Haha wat 7 euro retourkosten?quote:Op donderdag 12 november 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wettelijk is, het gaat erom dat je geen rommel moet sturen en de ander ook nog met de verzendkosten opzadelt. Heen én weer dan.
[..]
Is geen 4 euro, is 4 euro plus 7 euro retourkosten. En waarvoor? Voor rommel.
Ehm.... per TNT is 6,95... hoe verzend jij dan...?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Haha wat 7 euro retourkosten?bij wat voor oplichters heb jij nou weer gekocht
Ik vind het erg vervelend voor je, maar ga daten of zo in plaats van hier hangjongere te spelen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:45 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ja ho eens even, jij koopt die zooi, niet ik. Kan ik er wat aan doen dat jij droogstaat?
Huh? Waar heb je over. Jij koopt zooi en neukt niet en dan is dat vervelend voor mij? Wat?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend voor je, maar ga daten of zo in plaats van hier hangjongere te spelen.
Zullen we samen die lakens eens ff inwijden ??quote:Op donderdag 12 november 2015 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend voor je, maar ga daten of zo in plaats van hier hangjongere te spelen.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over hèquote:Op donderdag 12 november 2015 21:14 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je over. Jij koopt zooi en neukt niet en dan is dat vervelend voor mij? Wat?
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zullen we samen die lakens eens ff inwijden ??
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken
Nou dan zit je bij mij goedquote:Op donderdag 12 november 2015 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Dat is enkel voor hele speciale personen, maar dan ook héél speciaal. Met nadruk op speciaal.
Ziehier je probleem.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Dat is enkel voor hele speciale personen, maar dan ook héél speciaal. Met nadruk op speciaal.
Jezus wat ben jij toch typisch een wijf.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over hè![]()
Dit topic gaat over verkeerde dekbedovertrekken en jij komt met dit aanzetten![]()
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ging een keer een appeltaart bakken van een recept van internet, die appeltaart was volledig mislukt. Dus ik dacht, ik zet een slechte review bij dat recept zodat andere mensen ook weten dat het geen goed recept is. Toen zag ik dat de eerste review van mijzelf was van een aantal jaar geleden, waarin ik aanraad dit recept nooit te gebruiken
Nooit van gehoord dit! Retourkosten?quote:Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Haha wat 7 euro retourkosten?bij wat voor oplichters heb jij nou weer gekocht
Ik weet niet hoe jij vier dekbedovertrekken gratis terugstuurt, maar ik moet altijd betalen als ik iets opstuur.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dit! Retourkosten?
Smoothquote:Op donderdag 12 november 2015 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zullen we samen die lakens eens ff inwijden ??
Moeilijk doen over een potje neukenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Buh buh buh hij moet HEEEEL speciaal zijn buh buh buh want mijn kutje is van goud. Fucking LEUGENAAR. Hoe verfrissend zou het zijn als een wijf eens toegeeft gewoon ook geil te worden en eens flink geneukt te willen worden in plaats van dat gevoelige gezeik en het moet zo speciaal zijn en bla bla bla. Jullie hebben ook gewoon behoefte eens flink aangepakt te worden en gewoon eens klaar te komen zonder al dat gezeik eromheen. En ga het nou niet ontkennen want dan ben je een leugenaar.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Iets zegt me dat ik het niet meer over dekbedovertrekken moet hebben.
Verder alles oké?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:23 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Buh buh buh hij moet HEEEEL speciaal zijn buh buh buh want mijn kutje is van goud. Fucking LEUGENAAR. Hoe verfrissend zou het zijn als een wijf eens toegeeft gewoon ook geil te worden en eens flink geneukt te willen worden in plaats van dat gevoelige gezeik en het moet zo speciaal zijn en bla bla bla. Jullie hebben ook gewoon behoefte eens flink aangepakt te worden en gewoon eens klaar te komen zonder al dat gezeik eromheen. En ga het nou niet ontkennen want dan ben je een leugenaar.
Laat maar. Ga maar lekker onder je mooie dekbedje heel voorzichtig liggen vingeren of zo. Maar als je eenmaal 35 bent, zes katten hebt en nog steeds geen man kan vasthouden zeg dan niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Fragiel popje.quote:
Hahahahhahahaahaha, ik word 50 over een paar wekenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Laat maar. Ga maar lekker onder je mooie dekbedje heel voorzichtig liggen vingeren of zo. Maar als je eenmaal 35 bent, zes katten hebt en nog steeds geen man kan vasthouden zeg dan niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Fragiel popje.
... op die leeftijd nog zeiken over 'hij moet heel speciaal zijn buh buh'.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hahahahhahahaahaha, ik word 50 over een paar weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |