Ik vond Affelay en Depay bij PSV beiden goed, maar ik zag er niet echt toppers in ofzo.quote:
Beide spelers met veel potentie die de eredivisie waren ontgroeid. Maar ook beide spelers die er goed aan hadden gedaan om een tussenstap te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vond Affelay en Depay bij PSV beiden goed, maar ik zag er niet echt toppers in ofzo.
Zal ook wel aan mij liggen
Ja? Je denkt zeg maar dat Barcelona net een stapje te hoog was zo ineens?quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beide spelers met veel potentie die de eredivisie waren ontgroeid. Maar ook beide spelers die er goed aan hadden gedaan om een tussenstap te maken.
Hij liet daar zien dat hij bij vlagen mee kon komen, maar was niet constant genoeg en had het fysiek lastig om zijn lichaam op absoluut topniveau te krijgen. Miste ook de slimheid om tackles te ontwijken, al was hij daar bij PSV al handiger in geworden. Maar in de top wordt op dat soort details nog meer gevraagd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja? Je denkt zeg maar dat Barcelona net een stapje te hoog was zo ineens?
Barcelona in die tijd was ook gewoon te hoog gegrepen voor bijna iedere voetballer maar zeg maar eens nee, ik denk ook dat hij daar als type niet echt paste dan bedoel ik type speler, niet z'n karakter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh Eriksen mag nog niet eens de veters strikken van een Sneijder. Eriksen was veel te vaak afwezig om een topper te zijn zal daarom ook nooit bij een topclub komen te spelen.
Afellay had een tussenstap moeten maken dan was het misschien wel goed gekomen maar het lijkt me ook geen fijne jonge om mee te werken.
je praat jezelf tegen, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
Lol, Locadia als vervanger van Elia naar Oranje.
Maar goed, als er 5-3-2 gespeeld wordt, niet eens een gek idee.
Elia geblesseerd, Locadia opgeroepen. Dus vervanger.quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
je praat jezelf tegen, zoals gewoonlijk.
Ik vind hem heel houterig, tenminste zo oogt het en dat systeem heb ik ook mijn twijfels overquote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
Als hij als diepe spits mag spelen is dat geen gek idee. Anders is het een heel gek ideequote:Op zondag 15 november 2015 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
Locadia beter dan Van Persie, duidelijk.,quote:Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
je praat jezelf tegen, zoals gewoonlijk.
twitter:psvnetwerk twitterde op maandag 16-11-2015 om 20:43:26Weer een doelpunt voor Pereiro. Hij brengt Jong PSV na 40 min. verdiend op een 0-1 voorsprong tegen Leicester City onder 21. reageer retweet
Kan je nagaan hoe goed Narsingh isquote:Op maandag 16 november 2015 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op maandag 16-11-2015 om 20:43:26Weer een doelpunt voor Pereiro. Hij brengt Jong PSV na 40 min. verdiend op een 0-1 voorsprong tegen Leicester City onder 21. reageer retweet
Pereiro moet op de plaats van Maher, Narsingh heb je meer nodig voor snelheid en breedte, met Locadia aan de andere kant heb je dat al nietquote:Op maandag 16 november 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed Narsingh is
twitter:ED_PSVnieuws twitterde op maandag 16-11-2015 om 21:10:35PSV'ers trefzeker bij Oranje onder 19 https://t.co/f8zjsIOXKO reageer retweet
quote:EINDHOVEN - Steven Bergwijn en Sam Lammers waren maandagavond trefzeker bij Oranje onder 19. In een interland tegen Tsjechië scoorde Bergwijn twee keer en Lammers eenmaal. Oranje onder 19 won met 2-4. De andere goal van Oranje onder 19 werd gemaakt door Ajacied Dekker.
Jaaaaaatwitter:RikElfrink twitterde op maandag 16-11-2015 om 21:26:11Volgende goal voor Pereiro. Jong #PSV met 0-2 op weg naar overwintering in de Premier League Cup. (Via @lcfc). reageer retweet
Ajax-talentenquote:Op maandag 16 november 2015 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:ED_PSVnieuws twitterde op maandag 16-11-2015 om 21:10:35PSV'ers trefzeker bij Oranje onder 19 https://t.co/f8zjsIOXKO reageer retweet
Gelukkig bij Ajax wel. Dat is heel fijn voor Willem II.quote:Op dinsdag 17 november 2015 05:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Maar helaas krijgen talenten bij PSV geen kans om in het eerste te voetballen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 06:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gelukkig bij Ajax wel. Dat is heel fijn voor Willem II.
Bij Willem II voetballen net zoveel mensen met een PSV verleden dan met een Ajax verleden. Verschil is dat die met een Ajax verleden bijna allemaal gehuurd zijn en die van PSV er permanent spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |