quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:28 schreef Karina het volgende:
Oh ja nog iets MC gerelateerds. Ik zag gisteren toen ik boodschappen ging doen 'knotje' (van MC Holland) voorbijracen op zijn scooter
jammer hoorrrrrquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:38 schreef Karina het volgende:
Denk niet dat ik online ben straks.
Sowieso maandag weer
net wat voor jou.quote:
Rose en Amyquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef maryen65 het volgende:
2 afleveringen gemist, is er iemand uitgegaan?
Don't insult me....quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer hoorrrrr
[..]
net wat voor jou.
[..]
Rose en Amy
ik meen hetquote:
Ik ga hier niks op zeggen... teveel blauw in het topicquote:
ja ik denk niet dat t vlees nu nog smaaktquote:
Ik ben heul in mn uppie johquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen... teveel blauw in het topic
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen... teveel blauw in het topic
Iets met potten, kort en pittig kapsel, die bun's en zoquote:
ow maar dat kan een poot ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iets met potten, kort en pittig kapsel, die bun's en zo
Poot als in homosexuele man? Heeft nog nooit iemand gezegd in mijn buurt, geloof ik...quote:
ja jij begint met potten te gooien, dus ik mik er een poot inquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Poot als in homosexuele man? Heeft nog nooit iemand gezegd in mijn buurt, geloof ik...
2 potten maken nog geen poot.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja jij begint met potten te gooien, dus ik mik er een poot in
nee maar ja zonder poten hebben potten nix om op te staanquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 potten maken nog geen poot.....
Das waarquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee maar ja zonder poten hebben potten nix om op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |