quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar dat gaat helaas nooit gebeuren.
Dit gaat een heel naar en bepalend weekend worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
Grenzen in Frankrijk gaan dicht, de rest van Europa zal dan ook wel spoedig volgen.
Wij ook, hoor ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
Grenzen in Frankrijk gaan dicht, de rest van Europa zal dan ook wel spoedig volgen.
Hoef je niet meteen een zwarte PI te nemen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit gaat een heel naar en bepalend weekend worden.
Die had ik nog niet hoor...oh nu wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen een zwarte PI te nemen.
Òh, het eerste topic zal er binnen nu en 10 minuten wel komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
Ik ga klagen bij Danny, ik heb veel langer haar.
Best tenenkrommend soms ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Uccie het volgende:
Ik lees niet meer in het NWS topic mee, wat een LTS zwakstroom zit daar toch altijd tussen.
Over de rug van doden die daar liggen en nog gaan vallen.quote:
Of je trein nog doorrijdt als de grens dicht gaat...are you fucking kidding me?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Berichten over dat er nog steeds vliegtuigen landen en opstijgen in Parijs enzo
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je trein nog doorrijdt als de grens dicht gaat...are you fucking kidding me?
En dat het typisch is dat een kalashnikov een russisch wapen is...ja Putin heeft ze persoonlijk afgeleverd joh, teringjantje.quote:
Oh, en de grenzen in Nederland kunnen niet dicht krijg ik net door, want we hebben geen leger meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat het typisch is dat een kalashnikov een russisch wapen is...ja Putin heeft ze persoonlijk afgeleverd joh, teringjantje.
Nou ja, Jeanine Hennis-dinges is natuurlijk ook wel voorzitter van de breiclubquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, en de grenzen in Nederland kunnen niet dicht krijg ik net door, want we hebben geen leger meer.
Ik zie bij jou wel een kleine escape om niet direct kanonnenvoer te worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
Al begin ik me wel steeds meer zorgen te maken over mijn opkomstplicht.
Breinaalden kunnen anders best gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, Jeanine Hennis-dinges is natuurlijk ook wel voorzitter van de breiclub
Kom gezellig naar de FP.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Uccie het volgende:
Ik lees niet meer in het NWS topic mee, wat een LTS zwakstroom zit daar toch altijd tussen.
Hoe?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie bij jou wel een kleine escape om niet direct kanonnenvoer te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |