Daar geloof ik niets van. Individueel is de huidige selectie namelijk gewoon sterker. Zou betekenen dat PSV, als Lestienne en Willems straks terug zijn, alsnog fluitend kampioen gaat worden.quote:Op maandag 23 november 2015 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je geeft hem veel te veel eer man, die titel komt door doorslaggevende individuele kwaliteiten.
Ben ik niet met je eens hoor dat de selectie nu individueel sterker is.quote:Op maandag 23 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Individueel is de huidige selectie namelijk gewoon sterker. Zou betekenen dat PSV, als Lestienne en Willems straks terug zijn, alsnog fluitend kampioen gaat worden.
PSV speelde vorig jaar totaal ander voetbal dan dit jaar. Dat heeft meer invloed dan het vertrek van Wijnaldum en Depay. En als je dan kijkt hoe Faber met Eindhoven speelde en nu met NEC, dan zijn de gelijkenissen met het PSV van vorig jaar veel groter dan met het PSV van dit jaar. Qua speelstijl, maar ook qua beleving.
Natuurlijk hielpen de goals van Wijnaldum en Depay, maar het zou nog veel meer helpen als we er minder tegen kregen. Daar ligt het grootste probleem.
Ik zie dat ook niet echt moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 november 2015 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor dat de selectie nu individueel sterker is.
Het is een stuk minder. Op het middenveld kan eigenlijk alleen guardado het niveau aan nu. Propper, maher en Hendrix komen allemaal te kort. Locadia is geen linksbuiten, komt nooit iemand voorbij. En de verdediging is net zo slecht als vorig jaar.quote:Op maandag 23 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Individueel is de huidige selectie namelijk gewoon sterker. Zou betekenen dat PSV, als Lestienne en Willems straks terug zijn, alsnog fluitend kampioen gaat worden.
PSV speelde vorig jaar totaal ander voetbal dan dit jaar. Dat heeft meer invloed dan het vertrek van Wijnaldum en Depay. En als je dan kijkt hoe Faber met Eindhoven speelde en nu met NEC, dan zijn de gelijkenissen met het PSV van vorig jaar veel groter dan met het PSV van dit jaar. Qua speelstijl, maar ook qua beleving.
Natuurlijk hielpen de goals van Wijnaldum en Depay, maar het zou nog veel meer helpen als we er minder tegen kregen. Daar ligt het grootste probleem.
Ik heb het niet alleen over de basiself. Ik had het over de selectie. Rekik, Ritzmaier, Depay en Wijnaldum zijn vertrokken. Moreno, Lestienne, Propper en Periero zo'n gehaald. Dat is zeker niet minder.quote:Op maandag 23 november 2015 13:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is een stuk minder. Op het middenveld kan eigenlijk alleen guardado het niveau aan nu. Propper, maher en Hendrix komen allemaal te kort. Locadia is geen linksbuiten, komt nooit iemand voorbij. En de verdediging is net zo slecht als vorig jaar.
Maarja nog steeds verliezen ze alleen van de kleintjes. Wat natuurlijk gewoon een mentaal probleem is en niet zozeer met de voetbalkwaliteiten te maken heeft. Ajax en Feyenoord hebben namelijk ook redelijk matige elftallen.
"Jongens hebben allemaal hun eigen bv hier."quote:
Hij ziet het goed ja. Ik denk ook dat Schaars over een paar jaar een goede (assistent) trainer kan worden.quote:Op maandag 23 november 2015 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
"Jongens hebben allemaal hun eigen bv hier."
Spijker. Kop.
Schaars is van alles maar zeker geen godquote:
inderdaad, laat het voor de tweede keer buiten PSV zien.quote:Op zondag 22 november 2015 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens terugzien in Eindhoven als hoofdtrainer trouwens.
Zieke post vriend!quote:Op maandag 23 november 2015 18:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
niemand neemt feyenoord serieus
je voelt je wel thuis in het psv topic... als ajax wint natuurlijk...anders zien we je nooit...quote:
1-0 Boljevicquote:Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef tompsv18 het volgende:
20:00u Jong PSV - Jong Ajax op FOX Sports
Koopmans; Van Vlerken, Alberto, De Wijs, Blummel; Leemans, Paal, Vloet; Sanoh, Bergwijn en Boljevic
Of course.quote:Op maandag 23 november 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat toeter Jan ofzo die irritant bezig is
En hoe, ooit bij een basketbalwedstrijd gezeten waar ik achter zo'n figuur zat, hele wedstrijd fucking driftig op die toeter rammen, keihard pompen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat toeter Jan ofzo die irritant bezig is
Gewoon in zijn nek schoppen, dat zal hem leren.quote:Op maandag 23 november 2015 20:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En hoe, ooit bij een basketbalwedstrijd gezeten waar ik achter zo'n figuur zat, hele wedstrijd fucking driftig op die toeter rammen, keihard pompen.
quote:Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon in zijn nek schoppen, dat zal hem leren.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:35:32R. Kunnen ze #toeterjan niet even met pensioen sturen. #psvaja #geluidtvopuitstaan #fox1 reageer retweet
Waarom doet Ronald alsof Frank ook tweet?quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:35:32R. Kunnen ze #toeterjan niet even met pensioen sturen. #psvaja #geluidtvopuitstaan #fox1 reageer retweet
Even met pensioen?quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:FrankRonald1970 twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:35:32R. Kunnen ze #toeterjan niet even met pensioen sturen. #psvaja #geluidtvopuitstaan #fox1 reageer retweet
Kijk hoe stoer ik ben.twitter:dj_day_v twitterde op maandag 23-11-2015 om 20:37:52@FrankRonald1970 Kunnen ze jou niet even met pensioen sturen? reageer retweet
toch is het doel om de nieuwe gokwetgeving in te laten gaan medio volgend jaar, wat een gokaanbieder dus mogelijke sponsoren maaktquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Onjuist en het zal 999.9% niet een Unibet, Bwin danwel een andere aanbieder worden (Voor 2017).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |