Zeker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Breinaalden kunnen anders best gevaarlijk zijn.
Gewoon toch 10 kratten bier kopen en leegzuipen...als je niet recht kan lopen gaan ze je nooit naar voren sturen.quote:
Don't get me started...quote:
Uhm...hoe zeg ik dat tactisch...quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon toch 10 kratten bier kopen en leegzuipen...als je niet recht kan lopen gaan ze je nooit naar voren sturen.
Als de vrouwendienstplicht wordt ingesteld, gooi ik mijn bril weg. Als ik niet eens het verschil zie tussen een mens en een boom, krijg ik vast geen wapen in handen.quote:
Jij kunt koken.... hoop ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als de vrouwendienstplicht wordt ingesteld, gooi ik mijn bril weg. Als ik niet eens het verschil zie tussen een mens en een boom, krijg ik vast geen wapen in handen.
Maak je niet druk, er is geen PGU in jouw maatquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als de vrouwendienstplicht wordt ingesteld, gooi ik mijn bril weg. Als ik niet eens het verschil zie tussen een mens en een boom, krijg ik vast geen wapen in handen.
Zonder bril niet nee. Kan die hele pan niet vinden met mijn -5.quote:
Er is een GVT en een CT in mijn maat hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maak je niet druk, er is geen PGU in jouw maat
Hmmm, sexyquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is een GVT en een CT in mijn maat hoor
Ik verwond mezelf nog bij het vastnieten van bladzijden...en jij wilt mij een wapen geven. Ben je levensmoe?quote:
Ik heb een camouflage jurkje, zelf gemaaktquote:
Je kunt toch niet raken zeg je net.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwond mezelf nog bij het vastnieten van bladzijden...en jij wilt mij een wapen geven. Ben je levensmoe?
Nee, niet als het moet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet raken zeg je net.
Pics!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een camouflage jurkje, zelf gemaakt
#jesuisspecuquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
Maar laten we ook even stil staan bij onze Specularium, van wie zijn vrijdagavond flink verneukt is.
Help me van de zomer even herinneren, ligt nu opgeborgen in de kelder.quote:
Aan???quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of een filmpje, hoe je hem aantrekt.
Maak je er zeker een gifje met loop van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb een terugspeel functie.
Alleen voor privégebruik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak je er zeker een gifje met loop van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |