stuk hier vlakbij huis, lagerwal, en de bomen die daar stonden zijn in de zomer omgegaan. Volle bakquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik Amsterdamse Bos
Was wel lekker uitwaaien.
quote:Ons wintertje moet nog geboren worden. Of is misschien net nat achter de oortjes. Dit zijn zijn eerste beweginkjes. Nog wat onwillekeurig gezwaai met armpjes en beentjes.
Natúúrlijk lukt het niet allemaal in één keer. Wél leuk om te zien dat de kaarten al een poging-achtig-iets laten zien dat lijkt op koude-uitbraakjes. Virtueel weliswaar, maar zeker een mooie soap om te volgen..
Gaat ook nog verder toenemen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Againzender het volgende:
Gaat steeds harder hier in Amsterdam Slotervaart
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef MMXMMX het volgende:
Ga nu ff de hond uit laten gemeente Groningen![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef MMXMMX het volgende:
Ga nu ff de hond uit laten gemeente Groningen![]()
geloof mij dat ik de auto dit weekend van wintersloffen voor zie ;Pquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:37 schreef Nattekat het volgende:
En geloof me, als ik zeg dat het gaat sneeuwen is het menens
mijne snorfiets komt er niet tegen in denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef MMXMMX het volgende:
Ben net terug met hond en ik merkte hele harde windvlagen.
Gelukkig zijn alle bomen hier bladvrij en gesnoeid
Wil nu niet op de scooter naar buiten dat durf ik echt niet
WOW....sneeuwkettingenquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:37 schreef Nattekat het volgende:
En geloof me, als ik zeg dat het gaat sneeuwen is het menens
Mooie veilige bubbel weer ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:01 schreef roislecxe het volgende:
Net vanuit de stad op de fiets. Nondeju wat waait het hard.
Kijk ik op buienradar, waait het hier in Breda zo'n beetje het minste van Nederland
Toch fluit het hier 6hoog behoorlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |