Ik kan er eigenlijk helemaal niets op zeggen. Ik geloof niet dat ik ooit zoiets onwerkelijks heb zitten volgen.quote:
Ja, je hoopt toch dat het opstandige Eskimo's zijn ofzo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ben benieuwd wie hier weer achter zit, al vrees ik het ergste
Waar is dit nou een beetje normaal te volgen, zonder dat geneuzel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, Pauw weet ook niet hoe hij zoiets moet doen.
http://www.france24.com/en/livefeedquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar is dit nou een beetje normaal te volgen, zonder dat geneuzel.
Mijn Frans is niet bestaand en CNN ga ik me aan ergeren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
In mijn linkeroor France24 en in mijn rechteroor CNN.
Het is de engelse France24quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet bestaand en CNN ga ik me aan ergeren.
Oh, nou ja ik heb hem nu maar op Aljazeera ENG gezet.quote:
Ik ben toch blij dat ik niet naar buiten ga vaak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kun je op vrijdagavond ook een terrasje pakken.
Nouja, als je in Parijs woont zou je inmiddels toch wel een beetje bang worden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik niet naar buiten ga vaak.
Ik kan niet zeggen dat ik in Den Haag nou 100% gerust over het binnenhof loop. Al jaren niet, er zal maar net zo'n gek lopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, als je in Parijs woont zou je inmiddels toch wel een beetje bang worden.
Snap ik ook, maar wat dat betreft komt Nederland er tot nog toe goed af.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik in Den Haag nou 100% gerust over het binnenhof loop. Al jaren niet, er zal maar net zo'n gek lopen.
De toewijzing van vergunningen moet heel secuur gebeuren, want je weet niet wat je toelaat.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Snap ik ook, maar wat dat betreft komt Nederland er tot nog toe goed af.
Maar of het nou verstandig is iedere gek in dit land asiel te laten aanvragen betwijfel ik...
Er hoeft er van de 10.000 maar 1 tussen te lopen die wat kwaads wil, je kan mij niet vertellen dat zie die er wel tussen uit filteren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
De toewijzing van vergunningen moet heel secuur gebeuren, want je weet niet wat je toelaat.
Maar je kan niet aan iemands neus zien wat je binnenhaalt, dat is het probleem.
Of pikken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kun je op vrijdagavond ook een terrasje pakken.
Nee, maar je hoeft ze niet eens binnen te halen. Genoeg van die idioten die hier gewoon geboren zijn en nu zo geworden zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er hoeft er van de 10.000 maar 1 tussen te lopen die wat kwaads wil, je kan mij niet vertellen dat zie die er wel tussen uit filteren.
True, maar die hebben veiligheidsdiensten eerder in het vizier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft ze niet eens binnen te halen. Genoeg van die idioten die hier gewoon geboren zijn en nu zo geworden zijn.
Dat hoop je dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
True, maar die hebben veiligheidsdiensten eerder in het vizier.
Mensen moeten gewoon eens lief tegen elkaar doenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat hoop je dan.
Zolang de gemiddelde asielzoeker zich meer druk maakt om wifi en schone sokken, heb ik het gevoel dat (ondanks dat je er inderdaad maar 10 nodig hebt) dat risico niet eens zoveel hoger is.
Maar je weet het niet.
ja, maar dat gaat helaas nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens lief tegen elkaar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |