat sterke drankquote:Op maandag 16 november 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan zitten we lazerus op de bank elke dag joh
lolquote:Op maandag 16 november 2015 18:43 schreef franklop het volgende:
[..]
met het kookschema van burner in het achterhoofd is hij dat toch al elke avond
Als je goed in de olie zit, loopt het gesmeerdquote:Op maandag 16 november 2015 18:43 schreef franklop het volgende:
[..]
ik dacht dat jij burner in je achterhoofd had... als in in gedachten....... Was benieuwd welke foto jij voorbij had zien komenquote:Op maandag 16 november 2015 18:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan wat meer drinken tijdens het koken ipv tijdens het eten. Wie weet wat voor goede dingen ik maak!quote:Op maandag 16 november 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je goed in de olie zit, loopt het gesmeerd
dan lekker slow-cooken.... heb je zo paar flessen wijn opquote:Op maandag 16 november 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan wat meer drinken tijdens het koken ipv tijdens het eten. Wie weet wat voor goede dingen ik maak!
op de BBQ?quote:Op maandag 16 november 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan lekker slow-cooken.... heb je zo paar flessen wijn op
Maak ik een stoofpotje wat een paar uur moet sudderenquote:Op maandag 16 november 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan lekker slow-cooken.... heb je zo paar flessen wijn op
Dat kan alleen op zo een bakbeest van een BBQ gestookt op hout-korrels heb ik laatst geleerdquote:
zig-go?quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
Trouwens, het is hier weer maandag slow day. Qua internet, serieus elke maandag
vind hem bij mij ook redelijk traag, vandaag dat ik dat dachtquote:Op maandag 16 november 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ziggo. Al had ik het bij UPC ook al. Geen idee wat dat nou is elke keer.
Zijn vandaag al de hele dag storingen....quote:Op maandag 16 november 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ziggo. Al had ik het bij UPC ook al. Geen idee wat dat nou is elke keer.
Oh dan is het vandaag dat. En niet de normale maandagsloomdag.quote:Op maandag 16 november 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn vandaag al de hele dag storingen....
Tx Amsterdam dus ook idd. Lekker dan.quote:Op maandag 16 november 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
http://allestoringen.nl/storing/ziggo
quote:Op maandag 16 november 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Mooi, ashleigh is lekker aan het falen...
Volgens mij omdat het vaak pas richting het eind allemaal bij elkaar komt..quote:Op maandag 16 november 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
Ze roepen altijd dat ze niet op tijd klaar zijn maar het komt maar heel zelden voor dat iemand het helemaal niet af heeft.
Cruella vergeet ook de muntoliequote:
Plus dat het natuurlijk veel spannender is als iedereen steeds roept 'ik red het niet, hellup!'quote:Op maandag 16 november 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het vaak pas richting het eind allemaal bij elkaar komt..
Volgens mij ook het moeilijkste...quote:Op maandag 16 november 2015 18:59 schreef franklop het volgende:
heb het idee dat er onevenredig veel toetjes gemaakt moeten worden bij de eliminatie
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 16 november 2015 18:59 schreef franklop het volgende:
heb het idee dat er onevenredig veel toetjes gemaakt moeten worden bij de eliminatie
maar goed, het is masterchef, niet master-paterssierquote:Op maandag 16 november 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij ook het moeilijkste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |