SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Het zal vast wel een keer gaan stormen één deze dagen.quote:Op donderdag 12 november 2015 00:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lees ik nou storm?![]()
Die 10bft hoeft maar iets naar het zuiden te trekken en we hebben een 9bftvorige runs waren wat rustiger, effe in de gaten houden
Dat is inderdaad wel killing weer ja.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:08 schreef INViCTuS het volgende:
Stuk natter volgende week. Tenminste een beetje leven in de brouwerij. Liever soms wat regen afgewisseld met zon en wolken, dan alleen maar grijze zooi en motregen/mist
Ver weg nog. Positief is wel dat de kansen met de run groter wordenquote:Op donderdag 12 november 2015 08:56 schreef aloa het volgende:
Kansen nemen toe. GFS laat volgende week een zware storm zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas zijn de stormkansen voor zondag wat minder geworden, het lagedrukgebied komt te ver naar het zuiden.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ver weg nog. Positief is wel dat de kansen met de run groter worden
Misschien kruipt 'ie nog een beetje naar het noordenquote:Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas zijn de stormkansen voor zondag wat minder geworden, het lagedrukgebied komt te ver naar het zuiden.
Volgende week woensdag wel in de gaten houden maar ook hier moeten we uitkijken dat die lagedruk niet te ver zuidelijk komt al mag die nog 50/100km lager![]()
[ afbeelding ]
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 12 november 2015 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kruipt 'ie nog een beetje naar het noorden
Nope ik lag in dromenlandquote:Op donderdag 12 november 2015 09:53 schreef Dven het volgende:
Afgelopen nacht trouwens veel vallende sterren gezien. Jullie daar ook iets van meegekregen?
Tijdens kerst -10 en sneeuwvalquote:Op donderdag 12 november 2015 09:55 schreef Dven het volgende:
Aangezien de vooruitzichten van accuweather tot 45 dagen in de toekomst gaan, kunnen we de eerste kerstverwachtingen zien
Hier een graadje of 5 a 6 met overwegend zon
De Bilt een graadje of 3 met zon
Wat zal hier over 5 weken nog van over zijn?
Voor nu lijkt het rustig te verlopen met heel weinig wind.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Als er de 23e of 27e maar geen storm is. Ik hoef niet in een vliegende schommelstoel te zitten eigenlijk.
Ja hallo daar reken ik natuurlijk wel op nu.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor nu lijkt het rustig te verlopen met heel weinig wind.
Deze post geeft helaas geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren
Zal me best voor je doenquote:Op donderdag 12 november 2015 11:29 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ja hallo daar reken ik natuurlijk wel op nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |