Ik heb vandag de verwarming in de slaapkamer even aan gehad, voor het eerst dit jaarquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:16 schreef Resistor het volgende:
Het voelt best wel vreemd om met iets met lange mouwen aan te hebben
Tot gisteren liep ik nog in shirt en zonder jas, vandaag maar een trui aangetrokken, en ik ga zo maar een dunne jas aan doen als ik naar buiten ga, natte kleren zitten niet lekker.
Als het helder vriesweer is met weinig wind is het heerlijk om in shirt te lopen, maar vandaag dus niet.
-edit-
Ik wist dat ik de jas zou gaan vergeten
Het is best wel fris
De situatie die we in november hadden (dat eurohoog) als dat in juli was geweest hadden we 2006 dunnetjes over gedaan. Vaak valt het goed op de verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Veel te warm voor sneeuw, dat scheelt gelukkig weer. Maar wel gigantische koude lucht op grote hoogte. In de zomer was dit een flinke onweersbui geweest![]()
pics or it didn't happen!quote:Op zondag 22 november 2015 08:24 schreef pfaf het volgende:
In Enschede ligt sneeuw op autos, daken en gazonnen.
Waar jij bent is het toch altijd zonnig?quote:Op zondag 22 november 2015 12:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
Het blijft toch wel verwonderlijk hoe snel het weer omslaat. Net nog zonnig en nu hagel!
Hoewel, westkant blijft zonnig....
Het is best donker inderdaad nu ook een stuk meer richting Noorden.quote:
Dit mooie complimentje maakt mijn dag helemaal goed.quote:Op zondag 22 november 2015 12:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar jij bent is het toch altijd zonnig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |