abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2015 @ 15:00:16 #126
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157492206
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik reageer niet zo vanwege het feit dat hij het huishouden doet. Ik reageer zo vanwege het feit dat ik serieus bereid ben het huishouden te doen voor een carrièrevrouw, maar als ze zo tegen/over mij zou praten zou ze lekker de tering kunnen krijgen.
Duidelijk. Is ook je goed recht verder. Maar ik weet niet of dat ook de reactie zou zijn van haar man. Hij kent Ellen tenslotte wat beter en vat dat wellicht wat anders op. Of hij leest straks dit topic en ze krijgen ruzie. Dan zal ik niet ontkennen dat je gelijk had. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:03:08 #127
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157492247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is niet tegen, ik heb een andere mening. Als er nou eenmaal 30 mensen een rode auto mooier vinden en 3 een gele dan ga je dit die helft van die 30 toch niet verbieden omdat ze anders tegen die anderen zouden zijn?

[..]

Ik oordeel niet over haar relatie, ook niet over haar taakverdeling, maar wel over haar reacties die zijn gegeven op door mij gestelde vragen.
Ik zeg niet dat er iets verboden moet worden, maar de manier waarop ze benaderd wordt is zodanig dat ik wel begrijp dat ze zich wat defensief opstelt.

Ook wordt er wel met een vergrootglas gekeken naar bepaalde woorden die ze zegt. Ik kijk liever naar het geheel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:03:49 #128
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157492267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is niet tegen, ik heb een andere mening. Als er nou eenmaal 30 mensen een rode auto mooier vinden en 3 een gele dan ga je dit die helft van die 30 toch niet verbieden omdat ze anders tegen die anderen zouden zijn?

mensen willen graag perse een discussie winnen maar vergeten dat er vaak geen onafhankelijk te staven waarheid is om dit mee te meten en slaan wat door om hun gelijk te halen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_157492321
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er iets verboden moet worden, maar de manier waarop ze benaderd wordt is zodanig dat ik wel begrijp dat ze zich wat defensief opstelt.

Ook wordt er wel met een vergrootglas gekeken naar bepaalde woorden die ze zegt. Ik kijk liever naar het geheel.
Ik ook en ik kom dus tot een andere conclusie dan jij.

Het is ook tekenend dat ze antwoordt op mijn vraag 'kun jij je man nog als gelijkwaardig wederhelft zien en niet als bezit/huismeubilair dat zijn werk behoort te doen' dat ze dan dus antwoordt in de trant van dat het andersom toch ook geen probleem is.

Hiermee impliceert ze wat mij betreft dat ze het zo ziet als de door mij geschetse vorm, met als rechtvaardiging dat mannen dit ook bij vrouwen doen. Het lijkt me in beider gevallen ongezond, jou niet?
Een heer met stijl
  donderdag 12 november 2015 @ 15:11:41 #130
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157492430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ook en ik kom dus tot een andere conclusie dan jij.

Het is ook tekenend dat ze antwoord op mijn vraag 'kun jij je man nog als gelijkwaardig wederhelft zien en niet als bezit/huismeubilair dat zijn werk behoort te doen' antwoord in de trant van dat het andersom toch ook geen probleem is.

Hiermee impliceert ze wat mij betreft dat ze het zo ziet als de door mij geschetse vorm, met als rechtvaardiging dat mannen dit ook bij vrouwen doen. Het lijkt me in beider gevallen ongezond, jou niet?
Het geeft geen antwoord op de vraag en is puur een defensieve reactie. Ik denk dat dat komt omdat ze zich aangevallen voelt, jij denkt dat het komt omdat het antwoord op die vraag haar niet beter zal doen lijken. Toch? Zeg het even als ik het alsnog niet snap. :@

Als jij gelijk hebt is het inderdaad ongezond. Zonder meer. Hopelijk geeft ze nog wel antwoord op die vraag, want nu ben ik benieuwd. Verder kan ik er ook niet veel over zeggen voordat dit antwoord bekend is.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:14:28 #131
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157492484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:07 schreef FlyDutchMan het volgende:
Welke zichzelf respecterende man wil er nou werken? Hoe meer carrièrevrouwen hoe beter.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157492492
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Het geeft geen antwoord op de vraag en is puur een defensieve reactie. Ik denk dat dat komt omdat ze zich aangevallen voelt, jij denkt dat het komt omdat het antwoord op die vraag haar niet beter zal doen lijken. Toch? Zeg het even als ik het alsnog niet snap. :@

Als jij gelijk hebt is het inderdaad ongezond. Zonder meer. Hopelijk geeft ze nog wel antwoord op die vraag, want nu ben ik benieuwd. Verder kan ik er ook niet veel over zeggen voordat dit antwoord bekend is.
Typisch een vrouwelijke reactie, een vent zou gewoon antwoord geven of eerst even sneren en dan alsnog antwoord geven. :Y)

Maar inderdaad, ik hoop ook dat ze nog antwoordt. En voor d'r man hoop ik dat ik geen gelijk heb ;)
Een heer met stijl
pi_157492513
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:55 schreef Fera het volgende:

[..]

De maatschappij legt inderdaad een bepaalde druk op beide geslachten wanneer het gaat om rolverdeling. Maar ik ga er niet direct vanuit dat de man van Ellen dit niet gewoon bespreekbaar kan maken. Ik weet ook niet hoe hun situatie in elkaar steekt.

Zoals ik al zei, het woord dienen klinkt inderdaad scheef en zou ik zelf ook nooit gebruiken. Maar of dat meteen duidt op een minderwaardige positie van haar man?
Niet alleen dienen klinkt scheef, 'zijn wereldje' klinkt ook scheef, haar eisen klinken ook scheef, het feit dat ze 'huisman' de lading niet vindt denken klinkt ook scheef. En dat komt bovenop het feit dat het helemaal niet een compleet vrije keuze was, maar dat het hem is overkomen.

Ik weet niet hoeveel zij bespreken in de relatie en heb inderdaad geen reden om aan te nemen dat hij niks tegen haar kan zeggen. In de praktijk is het echter zo dat wanneer het telkens kleine dingetjes zijn, mensen het zelf pas heel laat opmerken en dan beseffen ze dat ze in een situatie zitten die ze niet zo fijn vinden. Ondertussen is het zo genormaliseerd dat bespreken lastig is (en vaak op flinke tegenstand duidt).

Verder vind ik het erg makkelijk van jullie om het af te doen met een seksistische houding van onze kant. Dat is een fout die ik vrouwen vaker zie maken. Net als vrouwen die denken dat ze een sterke vrouw zijn, als ze iedereen afsnauwen en als iemand ze dan een bitch noemt, denken ze dat mensen het niet aankunnen om een vrouw voor zichzelf op te zien komen.

Laat me heel duidelijk zijn, ik beschouw feminist niet als een vies woord en onderschrijf het feministisch gedachtegoed juist. Ik gaf enkel het advies dat het wel fijn is als een man zich man blijft voelen, om te voorkomen dat hij ongelukkig wordt. Daarna werden haar uitspraken steeds absurder. Ik hoop inderdaad dat het wat ongelukkig verwoord is, omdat ze zich in de verdediging gedrukt voelde. Dan ziet ze het zelf waarschijnlijk ook wel in als ze het later eens terugleest. Anders vrees ik het ergste. Er zijn wel mannen die het niet erg vinden, om oprecht zo tegen de relatie aan te kijken, maar zelfs onder mannen die niks mis vinden met het huishouden zijn die in de minderheid. Ik zou het wel bijzonder vinden als ze er zo één heeft getroffen in haar werk bij de bank.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:17:03 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157492531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Typisch een vrouwelijke reactie, een vent zou gewoon antwoord geven of eerst even sneren en dan alsnog antwoord geven. :Y)

Maar inderdaad, ik hoop ook dat ze nog antwoordt. ;)
Misschien dat ik het daarom ook als zodanig herken. :D

Maar ik zie dat ze al een tijdje weg is, dus ik kijk later nog wel terug.
pi_157492601
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien dat ik het daarom ook als zodanig herken. :D

Maar ik zie dat ze al een tijdje weg is, dus ik kijk later nog wel terug.
Even afkoelen zeker. Ik hoop niet dat ze d'r woede op d'r man koelt. :D :X
Een heer met stijl
  donderdag 12 november 2015 @ 15:21:56 #136
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157492618
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:16 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Niet alleen dienen klinkt scheef, 'zijn wereldje' klinkt ook scheef, haar eisen klinken ook scheef, het feit dat ze 'huisman' de lading niet vindt denken klinkt ook scheef. En dat komt bovenop het feit dat het helemaal niet een compleet vrije keuze was, maar dat het hem is overkomen.

Ik weet niet hoeveel zij bespreken in de relatie en heb inderdaad geen reden om aan te nemen dat hij niks tegen haar kan zeggen. In de praktijk is het echter zo dat wanneer het telkens kleine dingetjes zijn mensen het zelf pas heel laat opmerken en dan beseffen ze dat ze in een situatie zitten die ze niet zo fijn vinden. Ondertussen is het zo genormaliseerd dat bespreken lastig is (en vaak op flinke tegenstand duidt).

Verder vind ik het erg makkelijk van jullie om het af te doen met een seksistische houding van onze kant. Dat is een fout die ik vrouwen vaker zie maken. Net als vrouwen die denken dat ze een sterke vrouw zijn als ze iedereen afsnauwen en als iemand ze dan een bitch noemt denken ze dat mensen het niet aankunnen om een vrouw voor zichzelf op te zien komen.

Laat me heel duidelijk zijn, ik beschouw feminist niet als een vies woord en onderschrijf het feministisch gedachtegoed juist. Ik gaf enkel het advies dat het wel fijn is als een man zich man blijft voelen, om te voorkomen dat hij ongelukkig wordt. Daarna werden haar uitspraken steeds absurder. Ik hoop inderdaad dat het wat ongelukkig verwoord is, omdat ze zich in de verdediging gedrukt voelde. Dan ziet ze het zelf waarschijnlijk ook wel in als ze het later eens terugleest. Anders vrees ik het ergste. Er zijn wel mannen die het niet erg vinden, om oprecht zo tegen de relatie aan te kijken, maar zelfs in de mannen die niks mis vinden met het huishouden zijn die in de minderheid. Ik zou het wel bijzonder vinden als ze er zo één heeft getroffen in haar werk bij de bank.
Ik had het nergens over seksisme van jullie kant. Mijn excuses als het zo overkwam. Zelf ben ik geen feminist eigenlijk.

Moet zeggen dat ik me er nu wel iets bij kan voorstellen. Ik liet mijn vriend dit topic lezen en voor hem sprongen haar woorden er ook gelijk uit. Soms komt het anders over als je het nog een keer leest. Maar hoop alsnog (vooral voor haar man) dat het inderdaad een kwestie is van zich ongelukkig uitdrukken.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:23:33 #137
365231 Fera
Fire & Blood
pi_157492641
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Even afkoelen zeker. Ik hoop niet dat ze d'r woede op d'r man koelt. :D :X
Dan hoop ik dat hij terug mept. Met een bezem of een pan. ;(
  donderdag 12 november 2015 @ 15:29:23 #138
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157492753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:22 schreef zovty het volgende:
maar, to be fair, dat was wel op de jongetjesmanier dan toch he? Dus gewoon om de bank heen stofzuigen, en na het eerste najaarsbuitje de ramen ook weer als gezeemd beschouwen.
:D
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157492764
Man man man, dat ze nog iets kan zien met dat ongelooflijke bord voor d'r kop.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157492926
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:23 schreef Fera het volgende:

quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:42 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

[..]

:')
En dan had ik hier nog overheen gelezen. Dat woordje 'baas' ook echt, kom op Fera, dit spreekt toch boekdelen. Ze ziet hem gewoon als een afgericht schoothondje, dat mag opzitten en pootjes geven als het haar goed uitkomt. Zelfs een betaalde butler heeft nog meer rechten, die krijgt er geld voor en heeft vrije tijd en kan als hij naar huis gaat lekker op zijn eigen vrouw kruipen mocht het alleen daarom gaan. _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:21 schreef Ellen_1984 het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat wanneer in een relatie de man enige tijd het huishouden heeft gedaan, dit ook wel de rest van de relatie beïnvloedt. Mijn man is er wel stukken meegaander en zachter door geworden. Je merkt gewoon dat je als vrouw sommige andere dingen gaat doen die 'traditioneel' vaker door de man gedaan worden, zoals achter het stuur kruipen bij autorijden (is dan ook mijn leasebak). Maar dat hij dan weer de bob is op feestjes.
Ik denk dat ook dat geen probleem is zolang je er allebei achter staat. Maar toch ben ik nu ondertussen wel de 'baas' in huis ja.
Een heer met stijl
  donderdag 12 november 2015 @ 15:40:53 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157493005
Sommige vrouwen nemen het hetzelfde kunnen en doen als mannen wel heel erg serieus, ik heb hier al een paar dagen een schilder aan het werk die vrouw is, ze doet haar werk goed, niks op aan te merken maar blijkbaar is de ''buttcrack'' ook bij vrouwen verplicht als je dit soort werk doet. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 november 2015 @ 15:41:43 #142
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157493016
Vrouwen mogen best werken maar we zijn wel dik genaaid met emancipatie. Vroeger kon je leven van 1 salaris. Nu is het eigenlijk bijna verplicht dat beide partners werken als je een gezin wil onderhouden.
Als eerst enkel de mannen werkte. En nu de vrouwen ook. Waarom is een werkdag dan nog geen 4 uur?
  donderdag 12 november 2015 @ 15:48:28 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157493153
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:19 schreef davako het volgende:

[..]

Ik heb lang genoeg in mijn eentje het huishouden gedaan, en hou daarom eens op werk met huishouden op deze manier te vergelijken. Je bent echt nooit en te nimmer zoveel tijd kwijt aan het huishouden en al helemaal niet als je zoals jullie geen kinderen hebt.
Als je een volle dag werkt heb je qua schoonmaken een huis wel klaar.
Ik kan het mij ook niet voorstellen inderdaad, en wij hebben 4 kinderen en 2 katten.
Oke, ons huis is niet super groot, maar toch ook niet klein.

Huishouden kost mij denk ik 3 uur per dag gemiddeld incl. boodschappen en koken. (en ik kook haast altijd vers)
Ik ga drie dagen naar school, werk meestal 1 a 2 dagen en doe het huishouden en nog hou ik voldoende tijd over voor de kinderen of zoals nu mijn tijd te verdoen op Fok! :P

Ik kan mij niet voorstellen dat wanneer je geen kinderen hebt je 60!! uur p/w bezig bent met het huishouden, maak je dan echt alles iedere dag van top tot teen schoon of zo?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157493423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik kan het mij ook niet voorstellen inderdaad, en wij hebben 4 kinderen en 2 katten.
Oke, ons huis is niet super groot, maar toch ook niet klein.

Huishouden kost mij denk ik 3 uur per dag gemiddeld incl. boodschappen en koken. (en ik kook haast altijd vers)
Ik ga drie dagen naar school, werk meestal 1 a 2 dagen en doe het huishouden en nog hou ik voldoende tijd over voor de kinderen of zoals nu mijn tijd te verdoen op Fok! :P

Ik kan mij niet voorstellen dat wanneer je geen kinderen hebt je 60!! uur p/w bezig bent met het huishouden, maak je dan echt alles iedere dag van top tot teen schoon of zo?
Hoe vers is vers? Als je echt alles van scratch maakt is 3 uur voor alleen koken ook goed mogelijk. Neem bijvoorbeeld een pasta bolognese, wij flansen dat in elkaar in een half uurtje, maar bij een Italiaanse mama moet je daarmee niet aan komen zetten. :P En verder natuurlijk alles spik en span houden. Met kinderen en katten accepteer je deels ook sneller dat je huis niet altijd perfect schoon is, dus streef je daar ook niet naar.

Moet wel zeggen dat 60 inderdaad érg lang is, maar een beetje slimme huisman zorgt er natuurlijk ook voor dat hij in de tijd dat de vrouw thuis is extra druk bezig lijkt. Dan kan hij overdag mooi op de bank ploffen met een biertje en game of thrones kijken. 8-)
  donderdag 12 november 2015 @ 16:10:56 #145
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157493618
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:16 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel zij bespreken in de relatie en heb inderdaad geen reden om aan te nemen dat hij niks tegen haar kan zeggen. In de praktijk is het echter zo dat wanneer het telkens kleine dingetjes zijn, mensen het zelf pas heel laat opmerken en dan beseffen ze dat ze in een situatie zitten die ze niet zo fijn vinden. Ondertussen is het zo genormaliseerd dat bespreken lastig is (en vaak op flinke tegenstand duidt).

Verder vind ik het erg makkelijk van jullie om het af te doen met een seksistische houding van onze kant. Dat is een fout die ik vrouwen vaker zie maken. Net als vrouwen die denken dat ze een sterke vrouw zijn, als ze iedereen afsnauwen en als iemand ze dan een bitch noemt, denken ze dat mensen het niet aankunnen om een vrouw voor zichzelf op te zien komen.

Laat me heel duidelijk zijn, ik beschouw feminist niet als een vies woord en onderschrijf het feministisch gedachtegoed juist. Ik gaf enkel het advies dat het wel fijn is als een man zich man blijft voelen, om te voorkomen dat hij ongelukkig wordt. Daarna werden haar uitspraken steeds absurder. Ik hoop inderdaad dat het wat ongelukkig verwoord is, omdat ze zich in de verdediging gedrukt voelde. Dan ziet ze het zelf waarschijnlijk ook wel in als ze het later eens terugleest. Anders vrees ik het ergste. Er zijn wel mannen die het niet erg vinden, om oprecht zo tegen de relatie aan te kijken, maar zelfs onder mannen die niks mis vinden met het huishouden zijn die in de minderheid. Ik zou het wel bijzonder vinden als ze er zo één heeft getroffen in haar werk bij de bank.
Wat is nou het probleem? Die vent is er toch zelf bij? Als het niet bevalt dan moet hij dat veranderen. Als hij zijn bazige vriendin zat is dan smeert hij 'em echt wel. Kennelijk vindt hij deze status-quo wel prima. Veel mannen worden gewoon graag bemoederd, en veel vrouwen vinden dat prima om te doen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157493709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wat is nou het probleem? Die vent is er toch zelf bij? Als het niet bevalt dan moet hij dat veranderen. Als hij zijn bazige vriendin zat is dan smeert hij 'em echt wel. Kennelijk vindt hij deze status-quo wel prima. Veel mannen worden gewoon graag bemoederd, en veel vrouwen vinden dat prima om te doen.
Prima, als het voor hem werkt. Ik reageerde in eerste instantie vanuit een goedbedoelde adviserende positie. Als hij straks over vijf jaar zijn leven overdenkt, niet blij is en wat wil veranderen, dan kan het zomaar gebeuren dat de relatie de prullenbak in moet, omdat het te laat is om nog wat aan de verhouding te doen. Voor het gemak neem ik aan dat ze van hem houdt en het niet zover wil laten komen.
  donderdag 12 november 2015 @ 16:16:47 #147
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157493719
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Die vent besteedt echt geen 60 uur aan het huishouden. Hij of zij samen framen dat zo, omdat ze zogezegd een gelijkwaardige relatie hebben, en de idee dat ook hij knetterfuckinghard uren maakt dat die relatie (de schijn van) gelijkwaardigheid behoudt. Want 60 uur in het huishouden van hem is dan ook een soort van 'baan', vergelijkbaar met die van haar, en dan is het oké. Want het was wel duidelijk dat onze Ellen geen genoegen neemt met een lambal.

Bovendien kunnen ze dan aan de buitenwacht melden dat, ondanks dat vriendlief huisman is, ze allebei 60uur of meer maken. Voor sommige mensen ook heel belangrijk.

En ondertussen zit die vent 40 uur per week te gamen ofzo. Relaxt leven.

donderdag 12 november 2015 @ 16:17:15 #148
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157493724
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:16 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Prima, als het voor hem werkt. Ik reageerde in eerste instantie vanuit een goedbedoelde adviserende positie. Als hij straks over vijf jaar zijn leven overdenkt, niet blij is en wat wil veranderen, dan kan het zomaar gebeuren dat de relatie de prullenbak in moet, omdat het te laat is om nog wat aan de verhouding te doen.
Zeker. Ik zou daar zelf geen vijf jaar maar vijf weken over doen, maar enfin.

pi_157493725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dan moet je dat stuk nog maar eens goed lezen. Een protest tegen een dergelijke positie van vrouwen was dat ze initiatiefloos, ambitieloos en afhankelijk werden. Een natuurlijk proces, neigend naar het Stockholm Syndroom. Pas als je uit die situatie bent kom je erachter.

Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar als je haar alleen voor de mogelijkheid waarschuwt reageert ze zo vinnig alsof je juist de vinger op de zere plek gelegd hebt. :D
Een heer met stijl
pi_157493766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:16 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Die vent besteedt echt geen 60 uur aan het huishouden. Hij of zij samen framen dat zo, omdat ze zogezegd een gelijkwaardige relatie hebben, en de idee dat ook hij knetterfuckinghard uren maakt dat die relatie (de schijn van) gelijkwaardigheid behoudt. Want 60 uur in het huishouden van hem is dan ook een soort van 'baan', vergelijkbaar met die van haar, en dan is het oké. Want het was wel duidelijk dat onze Ellen geen genoegen neemt met een lambal.

Bovendien kunnen ze dan aan de buitenwacht melden dat, ondanks dat vriendlief huisman is, ze allebei 60uur of meer maken. Voor sommige mensen ook heel belangrijk.

En ondertussen zit die vent 40 uur per week te gamen ofzo. Relaxt leven.
Dat doet ze dus wel en ze vindt het nog heerlijk ook een zachte en meegaande man waarbij ze wel echt de baas in huis is. Lees het hele topic eens door zou ik zeggen.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')