abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2015 @ 23:38:23 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157504163
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:36 schreef sinadOH het volgende:

[..]

... op die leeftijd nog zeiken over 'hij moet heel speciaal zijn buh buh'. :')

Jezus fucking christus. :')
Allemaal leuk en aardig, maar ik vind 't wel weer mooi geweest met jou. Denk je dat je kunt slapen nu? oO<
pi_157504262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar ik vind 't wel weer mooi geweest met jou. Denk je dat je kunt slapen nu? oO<
Wat jij vindt zal mij werkelijk aan mijn reet roesten. Ga je katten aaien, drink nog een kopje kruidenthee en huil jezelf in slaap of zo.
pi_157504486
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:23 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Buh buh buh hij moet HEEEEL speciaal zijn buh buh buh want mijn kutje is van goud. Fucking LEUGENAAR. Hoe verfrissend zou het zijn als een wijf eens toegeeft gewoon ook geil te worden en eens flink geneukt te willen worden in plaats van dat gevoelige gezeik en het moet zo speciaal zijn en bla bla bla. Jullie hebben ook gewoon behoefte eens flink aangepakt te worden en gewoon eens klaar te komen zonder al dat gezeik eromheen. En ga het nou niet ontkennen want dan ben je een leugenaar.
Godskolere kankerwous. Kan zien wie van de twee hier droog staat :')
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_157504523
quote:
8s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:47 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Godskolere kankerwous. Kan zien wie van de twee hier droog staat :')
Hoi white knight. Voordat je te paard gaat, je prinsesje is al 50. Geen eer te behalen.
pi_157504601
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Hoi white knight. Voordat je te paard gaat, je prinsesje is al 50. Geen eer te behalen.
Hoi lamlul, twee pagina's vol vullen met vrouwenhaat.
Maak eens een topic in R&P over welk meisje je hard gebroken hebt aub, of doe gewoon een banaanvraag voor jezelf, want dit slaat nergens op. Achterlijk gejanik wat nergens heen gaat, doe eens alsof je volwassen bent man. :')
Wat boeit het, het gaat over het feit dat de webshop niet de goede kleuren aangeeft, je zijn zéker strontlelijk maar dit maagdelijke idioterie gaat weer nergens over :N .
Een cougar op zijn tijd is ook niet erg hoor.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_157504669
quote:
15s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:52 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Hoi lamlul, twee pagina's vol vullen met vrouwenhaat.
Maak eens een topic in R&P over welk meisje je hard gebroken hebt aub, of doe gewoon een banaanvraag voor jezelf, want dit slaat nergens op. Achterlijk gejanik wat nergens heen gaat, doe eens alsof je volwassen bent man. :')
Wat boeit het, het gaat over het feit dat de webshop niet de goede kleuren aangeeft, je zijn zéker strontlelijk maar dit maagdelijke idioterie gaat weer nergens over :N .
Een cougar op zijn tijd is ook niet erg hoor.
Cougar. :')

Je mag er alleen overheen als je heeeeeel speciaal bent.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:59:08 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157504697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:34 schreef hoas het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, kuch kuch
Tuurlijk wel, waarover anders, feiten?

Die dingen die TS heeft gekocht zijn bijvoorbeeld gewoon lillik.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_157504700
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:56 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Cougar. :')

Je mag er alleen overheen als je heeeeeel speciaal bent.
Ja, en met dat soort kleutergedrag ga jij bij niemand er overheen :')
pi_157504734
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:59 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Ja, en met dat soort kleutergedrag ga jij bij niemand er overheen :')
Aangezien dit internet is zullen we dit bevestigd noch ontkend zien nietwaar?
pi_157504750
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:01 schreef sinadOH het volgende:

[..]

Aangezien dit internet is zullen we dit bevestigd noch ontkend zien nietwaar?
Wat jij wilt, jong :')
pi_157504775
Tering, hoeveel dekbedovertrekken heb jij,
pi_157504821
Eerlijk is eerlijk, lelijker konden ze niet meer worden.

Dus wat is het probleem?
pi_157504841
Is de zeeman/wibra zo duur tegenwoordig dat je online moet gaan bestellen?
pi_157505221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:09 schreef sinadOH het volgende:
Jezus wat een kenkerlelijke lappen zeg. Dat je daar geld voor betaalt. Je hebt vast geen vriend/man want die zouden die zooi nooit in huis willen.
Jij bent vast homoseksueel anders zou het je echt geen klap interesseren wat voor beddengoed je partner koopt. Ik lig nu ook onder een paarse dekbedovertrek met bloemetjes en motiefjes er op. Nou en.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 13 november 2015 @ 01:32:36 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157505626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken :D
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2015 @ 01:34:50 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_157505644
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij bent vast homoseksueel anders zou het je echt geen klap interesseren wat voor beddengoed je partner koopt. Ik lig nu ook onder een paarse dekbedovertrek met bloemetjes en motiefjes er op. Nou en.
:D :D
pi_157508268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken :D
Hahaha
pi_157508282
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Is het niet lastig typen met zo'n duim in je nek?
pi_157508320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Is het niet lastig typen met zo'n duim in je nek?
Dit.
pi_157508757
Van die mensen die dan ook iets gaan kopen bij van die kleine onbekende webshopjes.. dan vraag je er gewoon om om genaaid te worden.

Altijd alleen shit kopen bij grote bedrijven zoals bol.com, zalando, etc. Dan weet je dat je in ieder geval ook beroep kan doen op je consumentenbescherming.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:51:29 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157509435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:21 schreef James_R het volgende:
Van die mensen die dan ook iets gaan kopen bij van die kleine onbekende webshopjes.. dan vraag je er gewoon om om genaaid te worden.

Altijd alleen shit kopen bij grote bedrijven zoals bol.com, zalando, etc. Dan weet je dat je in ieder geval ook beroep kan doen op je consumentenbescherming.
De webshop waar TS besteld heeft levert ook via bol.... wellicht had ze er beter aan gedaan het via bol bij die webshop te bestellen, dan was het mogelijk anders gelopen met de retourkosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157509520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

De webshop waar TS besteld heeft levert ook via bol.... wellicht had ze er beter aan gedaan het via bol bij die webshop te bestellen, dan was het mogelijk anders gelopen met de retourkosten.
Dat bedoel ik :)

Dan was het probleem van bol geweest en niet van TS. In mijn omgeving ook zo veel mensen met van die kleine webshopjes. Sommigen nemen het serieus, sommigen gooien er met de pet naar en als ze even wat anders aan hun hoofd hebben laten ze zo'n webshop versloffen. Begin ik nooit aan.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 11:59:47 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_157509571
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij vier dekbedovertrekken gratis terugstuurt, maar ik moet altijd betalen als ik iets opstuur.
Bij sommige webshops zit er bij je bestelling een voorgedrukt etiket zodat je een foutieve levering gratis kunt terugsturen. Dus het kan wel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:09:35 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157509744
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:56 schreef James_R het volgende:

[..]

Dat bedoel ik :)

Dan was het probleem van bol geweest en niet van TS. In mijn omgeving ook zo veel mensen met van die kleine webshopjes. Sommigen nemen het serieus, sommigen gooien er met de pet naar en als ze even wat anders aan hun hoofd hebben laten ze zo'n webshop versloffen. Begin ik nooit aan.
Dit is geen klein webshopje.... ze hebben ook een stuk of wat winkels.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')