Ik krijg een beetje het gevoel alsof je ergens mee zit?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
Je moet wel even de scores bijwerken enzo, anders worden er een paar ongelooflijk mad.
Zeker. Ik zit met een biertje op de bank te wachten tot het eten klaar is.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je ergens mee zit?
We zijn kampioen ja.quote:
Wie zegt ze van Voetbalzone zijn? Bustedquote:Op woensdag 11 november 2015 17:21 schreef Caland het volgende:
Haha, Davy leest voetbalzone comments
jaquote:
En Koeman schijnt in de winterstop een poging voor Luuk de Jong te willen wagen.quote:Twee doelpunten Pereiro bij 3-1 zege PSV in oefenduel
PSV heeft donderdagmiddag de besloten oefenwedstrijd tegen Waasland-Beveren met 3-1 gewonnen. het duel werd achter gesloten deuren afgewerkt. Gaston Pereiro zorgde voor twee doelpunten op de Herdgang. De andere treffer kwam op naam van Nicolas Isimat-Mirin.
Bron?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Koeman schijnt in de winterstop een poging voor Luuk de Jong te willen wagen.
Narsingh staat dadelijk gewoon weer in de basisquote:Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Koeman schijnt in de winterstop een poging voor Luuk de Jong te willen wagen.
40, in de zomer mag hij hem voor 35 hebbenquote:Op donderdag 12 november 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Narsingh staat dadelijk gewoon weer in de basis
In de winterstop? 35 miljoen
Waarom zou PSV de jong voor 15 mil laten gaan? Een garantie voor goals en hij laat spelers om zich heen beter spelen. Bij elke andere speler op die positie moet je dat nog maar afwachten.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Denk niet dat luuk dit seizoen vertrekt, tenzij ze meer dan 15miljoen gaan betalen.
Zeker als je dan het seizoen af moet maken met Locadia centraal. En een nieuwe de Jong haal je niet zo maar. Of je moet zijn broer kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:42 schreef jpg97 het volgende:
Klopt, naast het feit dat De Jong veel scoort, speelt hij ook heel slim, heeft oog voor zijn medespelers en is balvast.
Als je die laat gaan dan zou ik alle titelaspiraties ook laten varen.
Ik zie zijn broer toch meer als een 10/schaduwspits a la Toivonen. Iemand die aansluit, diep tegen de spits aanspeelt en veel in de 16 in scoringspositie komt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker als je dan het seizoen af moet maken met Locadia centraal. En een nieuwe de Jong haal je niet zo maar. Of je moet zijn broer kopen.
Uiteraard. Maar om eerlijk te zijn zou ik Luuk in die rol ook niet verkeerd vinden, alleen kan dat bij PSV natuurlijk niet. Ik vind ze vrij veel op elkaar lijken qua spel. Siem heeft alleen ietsje meer techniek en is 1 op 1 daardoor sterker. Luuk is iets doelgerichter. Koppend zijn ze allebei fenomenaal.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie zijn broer toch meer als een 10/schaduwspits a la Toivonen. Iemand die aansluit, diep tegen de spits aanspeelt en veel in de 16 in scoringspositie komt.
Als Pelle weggaat? Gaan ze er bij Koeman ook wel op achteruit zeg.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar gaat pelle heen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat? Gaan ze er bij Koeman ook wel op achteruit zeg.
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk. Luuk stond vorig jaar op 20 goals en 10 assists. Pelle het jaar daarvoor op 23 goals en 6 assists en het seizoen daarvoor op 27 goals en 1 assist. Beide dus bij zo'n 30 goals direct betrokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Pelle weggaat? Gaan ze er bij Koeman ook wel op achteruit zeg.
Pelle vind ik voetballend wel een stuk beter/technischer. En vooral, sterker in de duels. Heeft zich niet voor niets makkelijk aangepast aan de PL.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk. Luuk stond vorig jaar op 20 goals en 10 assists. Pelle het jaar daarvoor op 23 goals en 6 assists en het seizoen daarvoor op 27 goals en 1 assist. Beide dus bij zo'n 30 goals direct betrokken.
Dat is statistisch redelijk vergelijkbaar. Pelle scoort misschien wat makkelijker, maar is verder vrij onzichtbaar. De Jong werkt hard, geeft meer assists en heeft veel meer dynamiek. Ik zeg niet dat hij beter is, maar minder is hij zeker ook niet.
Pelle is echt wel een stuk beter. Die heeft Feyenoord zowat in zijn eentje kampioen gemaakt. Zo goed was die.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk. Luuk stond vorig jaar op 20 goals en 10 assists. Pelle het jaar daarvoor op 23 goals en 6 assists en het seizoen daarvoor op 27 goals en 1 assist. Beide dus bij zo'n 30 goals direct betrokken.
Dat is statistisch redelijk vergelijkbaar. Pelle scoort misschien wat makkelijker, maar is verder vrij onzichtbaar. De Jong werkt hard, geeft meer assists en heeft veel meer dynamiek. Ik zeg niet dat hij beter is, maar minder is hij zeker ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |