Veel motivatie dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij Willem II voetballen net zoveel mensen met een PSV verleden dan met een Ajax verleden. Verschil is dat die met een Ajax verleden bijna allemaal gehuurd zijn en die van PSV er permanent spelen.
#leukefeitjes
Nieuwe Zlatan toch?quote:
Die jongen krijgt het wel voor zijn kiezenquote:Op donderdag 19 november 2015 20:09 schreef Comprehendam het volgende:
Vader van Lestienne ook overleden.
Denk nog wel langer. Ongelovelijk triest. Je ouders in nog geen 3 maand verliezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:34 schreef tja77 het volgende:
Zo dan, Lestienne is de komende weken een emotioneel wrak, en zie je op z'n vroegst na de winterstop weer.
Erg sneu voor die jongen
Vooral op zo'n jonge leeftijd... Erg treurig.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk nog wel langer. Ongelovelijk triest. Je ouders in nog geen 3 maand verliezen.
Ja precies. Als zijn ouders 84 en 82 waren en stierven aan ouderdom dan verwerk je het nog wel een keer.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral op zo'n jonge leeftijd... Erg treurig.
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:09 schreef Comprehendam het volgende:
Vader van Lestienne ook overleden.
Natuurlijk allemaal niet belangrijk, die jongen raakt zoveel kwijt, maar even stil staan bij de gevolgen voor PSV mag natuurlijk best.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"Haha, klopt" daarna.
Ook nog iemand die zijn tweet alweer verwijderd heeft. Die vroeg aan die gozer "Heb je ook gevraagd of de bezoekers van Bataclan geld terug kregen?"
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"Haha, klopt" daarna.
Ook nog iemand die zijn tweet alweer verwijderd heeft. Die vroeg aan die gozer "Heb je ook gevraagd of de bezoekers van Bataclan geld terug kregen?"
als je huurt en hij raakt geblesseerd krijg je je geld ook niet terug. Dat is gewoon het risico wat je neemt.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk allemaal niet belangrijk, die jongen raakt zoveel kwijt, maar even stil staan bij de gevolgen voor PSV mag natuurlijk best.
Over een paar dagen.
Ik bedoel ook niet alleen het financiele stuk eigenlijk, sportief is het een fikse aderlating. Het lijkt me belangrijk om snel een inschatting te maken of we hem dit seizoen nog op niveau zien komen of dat er in de winter geschakeld moet worden op de transfermarkt.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je huurt en hij raakt geblesseerd krijg je je geld ook niet terug. Dat is gewoon het risico wat je neemt.
Vrezelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
"Haha, klopt" daarna.
twitter:JordiiDeWijs twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 15:14:28Trots met mijn contract verlenging tot 2019. https://t.co/O5c4Vpdi0P reageer retweet
Niet op zijn Nederlands mag ik hopen...quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JordiiDeWijs twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 15:14:28Trots met mijn contract verlenging tot 2019. https://t.co/O5c4Vpdi0P reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |