Mwah, daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zozeer inconsistent. Alle andersgekleurden en andersdenken uitroeien is ook een manier om de basis te leggen voor 'vrede en verbroedering met de gehele mensheid'. Je kunt in ieder geval stellen dat de kans die Jefferson zag nou niet bepaald met beide handen is aangegrepen.
Nonsens, vrij gangbaar in Anatolië.quote:Leidinggeven in het Slotervaart: betalen in cash, banen voor familieleden
De managementstijl van Aysel Erbudak was nogal... onorthodox.
Een allochtone vrouw is ook een keer manager.. Meteen valt de goegemeente over haar onorthodoxe managementstijl.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Nonsens, vrij gangbaar in Anatolië.
De eerste 150 jaar was het dan ook een bottom up samenleving niet gehinderd door bureaucratie. Dat is de basis voor het succes.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
De Verenigde Staten is toch de meest succesvolle kolonie uit de moderne geschiedenis te noemen. Zeker in de 19e eeuw was de groei bewonderenswaardig en vooruitstrevend. Een stuk succesvoller dan de revolutie in Frankrijk is gebleken.
Ik zie vooral een boze Portugees genaamd Timothy Bankcroft-Hinchey.quote:
Kwam alleen nog een burgeroorlogje tussendoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
De Verenigde Staten is toch de meest succesvolle kolonie uit de moderne geschiedenis te noemen. Zeker in de 19e eeuw was de groei bewonderenswaardig en vooruitstrevend. Een stuk succesvoller dan de revolutie in Frankrijk is gebleken.
Doet iedereen, maar hyperfocus op haar omdat ze Erbudak heet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Nonsens, vrij gangbaar in Anatolië.
Als alle managers zo zijn is het niet onorthodox meer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Doet iedereen, maar hyperfocus op haar omdat ze Erbudak heet.
Typisch NL media waar elke vorm van diversiteit ontbreekt.
Precies.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een allochtone vrouw is ook een keer manager.. Meteen valt de goegemeente over haar onorthodoxe managementstijl.
Zo hou je het old-boys-netwerk in stand.
Oké. Dus omdat journalisten iets onorthodox noemen betekent het dat alle andere managers geen werknemers aannemen op basis van hun netwerk en voorkeuren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:57 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Als alle managers zo zijn is het niet onorthodox meer.
Met uitzondering van Brussel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als het plots voor een groot deel geen blanke mannen zijn valt het ineens op. Maar goed, de media zijn dan ook totaal niet divers. Niks wat grote invloed heeft in Nederland is eigenlijk divers.
Ik neem aan dat we deze meneer van het NRC kunnen vertrouwen ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oké. Dus omdat journalisten iets onorthodox noemen betekent het dat alle andere managers geen werknemers aannemen op basis van hun netwerk en voorkeuren.
Och, viel wel mee. Europa had in de 19e eeuw "wat" meer oorlog.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwam alleen nog een burgeroorlogje tussendoor.
Klopt, was hier vast ook een stuk minder geweest als de Napoleon gewoon de rest van de Europese volkeren had uitgemoord.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, viel wel mee. Europa had in de 19e eeuw "wat" meer oorlog.
Het bevestigt gewoon een beeld voor jou, het beeld wat gangbaar is onder een bepaald deel van de bevolking, toevallig het zelfde deel wat 100% uitmaakt van de redactie uitmaakt van alle belangrijke nieuwsbronnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we deze meneer van het NRC kunnen vertrouwen ja.
Verder is het sleutelwoord 'familieleden'.
Zoals een vooraanstaand Nederlands militair eens zei: "don't shoot the pianist".quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
De NRC-redactie wenst u fijne kerstdagen en heeft totaal niet een eenzijdige blik op een heel divers land!![]()
[ afbeelding ]
Dat is overigens in vrijwel geen enkel land zo, maar het klopt wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Precies.
Vrijwel alle functies worden uitgedeeld via een netwerk van vriendjespolitiek.
Als het plots voor een groot deel geen blanke mannen zijn valt het ineens op. Maar goed, de media zijn dan ook totaal niet divers. Niks wat grote invloed heeft in Nederland is eigenlijk divers.
En die prediken dan via hun krant het diversiteitsgospel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
De NRC-redactie wenst u fijne kerstdagen en heeft totaal niet een eenzijdige blik op een heel divers land!![]()
[ afbeelding ]
Te weinig mannen in pak. Ik zeg: onrendabelenclub.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Nederland is daar niet heel uitzonderlijk in inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is overigens in vrijwel geen enkel land zo, maar het klopt wel.
Het is ook de publieke perceptie: "CEO Jan van Dijk heeft Kees de Vries en Hans de Jong aangesteld" vs
"CEO Aysel Erbudak heeft Ahmed Anatoli en Fatma Boerkistan aangesteld"
Bij de tweede denken mensen dat "de Turken" het hebben gemunt op "hun" banen.
Ik verneem nu net dat het juist een bolwerk van blankemannendominantie is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En die prediken dan via hun krant het diversiteitsgospel.
Oh, ik lees in dit soort kranten ook anders dagelijks hoe mislukt de multiculturele samenleving is en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En die prediken dan via hun krant het diversiteitsgospel.
Kijk maar op de voorpagina van nrc.nlquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oh, ik lees in dit soort kranten ook anders dagelijks hoe mislukt de multiculturele samenleving is en dat soort dingen.
Ze laten graag "beide kanten" horen, maar eigenlijk laten ze maar een kant horen.
Het gejank over racisme begint aan alle kanten echt totaal vermoeiend te worden imho.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef GSbrder het volgende:
Goed artikel, dit:
De linkse mensen hebben het meest een white privilege
Allemaal window-dressing. Een Afrikaanse wetenschapper een onderzoekje laten beschrijven, zodat ze lekker inclusief kunnen lijken, of een Marokkaanse straatfilosoof een podium bieden om te doen alsof ze oog hebben voor die kant van de samenleving.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oh, ik lees in dit soort kranten ook anders dagelijks hoe mislukt de multiculturele samenleving is en dat soort dingen.
Ze laten graag "beide kanten" horen, maar eigenlijk laten ze maar een kant horen.
Correct; soms neem ik linkse standpunten in, louter om mijn privilege nog verder uit te kunnen buiten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef GSbrder het volgende:
Goed artikel, dit:
De linkse mensen hebben het meest een white privilege
PVV-er pompom is er natuurlijk ook weer als de kippen bij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gejank over racisme begint aan alle kanten echt totaal vermoeiend te worden imho.
Ik doe het andersom; ik neem rechtse standpunten in om minder racistisch te zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct; soms neem ik linkse standpunten in, louter om mijn privilege nog verder uit te kunnen buiten.
Alles om maar pandjes in Zuidoost te kunnen schuiven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe het andersom; ik neem rechtse standpunten in om minder racistisch te zijn.
Grappen maken over negers valt beter bij die doelgroep dan vertellen dat je laatst nog bij een bijzonder Ethiopisch restaurant hebt gegeten en daardoor weet wat voor ergs ze doormaken tijdens de Sinterklaasintocht.
Bij gebrek aan charisma is mijn White Privilege het enige wat nog rest als ik in het buitenland of de Randstad kom en ook maar iets voor elkaar wil krijgen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
PVV-er pompom is er natuurlijk ook weer als de kippen bij.
Laatst nog een KFC kunnen flippen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Alles om maar pandjes in Zuidoost te kunnen schuiven.
Er zit nu een winkel voor haarextensies?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laatst nog een KFC kunnen flippen.
Echt zo'n zichzelf verheven voelende linkse.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gejank over racisme begint aan alle kanten echt totaal vermoeiend te worden imho.
Het is bij Friek in de buurt, dus je weet hoe dun de markt daar is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit nu een winkel voor haarextensies?
oh?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, viel wel mee. Europa had in de 19e eeuw "wat" meer oorlog.
Pandjeshuis, belwinkel of ALDI-filiaal, gok ik dan zo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is bij Friek in de buurt, dus je weet hoe dun de markt daar is.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Echt zo'n zichzelf verheven voelende linkse.
quote:„Ik ruik ze”, zegt Arzu Aslan. „Witte mannen van rond de vijftig jaar, vaak linksig, met als handelsmerk antiracisme en anti-islamofobie – er is een heel clubje van op Twitter. Dat paternalisme! Ik heb tien keer liever een diehard racist.”
Wat meer dan de USA, daar verwees ik naar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oh?
volgens was de 19e eeuw op wat revoluties en zeer kortstondige oorlogen zeer vreedzaam..
iig stukken beter dan de 20e eeuw.
Napoleontische oorlogen (deels buiten europa uitgevochten) met 2 - 2,5 miljoen doden als zwaarste conflict, maar net aan het begin
daarnaast echer hooguit de Carlistische burgeroorlog in spanje (over drie oorlogen rornd de 100K doden), de Krimoorlog (netaan in europa), duits-franse oorlog van 1870-71 (150K doden, ahoewel in zeer korte tijd)
Andere revoluties, zoals in Polen, Frankrijk, Belgie, Duitsland, Portugal en Italie haalden hooguit tussen de 10K en 50K doden
dat is peanuts als je kijkt met de dodenaantallen van europese oorlogen en conflicten in de 20e eeuw
Racist!quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb net toch even een lekkere bruine bonen drol gelegd. De tering zeg.
Zonde, want die zijn een stuk lekkerder, zeker met tomatensaus.quote:
En Anousha N'zume heet eigenlijk Anna Steijn en is een bounty.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zij is ook irritant. Iedereen is irritant. Ik ga maar eens in de uba zitten en cool doen.
daar is het geheel scheefgetrokken dor de amerikaanse burgeroolog wat eigenlijk de eerste modern uitgevochten oorlog gezien kan worden, met industriele middelen (machinegeweren massale troepenbewegingen via spoorwegen, zwaar en snel bewegelijk artillerie-materieel, en snelle commnicatiemethodes waardoor bv troependoorbraken snel tegengenaan konden worden door beweging van grote aantallen infanteristen, wat naturlijk snel kon leiden tot massa-slachtingen) .quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat meer dan de USA, daar verwees ik naar.
Daar zijn sinds 1776 ongeveer 600-800k doden gevallen binnen de eigen landsgrenzen door oorlogen.
Tenzij we de bloods en cribs meenemen als "burgeroorlog".
Het paradoxale is dat zulk soort mensen juist makkelijk te negeren zijn, omdat hun boodschap overschaduwd wordt door hun stijl.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:17 schreef GSbrder het volgende:
Dit is natuurlijk goede antireclame voor Kosmo en de zijnen:
Witte mensen moeten eens luisteren
Niemand kan ze nu nog sympathiek vinden.
Klopt. En dat beeld kan stroken met de waarheid.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het bevestigt gewoon een beeld voor jou, het beeld wat gangbaar is onder een bepaald deel van de bevolking, toevallig het zelfde deel wat 100% uitmaakt van de redactie uitmaakt van alle belangrijke nieuwsbronnen.
Overigens wil ik melden dat de politiek en de media vol zit met linkse mensen die niet weten hoe het is om echt te werken. Maar wel roeptoeteren en de publieke opinie beinvloeden. Een soort van lazy left privilege.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Klopt. En dat beeld kan stroken met de waarheid.
Verder kun je ook gewoon toegeven dat dat mens niet zo slim bezig is geweest.
Hehe, wat een draken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Anousha N'zume heet eigenlijk Anna Steijn en is een bounty.
Voor mij als zelfgenoegzame rechtse jongen is deze respons dan ook vermakelijk:
925: "Bestrijd de emoterreur van de zwarte vrouw, daar krijg je alleen maar racisme van"
Idealisme werkt het best als je niet teveel in aanraking komt met de realiteit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overigens wil ik melden dat de politiek en de media vol zit met linkse mensen die niet weten hoe het is om echt te werken. Maar wel roeptoeteren en de publieke opinie beinvloeden. Een soort van lazy left privilege.
Eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Anousha N'zume heet eigenlijk Anna Steijn en is een bounty.
Voor mij als zelfgenoegzame rechtse jongen is deze respons dan ook vermakelijk:
925: "Bestrijd de emoterreur van de zwarte vrouw, daar krijg je alleen maar racisme van"
Dat nota bene een Quote-aftreksel het moet opnemen voor de "echte" Afrikaan.quote:
Ach, ik ben ook van mening dat een Quincy zijn tijd veel nuttiger kan besteden aan het aanpakken van racial profiling, slecht onderwijs op zwarte scholen en andere negatieve factoren in de Bijlmer en omstreken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat nota bene een Quote-aftreksel het moet opnemen voor de "echte" Afrikaan.
Oh no you didn't. Zou een stereotype afro-Amerikaanse vrouw zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sowieso is Afrika in zijn geheel best goed bezig; de aandacht daarvoor zou best wat uitgebreider mogen zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of D66.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef Kaas- het volgende:
Media zijn inderdaad niet divers. Immers allemaal links.
Hoe kom je zo onnadenkend?quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:41 schreef Kaas- het volgende:
Tussenuurtje. Ga maar even een portemonnee kopen voor al dat geld van me, aangezien ik die in de trein verloren ben.
Links = diversquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef Kaas- het volgende:
Media zijn inderdaad niet divers. Immers allemaal links.
Niet zo gek, ze sturen al het geld dat hun frontsoldaten in Europa verdienen terug.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso is Afrika in zijn geheel best goed bezig; de aandacht daarvoor zou best wat uitgebreider mogen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |